Hakutulokset

  1. T

    The ketju

    Huomenii! Ihana herätä aamulla kun mihinkään ei satu.:ROFLMAO: Kääntelin kylkeä muutaman kerran ihan vaan ilokseni, kun pystyin. Mut nyt nikinvaihtoon...
  2. T

    The ketju

    Kyylh.
  3. T

    Oletteko te esittäytyneet uuden kumppannin exälle jos kuviossa myös lapsia?

    Olen! Ekaa kertaa kun haettiin miehen lapset meille, olin mukana ja käsipäivää toivoteltiin.
  4. T

    lasten meikkaaminen.

    Mut on meikattu ekaa kertaa reilukolmevuotiaana. -Satubalettiesitykseen. Mut ei noin pienelle mun mielestä arkeen eikä pikkujuhliinkaan.
  5. T

    The ketju

    Vittu mikä päivä. Rintaan alkoi taas pistää iin ettei hengitys kulkenut kunnolla. Kiropraktikolle ois ollut matkaa melkein puolitoistasataa kilsaa joten päätin mennä päivystykseen. Ja sielä sit jonotin KUUSI tuntia! Mut nyt on lihasrelaksantteja ja tuhdimpaa kipulääkettä. Töttöröö...
  6. T

    The ketju

    Tä Eihän tässä tosiaan oisollut ongelmaa, ellei toi iso pullip-nukkepää tönöttäisi tossa (tytöt kyllä tietävät mitä ne ovat) ja sit just niinko fanipalakin sanoi, nimimerkki voisi olla näkymättä suurella. Siis voihan ihminen nyt etsiä vaikka intialaiseen ruokaan reseptejä plussalta!
  7. T

    The ketju

    Huomenia! Ja iso höh, lapsonen hoksasi kun kirjoittelin tänne "äiti et kai sä vaan oo kaksplussalla?!" Ois niinko nikinvaihto edessä. Ja tosta ponnariäosestä kuvastakin pitää päästä. Just kun aloin tottua... Ideoita?
  8. T

    Käytetty nainen

    Tai sit se on siitä kiinni kun mulla on enemmän lapsia ja olen siis hyvin käytetty. :X3:
  9. T

    Käytetty nainen

    No ei kyllä tunnu. Mutta mulla kai se etu että lapset eivät ole mulla edes puolta kuukaudessa joten ainaa jää parisuhteellekin.
  10. T

    The ketju

    Joo-h, nuoremmalle pojalleni tuli päänsärky tosta shoppailusta. Vanhempi oli muuten vaan vittuuntuneen näköinen. Seuraavalla kerralla teen taas niinko ennenkin, tilataan tonnilla takkeja postimyyynnistä ja sovitellaan kotona ja pidetään vain mieluisin, sopiva. Noi pakkaset vaan yllättivät...
  11. T

    The ketju

    Keinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...
  12. T

    Voiko Forenomin hotellia käyttää panopaikkana?

    Siis noissa on tuota kautta noin tonnin takuuvuokra. Ja sen saaminen takaisin sit kestää ja kestää. Katso vastaavia booking.comin kautta niin saat hotellihuonetyyliin ja useimmissa on ovikoodi. Respaa ei tottavie ole.
  13. T

    The ketju

    Neeej. Mä halusin esimerkiksi noi kengät. Olen himoinnut vastaavia noin kaksi vuotta. Ja sit ostin ne (kun rahaa viimein oli) vaikka maksoivat sairaan paljon. Siis kyllä mä maksan poikien talvitakeista satasen, jos ovat laadukkaat ja just sellaiset kun haluavat. Mutta en ohuenrimpulaoista...
  14. T

    The ketju

    Niijuu, mä lupailin kuvia niistä mun kengistä.
  15. T

    The ketju

    Huhhuh. Oltiin poikien kanssa kierroksella kaupungissa, tarkoituksena löytää niille takit. Eipä löytynyt. Miehet vissiin eivät alkuunkaan katsele hintalappuja kun jotain tarvitsevat. Muulla ei selity se, että naisten syystakkien keskihinta pyörii muutaman kympin tai jopa satasen alempana kuin...
  16. T

    jos mies nukahtaa treffeillä kannattaako jatkaa tapailua?

    Jos haluaa sohvalla lojuvan piereskelijän niin kannattaa ehdottomasti jatkaa!
  17. T

    Mitä lapsille hotellissa ruuaksi?

    Mä kuolisin kolmessa päivässä nälkään ellei saisi kuin aamiaisen ja päivällisen! Hedelmiä ja vaikka piltti-hedelmämössöjä. Tonnikalaa, sardiineja ja näkkileipää ja hapankorppuja. Paikallisesta kaupasta tuoretta leipää ja levitettä, isolla poppoolla se katoaa illassa eikä mene vanhaksi...
  18. T

    Kaikki mahdolliset vinkit tähän flunssaan, yöllä lennot.

    Aaaa, se siis on se sama "flunssa" mikä mulla kesti kaksi kuukautta eikä oo kai vieläkään kokonaan mennyt ohi... Nasolinia nenän tukkoisuuteen, buranaa kolotuksiin ja alat siemailla jäävettä muutamaa tuntia ennenko pitäisi puhua niin tulehdus laskee.
  19. T

    Kaikki mahdolliset vinkit tähän flunssaan, yöllä lennot.

    Toi on kyllä niitä hetkiä kun kannattaisi jäädä kotiin. Ei saa työ mennä terveyden edelle.
  20. T

    The ketju

    höpönpöpön. :D

Yhteistyössä