Hakutulokset

  1. Ciervo

    Tunnetteko 30v neitsyitä?

    Tunnen. Esimerkiksi yksi 30-vuotias nainen, joka on aika estoinen ja jumiutunut omassa päässään, on pakkoajatuksia ihan ihmeellisistä jutuista jne. Ulkonäöstä ei hänen tapauksessaan ole kiinni, on sellainen ihan perusnätti, siro ja hoikka, lanteikas ihminen. Henkisesti vaan murrosikäisen...
  2. Ciervo

    Mies pituuksista

    Iuh, onneksi mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä kenellekään.
  3. Ciervo

    Mies pituuksista

    Heh, tämä kertoo kyllä lähinnä sinun herkkyydestäsi asian suhteen, kun näet tässä ketjussa jotain "lyttäämistä" mun puoleltani. :D
  4. Ciervo

    Mies pituuksista

    Ei TARVITSE, mutta ymmärrän, jos _haluaa_. Biologisista syistä kuten kirjoitin, eli yrittää taata lapsilleen mahd. hyvät geenit ja suosii pitkää, jotta mahdollisista lapsistakin tulisi pidempiä. Ja tämä siis tapahtuu alitajunnan tasolla, ei tietoisesti. Ihminen ei välttämättä edes halua...
  5. Ciervo

    Mies pituuksista

    Ei se ole oleellista juurikaan, vaikka pidänkin eniten suunnilleen saman mittaisista, kuin itsekin olen (175cm). Miehiä on ollut väliltä 169cm-201cm ja jos voisin nappasta ihan kenet vaan (sillä oletuksella siis, että homma toimisi hyvin), niin ottaisin yhden aivan ihanan miehen, joka on mua...
  6. Ciervo

    Synnytyksen kesto?

    Kaikkinensa noin 14 tuntia.
  7. Ciervo

    Avuttomat naiset

    Ja itse aloitukseen: en tunne tuollaisia naisia enkä toisaalta miehiäkään, jotka hengittäisivät kokoajan naisen niskaan eivätkä luottaisi, että nainen kykenee ajamaan itse mummolaan tmv. Tuntemani isät ja nyt parhaillaan vauvaa odottavat miehet ovat lähes kaikki sellaisia, jotka itse...
  8. Ciervo

    Avuttomat naiset

    Mä pidän itsestäänselvänä, että jos on joku leikkaus, niin kumppani on mukana saattamassa leikkaussaliin ja valmiina odottamassa, kun leikkaus loppuu. Loukkaantuisin aikalailla, jos itselläni olisi jokin leikkaus eikä kumppani olisi ihan fyysisesti paikalla tukemassa. No okei, tietysti jos...
  9. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Mäkin tykkään tietyistä merkeistä, eli esim. Niken AF1:t on olleet vuosia luottotennarit, koska sopii mun jalkaan hyvin ja kestää aikaa sekä käyttöä. Calvin Kleinillä on mulle sopivia farkkumalleja, niistä tykkään siis myös. Brixtonin lierihatut on kans hyviä. Mutta en mä mitään osta sen...
  10. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Sä oot huono provoileen, menee just vähän liian yli eli ei ole enää uskottavaa.
  11. Ciervo

    Ylivieskan kirkko palaa!

    :( Mua suorastaan kourasee sisimmästä kuullessani tällasta, koska arvokkaan kulttuuriperinnön lisäksi rakastan vanhoja kirkkoja. Vanhat kirkot on usein tosi kauniita ja jotenkin vaikuttavia paikkoja.
  12. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Rönttänenkin käsitetään ilmeisesti eri tavoin. Mulle rönttänen = ei ole kiinnostanut huolitella olemusta tai pukea erityisesti jotain, vaan olen vetänyt päälle esim. yogapantsit ja collegepaidan. Saattanut käydä sitä ennen juuri suihkussa ja ottaa vaatteet pyykkinarulta, eli ei likaista ole...
  13. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Mä en tajua, miten tosissaan jotku ottaa tämmösen asian. :D Tai jotain, että pitäisi aina olla hienona, eikä kaupungille viitsisi mennä (mielestäni rumissa) collareissa? Mulla on esim. ällöttävä, virttynyt keltainen paita jossa lukee isolla UMBRO, pidän sitä silti välillä. Joskus kävin aivan...
  14. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Hmmm..OK. :D En löytänyt juuri yhtymäkohtia tekstiini, mutta kulje vain jatkossakin rauhassa collareissasi, ei tämä niin vakavaa ole!
  15. Ciervo

    Valtterin tarina olikin äidin keksimä??

    Mistä sait päähäsi, että minä henkilökohtaisesti törmään siihen jatkuvasti?
  16. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Apua.. :ROFLMAO: Miks sun pitää mulle vakuutella? Mitä nyt tyyliäsi kuvailit, niin taitaisit sinäkin pitää minun vermeitäni rumahkoina, sen verran "ihan eri tyyliltä" kuulostaa. En edelleenkään tykkää collegehousuista, vaikka olisivat minkä merkkiset, eikä se liene vakavaa. Merkki-ihmiset on...
  17. Ciervo

    Valtterin tarina olikin äidin keksimä??

    Pää perseessäkö te jotkut elätte, vai miten olette noin naiiveja? Ihan oikeastiko joku kuvittelee, että rodullistettujen syrjintää ja kiusaamista ei tapahdu tai tapahtuu niin vähän, että Valtterin "tarinan" täytyy olla keksitty?
  18. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Kyllä, haen veristä tappelua...vakavasta asiasta kuitenkin kyse!
  19. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Juu, mä en vaan tykkää. Toki ihminen saa olla rönttänen jos on semmonen fiilis, oon mä itekin välillä. Rumalta se silti näyttää. :D
  20. Ciervo

    Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

    Juu, collegehousut on aivan hirveät. Varsinkin ne sellaiset tosi isot ja löpöttävät harmaat, se yleisin malli kai. Jotkut mustat/tummat istuvahkot tai porkkanamalliset voi olla ihan ok, mutta nekin toki lähinnä koti-lähikauppa-akselilla.

Yhteistyössä