Hakutulokset

  1. S

    Operaatio avioseksi.

    Miten tuo seksi voi vaikuttaa mieheen näin? Olo on energinen ja mieltä ei paina mikään. Lihasjännitykset ovat lauenneet ja jo viikkoja jatkunut lievä päänsärky on tiessään. Kinastelevat lapsetkaan eivät juuri kiristä hermoja. Olen hymyillyt hyväntuulisena koko aamun. Aika mataa verkkaasti ja...
  2. S

    Operaatio avioseksi.

    Vaimoni palatessa kotiin, menin autolle vastaan ja kannoin ostokset sisälle ja keitin kahvia. Suukko vaimolle ja halaus. Tarvitseeko tuohon enää mitään lisätä että toisella on hyvä tulla kotiin? Aloin touhuamaan omia juttujani iltaan asti. Lapset nukkumaan ja sauna lämpiämään. Saunan jälkeen...
  3. S

    Operaatio avioseksi.

    Mietin tässä että mitä sitten jos joku ilta meillä olisikin seksiä? Olisin toki hetken tyytyväinen mutta johtuisiko se siitä, että vaimon täytyy omasta mielestään palkita minut jotenkin tästä siivous innostuksesta? Tai jos toi hellyys menee sen mielestä jo rasittavuuden puolelle. Että annan...
  4. S

    Operaatio avioseksi.

    Vaimoni huomioinnin aloitin kun muksut sain aamupalalle, kikkuttelin kahvia sänkyyn ja koitin pitää mukuloita kiireisenä, ettei ne loiki sängyssä. Vaimo kömpi ylös 10 jälkeen ja aloitin päivän halauksella seljäntakaa ja niskaa suukottamalla. Semmonen kujerrus vain kuului vaimosta. Vaimo alkoi...
  5. S

    Operaatio avioseksi.

    On sitä kehno arvaamaan tuon paremman puoliskon touhuja. Eilinen veikkaus vaimon sohvalle rojahduksesta meni ihan päin honkia. Se meni vähän toisinpäin. Saunan jälkeen minulla alkoi jo 23:00 niin paljon väsyttämään että oli pakko mennä nukkumaan. Rouva kukkui yö kahteen facebookissa. Se oli...
  6. S

    Operaatio avioseksi.

    Aloitin päivän taas, ylläripylläri siivouksella. Imuroin olkkarin ja keittiön. Lattian pesu keittiölle vaimon joskus hommamalla höyrypesurilla.... Vitut. tämä alkaa kuulostamaan joltain marttakerholaisen blogilta.... Tästedes jätän detailit lukijan mielikuvituksen varaan siivouksen osalta ja...
  7. S

    Operaatio avioseksi.

    Kun kerran se niin oli päätetty niin meni tuo elisen loppuiltakin vituiksi. Saunareissu typistyi 30 sekunnin mittaiseksi kun kuopus huomasi sääsken sängyssään ja huuto päälle. Vaimo ryntäs suihkun kautta lastenhuoneeseen ja minä heitin kiulullisen vettä kiukaalle. No tuo aikainen...
  8. S

    Operaatio avioseksi.

    Vaimo tuli parahiksi kotiin kun silppusin pölkkyjä haloiksi. Pitäis kuulemma kaataa loputkin puut pihalta, eikä risusavottakaan kiinnostanut. Ei muuta kun sisään keitämään perunoita ja väsäämään ruskeakastiketta karjalanpaistin kaveriksi. No vaimo äkkäsi mun (taas) unohtamat pyykit...
  9. S

    Operaatio avioseksi.

    Alkoi aamulla lasten herätessä. Vaimo oli jo painellut töihin. En itse herännyt lähtöön kun tuli yöllä märehdittyä elämää pikkutunneille. Aamun pidin mukuloita tyytyväisenä ja pesin taas pyykkiä. Perkele että sitä kertyy. Noh Viimeyön puunkaato suunnitelmat päivällisen jälkeen toteutuksen alle...
  10. S

    Operaatio avioseksi.

    Pyrin pitämään yleisen kotonaolon mahdollisimman arkisena, sillä erotuksella että olin tehnyt 90% kotitöistä. Ei mitään ylilyöntejä huomaavaisuuden suhteen. Siivoilin asuntoa. Eli imuroin, järjestelin kaappeja, pesin pyykkiä ja astioita. Tein ruokaa valmiiksi. Kotitöitä jäi vielä liikaa...
  11. S

    Operaatio avioseksi.

    Moro kaikille isille! Homman nimi on lyhykäisyydessään tämä. Pimpsaa haluttaa vaimolta. Ei tipu. Yritän korjata tilanteen ja kerron täällä mitä teen ja mitä tapahtuu. Tämänhetkinen tilanne on seuraavanlainen. Ollaan pikkasen yli 30 vuotias aviopari ja naimisissa asti ollaan oltu 7 vuotta...

Yhteistyössä