Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuiset 2018

    Kävin aamulla neuvolassa ja samalla siellä ultrattiin. :love: Pikkuinen ihmisalku näkyi sykkeen kanssa. La siirtyy parilla viikolla eteenpäin niinkuin ajattelinkin. Kaikki oli ok. Verikokeisiin ja sokerirasitukseen pitäis ajat varata. Laitoin viestiä, jos vielä mahdun mukaan fb-ryhmään...
  2. S

    Maaliskuiset 2018

    5.3 Sarriina 37v Oys Heippa. Minäkin voisin tulla listoille mukaan. La olis menkkojen mukaan 5.3.2018. Saapa nähä pitääkö paikkansa. Vähän luulen et siirtyy eteenpäin. Mut aika näyttää. :) Maanantaina olis eka neuvola, tänään soittelin aikaa sinne. Jospa terkka kurkkais ultralla, niin sais...
  3. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa. Niin ne viikot vierii ja mullakin on jo rv13 tänään. :) Eilen kävin ultrassa ja kaikki hyvin. Niskaturvotusta ei mitattu, kun kaikki näytti olevan kunnossa silmämääräisesti. Omasta tahdostani siis näin. Pahaolo on onneksi hellittänyt aika hyvin. Väsymystä löytyy vielä...
  4. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Neuvolassa käyty ja hyvä reissu olikin. :) Sain puhuttua mieltäpainaneista asioista ja terkka lupas lähetteen pelkopolille jo viimeistään puolivälissä raskautta. Lisäksi puhuttiin jo siitäkin et joku opettaa neuvolassa mulle loppuvaiheessa, et mitä tehdä jos vauva syntyy kotiin ja on esim...
  5. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Niin ne viikot vierii vaikka alussa tuntu ettei päivät kulu millään. Nyt kuitenkin "jo" rv 9+0. :) oireetkin jo vähän helpompana. Ei enää oo jatkuvaa huonoa oloa, palelukin vähentyny, väsymys ennallaan. Paino vähän puonnu, mikä on kyllä vaan positiivista ku ylipainon puolella jonkuverran on...
  6. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Meillä on vähän vaikea keksiä kummeja uudelle tulokkaalle sattuneesta syystä. Kun on jo seitsemällä lapsella jokaisella 4-5 kummia niin on aika hyvin käytetty kaikki läheiset sukulaiset ja ystävät. :D No yks miehen sisko vielä löytyy mut muut pitää sit vielä jostakin kaivaa. Noo, eiköhän me...
  7. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla suurin stressi synnytyksen suhteen on se et ehdinkö sairaalaan vai synnytänkö pahimmassa tapauksessa yksin perätilavauvaa kotona. Mulla on kolme viimeisintä ollu perätilassa, kaks heistä saatiin käännettyä, yhtä ei. Ja jouduin vaatimaan pääsyä osastolle odottamaan käynnistystä kun en...
  8. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla olis menkkojen mukaan la 24.10, mut ultran mukaan (ja oviksenkin mukaan) 3.11. Et jos hedelmöittymisajankohta on selvillä niin se antaa ne oikeat viikot. Tosin jos ei oo paljoa eroa niin laskisin menkoista. Mulla tuntuu et huono olo vaan lisääntyy. Ensin oli vain iltaisin. Sit alko jo...
  9. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mukava kun tänne on tullut lisää väkeä. :) Onnea kaikille plussanneille! Ja Pinkki Myy erityisonnittelut. ❤ Mulla on unet kadonneet jonnekin. Heräilen vähän väliä yöllä ja aamulla loppuu uni turhan aikaisin vaikka väsyttäiskin. Sit päivällä on ihan poikki ku ei saa nukuttua tarpeeksi. Eikä saa...
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pihalla: Mä kyllä nään noissa testeissä jotain. En tiiä onko sit viivanpaikka vai haamu.. Tuossakin kuvassa jossa monta testiä niin alimmassa niinku olis ainakin jotain.
  11. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Ultrassa käyty. Ultraavan kätilön mukaan kaikki oli niin hyvin ku vain voi olla tässä vaiheessa. ❤ Pikkuinen vastasi kokoa 6+4, niinkuin positiivisen testin mukaan ajattelinkin suunnilleen olevan. Sydämen sykekin vilkkui ruudulla. Ihanaa! Sarriina+hippu rv 6+4
  12. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla on tänään ultra. Vasta klo 16, et saa päivän ootella, ennenku pääsee. Kävin siis jo viikko sitten, mut oli sillon vasta rv5+, vaikka menkkojen mukaan olis pitäny olla n.10pv enemmän. Sain sit uuden ajan samaan hintaan et nähdään sydämensykekin. Jospa tänään näkyis. :) Jännittää ihan...
  13. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Nyt on sitten iskeny älytön väsymys, palelu ja huono olo. Jotain hyvääkin tuosta kuvotuksesta. Minä joka oon ihan sokerinarkki yleensä niin en saata syödä makeaa. Äsken käytiin porukalla Haaparannassa Candyworldissa ja muu perhe osti irtokarkkeja isohkot pussit ja mä en saattanu laittaa omaan...
  14. S

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Meille on tulossa 8.lapsi, jos kaikki menee hyvin. Alussa on vielä raskaus ja kun mulla on ollut useampia keskenmenoja niin ei vielä uskalla luottaa et saatais vauva loka-marraskuussa syliin asti. Meillä on siis yällä hetkellä 7lasta ikähaarukalla 2v-15v. Okt:ssa asutaan niin et kaks lasta on...
  15. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Minä tuolta lokakuisten porukasta siirryn tänne. :) Kävin tänään ultrassa ja laskettuaika tulee siirtymään marraskuun alkuun. Vielä ei ihan tarkat viikot oo tiedossa, mut arveli et la on 3.11 paikkeilla. Punaisella en osaa kännykällä laittaa mut Sarriina/35v/8.lapsi/Oys ja la 3.11
  16. S

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Kävin tänään ultrassa ja taidan siirtyä tuonne marraskuisten puolelle. Reilulla viikolla tulee siirtymään laskettu aika mitä menkoista laskettuna, eli menee marraskuun alkuun. :) nyt jotain rv5+. Viikon päähän sain uuden ajan samaan hintaan niin jospa silloin näkyis jo sykekin. Oikeassa paikassa...
  17. S

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Varasin ultraan ajan ens maanantaille kun en malta ootella kuun loppuun asti neuvolaan. :D Saa vähän selvyyttä viikkoihinkin toivottavasti. Saapa nähä, mulle nuo ultrat on aina vähän kauhun paikkoja ku useammasti on ultrasta saatu ikäviä uutisia. Mut jospa nyt olis kaikki ok! Väsymystä...
  18. S

    Lokakuun lapsoset 2016

    Soittelin tänään neuvola-aikaa itselleni samalla kun kahdelle lapsellekin. Olis antanu ajan pääsiäisviikolle, mutta kun silloin tuo oma terkka on lomalla, niin aika menikin kuun loppuun, eli 30.3. Vielä siis kuukausi pitäis ootella. Mut halusin nimenomaan tuolle omalle terkalle ajan, kun hän...
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/HrKhHy Tässä äsken tehdyt one step herkkä ja pc samasta pissasta yhyäaikaa uitettu. Kuva n. 4min jälkeen.
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dand3lion ne vauvalan testit on huonoja. Ainakin ne one stepin herkät liuskat. Mulla näytti tosi tosi haaleaa haamuviivan esiäitiä aamupissasta samana päivänä kun pc näytti päiväpissasta ihan selvää haamuviivaa. Siinä vaiheessa kun pc näytti jo kunnon pinkkiä oli tuossa toisessa ihan haalea...

Yhteistyössä