Hakutulokset

  1. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Maria73! Pitkästä aikaa tulin tänne lueskelemaan kun tuo pikkuneiti 5kk meni aamupäivän unille jo. Niin ihana tyttö ja antaa voimaa jokaiseen päivään hirmuisesti. Siirroista, meille siirrettiin kans yhteensä 8 hyvää blastoa josta tämä yksi vauveliini. Ihmettelen muuten että klinikalta ei...
  2. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei kaikille, täällä menee raskaudet hyvin, mitä pikaisesti sain lukaistua.' Onnea Burma kaksosraskaudesta!! Meillä pikkuneiti on 5kk ja niin hurmaava..ihanan eloisa ja luonteikas. Päivärytmi on jo säännöllinen. Yöt otti rokotusten takia 3kk iässä takapakkia ja lisäsi yösyöntejä, viime aikoina...
  3. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi että miten ihanaa, onnea Pikkukintsu ja Pikkumyy!! Tsemppiä myös Burmalle uuteen hoitoon!
  4. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La Bambina, hirmuisesti onnea pikku tytöstä! Lohdutuksena, meilläkin tyttö söi aluksi tunnin välein yöllä ja uni oli tosi vähissä. Siinä reilun kuukauden iässä välit piteni 2-3 tuntiin ja 2kk iässä söi enää kerran yössä. 3 kk alussa oli jo viikko että nukkui koko yön, mutta sitten tuli...
  5. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tänne haluan lähettää erityisesti terkut Pikkukintsulle ja plussaa kovin toivotaan!! PikkuMyy , mulle on aina siirretty 2 alkiota, blastoja. Yhteensä 4 siirtoa ja viimeisestä lapsi. Kahden alkion siirtoa perusteltiin sillä, että se tupkaa mahdollisuuden että jompikumpi alkioista kiinnittyy...
  6. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Piper älä tosiaan huolehdi turhia. Kätilöt on hyvin tarkkoja ultrissa ja herkästi kysyvät lääkäriltä, jos ovat yhtään huolissaan. Keskikäyrillä on hyvä mennä! Hankinnoista näin 10 viikon kokemuksella. Emmaljungan vaunut on ollut tosi hyvät, meillä kun mennään hiekkateitä eli siis auraamatonta...
  7. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva kun täällä kaikilla asiat hyvin ja kohta taas seuraava jo synnyttää! Täällä vauva kasvaa ja kehittyy. Todella kaunis tyttö, oikea nappisilmä. Yöt menee hyvin, nukkuu 4-5 h pätkissä, parhaimmillaan herää vain kerran yössä. Päivällä on koliikki huutoa, mutta onneksi tosiaan pääasiassa vain...
  8. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pahoittelut ja voimahalit keskenmenon saaneille! Täälläkään ei elämä mennyt ihan suunnitellusti, ihaninta vauva-arkea pitäisi viettää. Vauva on terve ja ihana, mutta mieheni sairastui erittäin vakavasti vauvan ollessa kolme viikkoinen. Mies on ollut sairaalassa siitä asti eikä ole ennustetta...
  9. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paljon onnea Tytsy! Täällä ihanan vauvan kanssa. Elämä vain on kovin outoa, vauvan ollessa kolme viikkoa vanha, mieheni sairastui yllättäen vakavasti ja on sairaalahoidossa ollut siitä asti, tilanne on vakava eikä tiedetä mihin se päättyy. Tuskaa on ajatella kuinka tässä käy, etenkin kun katson...
  10. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tytsy tsemppiä sinne ja pian se tytteli sieltä tulee! Tiedän miten riivaavaa on vain odottaa!
  11. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi miten liikutuin ihan kyyneliin näistä plussista!! Ihanaa kun moni täällä kauan ollut ja pitkään yrittänyt on nyt saanut plussan, mahtavaa ja onnea kaikille matkaan!! Luovutusasiasta..me kerrotaan kyllä lapselle mutta olen ihan hakoteillä vielä että missä vaiheessa. Kuten Ramiina, musta on...
  12. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihana joulu vietetty pikkuisen kanssa. Ihan kotona ollaan vaan oltu, itse oon yrittänyt joka päivä ulkoilla, hoitaa hevosta tai käydä kaupoilla tunnin verran että saa raitista ilmaa. Me oltiin siis sairaalassa neljä päivää. Sen jälkeen vielä kaksi aamupäivää meni verikoe kontrolleissa ja se oli...
  13. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi että miten ihania ja hyviä uutisia täällä on! Onnea plussanneille ja ultrassa käyneille ja piinailuun myös! Vuodoista..ne on niin pelottavia. Mulla vuosi kans, mutta keskenmenossa oli ihan kirkasta ja kipujen kera. Ruskeat, vaaleanpunaiset on yleensä harmittomia, niitä oli mullakin 6...
  14. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    no oon näköjään moneen kertaan kirjottanut..ihmeellisesti ei näkynyt padilla se viesti ollenkaan. Oltiin lopulta neljä päivää osastolla.Vauvalla nousi bilirubiini arvot, nyt niitä seurataan lähes päivittäin polikliinisesti. Aika rankkaa joka päivä viettää 2-5 tuntia sairaalalla etenkin näin...
  15. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    En nyt meinaa millään saada miehen padilla viestiä lähtemään. Torstai iltana syntyi ihana kaunis tyttö, 49cm 3345g. Tänään pitäs päästä kotiin.
  16. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kirjoitin jo pidemmän stoorin mut uudelleen ku pääsen kotiin,teksti katosi.. Eli ihana tyttö syntyi torstai iltana, 49cm 3345g. Niin onnesta sekaisin ollaan. Huomenna päästään kotiin.
  17. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Yritän miehen padilla päivittää... Ihana tyttö syntyi torstai iltana rv39+4, kokoa 49cm ja 3345g. Lapsivedet meni jo edellisenä yönä ja alkoi supistukset, ne oli kyl kovia mut liian harvoja. 4cm oli auki kun tultiin ja kalvojen puhkaisun jälkeen kaikki eteni tosi nopeasti. Niin ihana on tuo...
  18. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla oli muuten klinikan ohjeiden mukaan luget viikolle 20 asti, mutta suomessa lääkäri sanoi että voin ihan hyvin lopettaa rv 12 että ihan turhaa enää sen jälkeen, joten uskalsin sitten jättää ne pois. Ja mielellään jätinkin. Masusta..itse sitä vauvapömppöä aloin huomata siinä rv15 paikkeilla...
  19. I

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ramiinalle ja Jonnulille plussaa toivotaan!! Mulla oli tukilääkkeet rv 12 asti, se lienee yleisin käytäntö, jossain on ollut tuo rv 9. On kyllä jännää tuo testaaminen juuri ennen joulua..just niinkun ihana joulu tai ei niin ihana. Jännää. Täällä odotellaan..mitään ei tapahdu.. 38+6
  20. I

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Bessonnitsa hae ihmeessä jo sairaslomaa jos yhtään tuntuu työt raskaalta! Noilla viikoilla tuplaodottajat ovat usein jo pois töistä, eikä sitä ihmettele kukaan. Pelkkä väsymys ja jaksamisen puute riittää syyksi. Kivan kokoisia on sun pienokaiset jo! Täytyy sanoa että näin madellen on aika mennyt...

Yhteistyössä