Hakutulokset

  1. N

    "hyttyslaastari"

    Hyvissä ajoin asialla! :) Eli tietääkö joku mistä saa sellaisia sitruunantuoksuisia hyttyskarkoitelappuja, jotka voi liimata lapsen vaatteisiin yms.? Tai valmistetaanko niitä enää edes? :whistle:
  2. N

    olen täynnä miestäni :(

    mul menee hermot hänen kanssa ja alkaaa tuntumaan että haluan oikeasti erota :( hän yrittää aina tehdä minusta huonomman, jos meillä on riitä minäolen aina väärässä ja hän ei koskaan pyydä anteeksi sit loppujen lopuksi minä pyydän vaikka tiedän etten ollut väärässä koska en halua jatkaa...
  3. N

    epäonnistunut lääkk.tyhjennys

    Hei! Mulla oli maalisk. km. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja sitten vielä kuukauden päästä kaavinta. Kohtuun oli ilmeisesti jäänyt jotain. Kaavinnan tehnyt lääkäri laittoi sen patologille. Kuulema varmistetaan ettei ole mitään muuta kuin raskausmateriaalia. Mulla oli kyllä virtsasta ja verestä...
  4. N

    mistä puuha pete vappupallo?

    Mistä Espoosta löytyisi pienelle Puuha Pete fanille Pete pallo? Sellossa ei ainakaan ollut eikä viitsisi kaikkia kauppoja lähteä kiertämään. t.nasu :)
  5. N

    Merikalaa 9kk???

    Kuinka paljon voi merestä kalastettua kalaa (ahventa, siikaa, lohta) antaa 9kk pojalle?
  6. N

    teutonia

    Moikka! Mitä mieltä olette teutonia spirit s3 yhdistelmävaunuista? Olen ihastunut 3 pyöräisiin vaunuihin, mutta en haluaisia ostaa huonoja koska olen kova liikkumaan ja kulkemaan. Niin olisi tärkeää että ne olisivat hyvät myös hiekkatiellä.
  7. N

    Tietääkö kukaan!?!?!

    Niin semmoista vaan kyselen tietääkö kukaan minkä niminen on se lääkekapseli joka laitetaan ihon alle alkoholistille? Miten tämä toimii ja paljon maksaa? Jos jollain on tietoa/kokemusta niin ilmoittakaa/kertokaa! KIITOS!!!!!
  8. N

    neiti 1.v ja 4kk

    siis apua ihan uskomatonta yhdessä vaiheessa tuntui et unohtui toi ruuan läpsiminen ja nyt se on taas tullut takas :kieh:tyttö syö kyllä vieläkin pilttejä et voisko sit olla mahd.että rupee noi piltit tökkii et sen takia läpsii vai onks tää kans jokin vaihe? :/ siis syö kyl välil kans koti...
  9. N

    APUA!!! Tissi tukossa...sattuu!!!

    Kertokaa mitä teen kun toinen tissi ei tyhjene! Oon koko päivän yrittäny poikaa (7kk) imemään sen tyhjäksi, mutta ei. Alkaa van itkemään ja puremaan kun ei mitään tuu! Kertokaa jotain kikkoja, vinkkejä miten saan tissin taas toimimaan! Ja mistä ihmeestä tää johtuu??? Taitaa tulla...
  10. N

    mitä ihmettä teen???

    Mitä teen kun pojalla on tullut alas kaks hammasta ja nyt repii (ei pure) niillä nännin verille? :'( En haluaisi lopettaa vielä imettäistä! Kertokaa vinkkejä, kuinka saan repimisen loppumaan!
  11. N

    hemoglobiini

    Paljon lapsillanne on hemoglobiini? Mun vähä yli 1 vuotiaalla on 106. Mikä on normaali, tietääkö kukaan?
  12. N

    fantasiat???

    Mua alkaa aina kauheesti panettaa jos ollaan vaikka miehen kanssa kaupungilla!!! Olis mahtavaa jos vaikka kävis pikasilla jossain pukukopissa tai muussa vastaavassa!!! :p Meillä siis aika nopeita nuo shoppailut kun on pakko päästä kotiin äkkiä!!! Mä voisin sen vaikka toteuttaa mutta mies...
  13. N

    limatulpan koko

    eli siinähän se tuliki että miten runsas limatulppa on yleensä
  14. N

    Limatulpasta

    kertokaas pian joku, voinko lähteä vielä uimaan tänään, kun kohdunsuu auki yhdelle sormelle?? Sitkeetä limaa tullut ihan vähän...liekkö limatulppaa?? Vastatkaa joku pian!
  15. N

    Clearblu-testistä, auttakka!!

    Tein aamulla ovistestin silmät tokkurassa ja arvatenkin iskin digitaalimittariin tikun väärinpäin. Mutta eikö siis siitä tikusta itsestäänkin näe, että jos tulee kaksi vahvaa viivaa ilman että tarttis sitä digitaalinäyttöä saada siitä? Katsoin meinaan sitä itse tikkua sen sähläyksen jälkeen ja...
  16. N

    siis apua

    mitä teen meillä on 1vja 1kk vanha tyttö lähti kävelemään tos 3viikkoa sitten ja nyt kun se taakse päin kaatuu se menee takaraivolleen ei pyllähdä ollaan kävelty koko ajan perässä mut en tiedä onko niinkään kannattavaa jos ei opi ite varoomaan?miten te olette selvineet kyseisestä vaiheesta? :hug:
  17. N

    heips

    meidän neidil on tullut tänään nuha ja yskä :( toivottavasti yö menis hyvin :/ meidän neiti on 1v ja 1kk voiko niin pienelle antaa mitään yskänlääkettä vai pitääkö yrittää pärjätä pelkillä nenätipoilla?
  18. N

    heips

    meidän pikkuneiti oppi nousta seisomaan uudenvuoden aattona ja nyt viime viikon keskiviikkona rupesi kävelemään :heart: =) huih että aika menee niin nopesti ja neidillä ikää 1.vja 1kk
  19. N

    lääkkeet...onko tarpeeellisia?

    Onko kenellekään muulle määrättty koko ajan semmoisia lääkkeitä, missä "omas paketis" lukee, että niitä ei sai raskaana ollessa käyttää, tai jos edes suunnittelee raskautta???eli mitä ne lekurit meinaa...
  20. N

    paljon maitoa päivässä?

    Paljon taaperonne juo maitoa päivässä? kun ei meidän tyttö juo kuin noin 30ml nokkiksesta ruoan yhteydessä. Paljon teillä? vai annatteko maidon ruokaa ennen tai jälkeen? oon antanut sit pullosta lisää maitoa kun nokkiksesta juo vain noin vähän.

Yhteistyössä