Hakutulokset

  1. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Ihania ohjeita. Millään muulla ei ole elämässä niin paljon kun sillä miten kanssaihmisiä kohtelee. Sinkkuna näkee ja kohtaa kaikenlaista :D Koitetaan kasvattaa omista pojistamme oikeasti herrasmiehiä, ne tavat tulee sitten selkärangasta kun ne kerran oppii :)
  2. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Entäs tyttärille miehistä..? Siitä tuleekin pitkä lista, mutta itsellä kun ei (vielä) tytärtä ole niin en ole niin ajatellut :)
  3. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Toivon ja uskon, että poikasi oppii nuo perusasiat sitten omakohtaisesti edukseen.
  4. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Useimmille naisille eikä miehille ole samantekevää kuka sen kahvi kupposen maksaa, 2e? Kysehän ei ole mistään muusta kuin etiketistä, ei rahasta tai "hyväksikäytöstä" yhtään kenellekään. Juu samoin ajattelen, kunnioittava ja empaattinen suhtautuminen on niin työelämässä kuin ihmisten kanssa...
  5. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Hei pitkästä aikaa! Tuli tällainen mieleen kun moni tyttökavereistani on sinkku ja he tapailee jatkuvasti erilaisia miehiä. Ja toki itekin muistan sinkkuajoista naisia hyvin kohtelevat ja sit he ketä ei ehkä ollu kotoa mtn hyvää kasvatusta saanut.. Listataan nyt mitä ainakin haluatte poikienne...
  6. H

    Päivän teema, erilaiset väkivallan muodot lasta kohtaan

    Lapsi tarvitsee aina rajat oli mitkä olosuhteet tahansa ja sen pakoilu on henkistä väkivaltaa pahimmillaan. Lapsi on keskeneräinen ja riippuvainen siis aikuisten huolenpidosta, jos tämä on jollekin vauva aiheisella palstalla epäselvää niin ketä täällä käy :D Julmaa ja haitallista ei milloinkaan...
  7. H

    Päivän teema, erilaiset väkivallan muodot lasta kohtaan

    ?? Kuulostaa siltä kun kyseessä on isokin ihmisryhmä joka ei tiedä ja ymmärrä lapsen tarpeita, mitä en ihan usko
  8. H

    Päivän teema, erilaiset väkivallan muodot lasta kohtaan

    Onko tuo vitsi..?:D pakko olla!
  9. H

    Hoitaako kukaan teidän lapsia palkatta?

    Näitä aloituksia en voi ymmärtää henkilökohtaisella tasolla.. Miten voi olla mahdollista ettei ihmisillä ole lähipiiriä? Ystäviä ja perhettä. Täällä palstalla törmää niin erikoiseen porukkaan näköjään vuodesta toiseen :D
  10. H

    Dr.Phillin kaksoiselämä

    :D Ei kai se nyt rahaa ole halunnut missään vaiheessa tahkota..!
  11. H

    Dr.Phillin kaksoiselämä

    Miten hänenkään yksityiselämä liittyy työhön eli tuohon tv formaattiin? Ei kai sillä ole mtn tekemistä, eikä hänen pitkät opintonsa ole opettanut jostain lojaaliudesta yhtikäs mitään vaan oikeasti sairaiden auttamisesta. Ja toiseksi noin menestynyt ja miellyttävän oloinen tyyppi aivan varmasti...
  12. H

    Rasvatonta vai kevytmaitoa taaperolle?

    Aikoja sitten :D Ja ydinperheenä edelleen<3
  13. H

    Rasvatonta vai kevytmaitoa taaperolle?

    Rasvattomana, ihan kannattaa luottaa ja mennä yleisten terveyssuositusten eikä yksittäisten kouluttamattomien maalikko"asiantuntijoiden" mukaan. Tällaiset puoskarit osaa hyvin muutamien harvojen tutkimusten kautta perustella miksi transrasvat on hyväksi, mutta ehkäpä alaa oikeasti lukeneet ja...
  14. H

    Mitä sitten jos avioliitto onkin kaverisuhde, väljähtynyt tai arkipäiväistynyt?

    Juu oon aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, ettei parisuhde säily kellään samanlaisena alun jälkeen. Mutta lapset yms hitsaa yhteen vielä pitkässä juoksussa enempi mitä ennen niitä. Nykyään tavallaan "shoppaillaan" ihmissuhteilla ja itsekin tekisin niin jos olisin sinkku ja lapseton.. Tinderin...
  15. H

    Pitääkö rinta peittää imettäessä?

    Imetän just siellä missä milloinkin olen ilman mtn suojautumisia. Sanotaanko näin että ihmettelen todella missä tynnyrissä on voinut nainen elää, jos ei paljastavasti pukeutuessaan tai tiukoissa vartalonmyötäisissä vaatteissa ollessaan ole miehiltä katseita kerännyt.. Se on yhtä luonnollista...
  16. H

    Miksi joillakin aikuisilla ihmisillä on tarve mainostaa parasta ystäväänsä?!

    Mä ymmärrän sen todella hyvin, ne parhaimmat ystävät on kuitenkin kun perhe ja miksei sais mainita sitä erikseen?
  17. H

    Näytätkö ikäistäsi nuoremmalta?

    Kun olen todella hoikassa lähes "skinny"-kunnossa niin näytän, mutta kukapa ei? Itellä jos kiloja lähtee niin mun jo muutenkin tulitikku-käsivarret ja ruuminrakenne kutistuu niin paljon, että oon ihan automaattisesti tyttönen muille. Normipainossa ihan ikäiseni näköinen varmaankin.
  18. H

    pidätkö miestä huonona jos ei pysty saattamaan naista raskaaksi?

    Mulle huonona ja vääränä, mutta sinkkuna ollessa en muuten hyvän tyypin kohdalla tuon takia jättäisi tutustumatta ja jtn säätöä vois tulla.
  19. H

    Ensi vuonna palstamammat joutuvat hoitamaan lapsensa ihan itse

    Sanon siksi tuon että sitten lapsi huostaan aika heppoisesti, koska tiedän ja olen nähnyt miten hyvä palvelujörjestelmä meillä on ja miten paljon on mahdollista apua ja tukea saada, ilman leimaantumisia ja muita negatiivisia asioita. Se kun olet todellisessa hädässä niin olet pelkästään...
  20. H

    Ensi vuonna palstamammat joutuvat hoitamaan lapsensa ihan itse

    Käytännössähän kovin suuria ongelmia ei tarvitse perheessä olla, että kokopäiväisenä lapsi saa käydä päiväkotia. Jos itse masentuisin/uupuisin ja meidän vauva olisi jo leikki-ikäinen niin ainakin hyödyntäisin tuon mahdollisuuden. Miksi en? Miksi sinä et? Lapsen etuhan menee useimmilla...

Yhteistyössä