Hakutulokset

  1. R

    Rintapumpuista (Avent sähkö vs. Ainu Swing)

    Mulla on noin kahden kuukauden ikäinen vauva ja käytän rintapumppua päivittäin. En imetä koska imetys ei onnistunut, vauva ei jaksa imeä koska maitoa tulee niin hitaasti. Mulla on rinnoissa kasvaimia ja luulen, että se on vaikuttanut imetykseen, pumpatessa maitoa tulee tunnissa noin 50ml. Vauva...
  2. R

    Tytölle/pojalle lyhyt nimi

    Täällä on ehdoteltu ihan kivoja nimiä mutta vielä ei ole tärpännyt, saa ehdottaa muitakin nimiä kuin luontonimiä, kunhan nimi on lyhyt. Eeviä pohdin tytön nimeksi tällä hetkellä eniten, se oli aiemminkin ykkösvaihtoehto. Lilja on kaunis nimi mutta tuttavapiirissä on jo Lilja niin siksi ei.
  3. R

    Tytölle/pojalle lyhyt nimi

    Muutkin ehdotukset kuin luontonimet käyvät! Kunhan ovat lyhyitä nimiä. Leo-nimeä olin itseasiassa miettinytkin.
  4. R

    Tytölle/pojalle lyhyt nimi

    Etsin tytölle/pojalle lyhyttä nimeä. Pidän eniten luontonimistä ja myös vanhanaikaiset suomalaiset nimet ovat mieleeni. En pidä kansainvälisistä, ulkomaalaisista enkä yhdistelmänimistä (esim. Tuuli-Maaria). Olen googletellut ja suurin osa nimistä oli järkyttäviä, tässä nimiä, joista en...

Yhteistyössä