Hakutulokset

  1. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moi, Neiti on jo reilut 4 kk ja aloiteltiin viime viikolla kiinteitä. Haasteita on ollut, koska neiti on kärsinyt lievästä refluksista ja se on aiheuttanut pienelle epämukavaa oloa. Lisäksi on jo käyty eeg-tutkimuksessakin, kun nukahtamiseen liittyy niin paljon säpsyjä. Onneksi saatiin sieltä...
  2. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hyvää joulua kaikille! Ja onnea Mytti!
  3. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hyvää joulua kaikille!
  4. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Terveisiä kaikille jo synnyttäneille ja ihania hetkiä vauvojen kanssa! Levollista mieltä kaikille raskauksiin! Käyttäkää neuvolaa aina kun on paniikkia. Niin minä tein ja säilyin järjissäni. (.) meidän prinsessa on tänään 10 viikkoa vanha. Eka flunssa on jo sairastettu ja rotarokote teki...
  5. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onpas täällä ihania uutisia! Superpaljon onnea Sahrikselle ja Fluturille prinsessoista! On ne ihania! Levollista mieltä kaikille raskauksiin! Käyttäkää neuvolaa aina kun on paniikkia. Niin minä tein ja säilyin järjissäni. (.) meidän prinsessa on tänään 10 viikkoa vanha. Eka flunssa on jo...
  6. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moikka, Mitä kuuluu? Ainakin arielilla on vauva-arki käynnissä hyvin samantyyppisesti kuin täällä. (.) täällä sai neiti viikko sitten rotarokotteen. Oli kipeäksi tulossa silloin ja oltiinkin viime viikonloppu aika hätää kärsimässä nuhanenän kanssa, joka oli pahasti tukossa ja ei meinannut...
  7. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Tetu! Prinsessat on ihania. Ja tsemppiä sahrikselle loppumetreille! (.) täällä sai neiti viikko sitten rotarokotteen. Oli kipeäksi tulossa silloin ja oltiinkin viime viikonloppu aika hötää kärsimässä nuhanenän kanssa, joka oli pahasti tukossa ja ei meinannut jaksaa syödäkään. Sunnuntaina...
  8. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mulla siellä kannassa on pitkä liuta diagnooseja. Mm. Vanha ensisynnyttäjä, muu lihavuus, raskausajan diabetes jne... Muutoin ei kyllä tuo kanta toimi yhtään täällä. Ei löydy kuin satunnaisia potilaskertomuksia ja ei yhtään ainoaa labravastausta...
  9. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tetu: mun tyttö oli perätilassa ja yritettiin kahdesti kääntää. Ei toivoakaan, että olisi kääntynyt. Ei mikään miellyttävä kokemus, koska mulla oli pahat liitoskivut ja käännös koski ikävästi sekä häpyliitokseen että kipeään ylävatsaan (tyttö hakasi päätään koko ajan). Käännöstä kannattaa...
  10. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ariel: hienoa, että olette jo kotona. Meillä täällä syöttivät mulle kaksi päivää opiaatteja ja ihan säännöllisesti tuotiin nappi... Kauheeta oli imettää, mutta kovasti toistelivat, ettei haittaa. Maito nousi mulla jo sairaalassa, mutta olinkin lypsänyt sen kolme viikkoa ennakkoon. Melonisaatio...
  11. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Vai keskiraskauden eroottinen kukkeus :D:ROFLMAO: ei se saapunut tännekään koskaan, vaikka odotin. Olin niin kipeä koko raskauden, että erotiikka oli ehkä viimeisenä mielessä ja kukkeutta ei ollut muutoinkaan, kun lyllersin menemään. Kaiken kaikkiaan elämäni hirveimmät kuukaudet! Koski milloin...
  12. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea, Ariel! On nämä niin ihania :love::love: nauti. Nopeasti pääsette perhehuoneeseen. Meillä täällä eivät laske kuin vasta korkeintaan kolmanneksi yöksi sektion jälkeen. Täällä toson syy selvisi, kun huoneeseen päästiin. Sänky oli niin vaikea sektiohaavan kanssa - vanha upottava parisänky...
  13. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ariel: ota rennosti! Pieni syntyy nopeasti. Yleensä menee noin 5 minuuttia siitä, kun aloittavat. Onnea! Jento: onpa helpottavaa kuulla, että kaikki on hyvin. (.) kaavinta tehtiin suuren harkinnan jälkeen perjantaina. Jopa ylilääkäri oli asiaa päättämässä. Leikkurissakin oli kaksi lääkäriä...
  14. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Arielille onnea sektioon! Pian on pieni sylissä :love: Jento: mitä kuuluu? Hurja alku sinun pienellä. Onneksi kaikki hyvin. Tervetuloa uudet! (.) täällä edessä kaavinta huomenna. Ei ole tapahtunut mitään hyytymälle ja sain vaihdettua kontrollin eiliselle ja pääsen siis huomenna leikkuriin...
  15. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Vesipossu: onnea naimisiin menon johdosta! Kyllä sen nimen oppii :love:
  16. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnittelut Helmelle! Täällä jännäillään hyytymän kanssa. Kohdussa siis iso hyytymä ja ei tule ulos... Kaapia ei voi, kun on niin ohut kohtu juuri siitä kohti. Neiti oli hakannut päällään kohtuni ihan kamalaan kuntoon... Tyttö on kiltti ja nukkuu hyvin. :love: D-vitamiinitipat kipristää, mutta...
  17. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moi, Hyytymä on edelleen tallella. Cytoteceilla ei tapahtunut mitään, eikä myöskään kotiin annetuilla toisilla tableteilla. Toisista tuli vain ripuli. Nyt ollaan kotona ja odotellaan, mitä tapahtuu. Eivät uskalla kaapia, koska kohtu oli juuri siitä kohti onnettoman ohut. Tyttö oli hakannut...
  18. V

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi, Vauva-arki rullaa ihan kivasti. Tyttö on todella kiltti ja hyväuninen. Minä en ole kunnossa eli ollaan parhaillaankin sairaalassa. Kohdussa on iso hyytymä, joka ei suostu tulemaan ulos. Toiset lääkkeet testissä tänään ja sitten häivyn täältä... Kaapia ei vielä voi, kun on kohtu niin pehmeä...
  19. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Suuren suuret onnittelut Jentolle! Onhan tuo hiukan isompi kuin meidän keskikäyrän tyttö :) Täällä ollaan sairaalassa. Kohdussa on iso hyytymä, joka ei tule ulos. Eilinen yritettiin cytoteceillä, tänään joko kaavitaan tai jatketaan lääkkeillä... Ottaa päähän.
  20. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tyttö nukkuu ja mulla hetki aikaa. Kaikki meni sektion osalta suunnitellusti eli nopea oli. Päästiin leikkaussaliin vasta 10 jälkeen, kun oltiin jostain syystä pudottu vuoronumerolle kaksi. Spinaalin laitto oli ikävintä, kun yrittivät neljästi kaiketi liian paksulla neulalla. Kun onnistui, mies...

Yhteistyössä