Hakutulokset

  1. M

    kuinka usein saatte kukkia miehiltänne?

    Jaa-aa.. Sain muuten tossa jouluna viimeks, kun täytin 30v. Mutta muuten toooosi harvoin...
  2. M

    Paljonko teillä veroprosentti?

    n.1700e ja 17% Olis ollu 4%, mutta onneks tarkistutin, kun löytyi vähän virheitä... KELA mokannut, mutta mun hyväks kuitenkin.
  3. M

    Toi meidän naapurin rouva on kyllä aika epeli...

    Mies lähti eilen johonkin kurssille kauemmaks, lapset vietiin mummulaan sen takia että kun tää rouva käy liki 100km päässä töissä, niin ei pysty iltavuoron jälkeen hakemaan lapsia enään hoidosta. Äsken juttelin hänen kanssaan mesessä, oli hakenut sairaslomaa, että saa olla koko viikon ihan...
  4. M

    Miten tää aika voi mennä näin nopeasti... Haluaa vauvat takasin!!!

    Esikoinen täyttää vajaan parin kuukauden päästä 7v ja menee siis kouluun.. Ja tuo kuopus on nyt siirtymässä helmikuun alussa päiväkodissa isojen puolelle.... Missä ne mun pikkuset vauvat on, jotka just syntyivät... Nooh, näin se aika kuluu. Kolmatta odotellessa... toivottavasti ainakin joskus.
  5. M

    Mikko ja Maija

    Meillä asuu naapurissa lapset Mikko ja Maija =)
  6. M

    Mitä 7v neuvolassa tehdään?

    Ok, ei ollu kyllä hajuakaan... Missähän vaiheessa se on? Sit kun koulu alkaa vai?
  7. M

    Mitä 7v neuvolassa tehdään?

    poika täyttää maaliskuussa 7v ja ajattelin, josko jo varaisi ajan hälle sinne. Mitäs kaikkea siellä oikein tehdään?
  8. M

    Mä olin niin huolissani, että onko toi poitsu "koulukypsä"...

    Niin siis eskarista kuulin juuri nuo kehut pojasta, eli kyllä sieltä annetaan kehuja =)
  9. M

    Mä olin niin huolissani, että onko toi poitsu "koulukypsä"...

    Mutta oli kiva kuulla eskarista kehuja, jotta kyllä poika varmasti on ihan "valmis" sitten syksyllä kouluun. Jaksaa eskarissa keskittyä, tekee tehtävänsä, kuuntelee eikä lähde mukaan villityksiin (mikä oli mun mielestä ihme!!) ja on aika lähellä nyt jo lukemaan oppimista. Kiinnostunut kovasti...
  10. M

    Kuka muu aikoo raskautua tänään? ;)

    Menkat päällä, tuskin raskautuisin vaikka haluaisinkin...
  11. M

    Tänään on ollut ihan hirvee päivä.. Yhtä kiukuttelua ja tappelua!!!!

    Noi muksut eivät muuta ole tehneet kun kiukutelleet ja tapelleet. Pihallekin mentiin ja oltiin yli kaks tuntia, siellä oli ihan kivaa, leikkivät naapurin muksujen kanssa. Mutta sitten taas kun sisälle tultiin, niin kauhee tappelu ja kiukuttelu. Onneks edes vähäks aikaa rauhottui, kun kuopus...
  12. M

    Eikö tuolta Huuto.netistä tulee enään sähköpostiin viestejä, kun huuto sulkeutunut?

    Mä laitoin huutoon vaatteita, niistä ei tullut viestejä. Eikä sitten nyt sulkeutuneista kohteista tullut viestejä.. Eikö niitä enään lähetetä sähköpostiin? Kävin katsomassa tietoni ja ainakin sähköpostiosoite oli ihan oikein, kuten ennenkin...
  13. M

    Selkäkipua... taas

    Taas selkäkipua ollut muutaman viikon... Muutamana päivänä ei ole oikein pystynyt kallistamaan itesään taaksepäin, eikä nostaminenkaan oikein onnistu. Tulee sellainen paineen tunne tuonne alaselkään, ristiselkään lähinnä. Joskus pari vuotta sitten oli samaa, mutta se meni sitten ohitse, söin...
  14. M

    Nimigeneraattori - uusi palvelu

    Amanda Kaarina tai Valto Olavi. Hauskat =)
  15. M

    Osaako kukaan neuvoa tähän hätään (veroasiaa)

    Tuli siis verokortit, mulla merkattu veroprosentiksi 4%!!! Meillä on siis asuntolainaa ja mulle on merkattu korkoja ihan hirveesti. Yritettiin miehen veroehdotukseen korjata niitä viime vuonna, että oltais siirretty kaikki korot hälle, mutta jostain syystä niitä ei hälle hyväksytty. Mulla on...
  16. M

    Onks se Bamse-aiheinen tyttöpupu nimeltään Liisa??

    Mä kun laitan noita vaatteita taas tuonne huuto.nettiin, mutta en muista mikä sen tyttöpupun nimi olikaan siinä Bamsessa.
  17. M

    Siis tää mun keho on ihan sekaisin...

    Mulla oli ehkäisynä pari vuotta Depo-Provera ehkäisyinjektio, se pistettiin viimeisen kerran huhtikuussa. Pillereitä söin laatan verran ja menkat on nyt tulleet kolme kertaa sen jälkeen, viimeksi lokakuun lopussa. Mä en tajua.. Tarkoitus tässä on yrittää kolmatta lasta, mutta tää on niin...

Yhteistyössä