Hakutulokset

  1. Maicy

    Kuukautiset myöhässä, ei raskautta? Mistä voisi johtua?

    Huomenta, Nyt on pakko päästä jollekin tästä kertomaan ja toivon mukaan saamaan vielä kommenttejakin asian osalta. Minun normaali kierto on aina ollut 24-26 ja hyvinkin säännöllisenä tullut myös ilman hormonaalista ehkäisyäkin. Olen synnyttänyt nyt maaliskuussa ja kierto alkoi toukokuussa ja...
  2. Maicy

    Perätila

    Millä viikoilla perätila ensimmäisen kerran todettiin? Tehtiinkö käännösyritys? Onnistuiko? Olen itse nyt rv28 ja vauva viihtynyt jokaisessa ultrassa perätilassa. Tiedän kyllä, että on vielä hyvin aikaa kääntyä, mutta ei voi olla myöntämättä että asia mietityttää. 🙈 Aiemmat kolme olleet aina...
  3. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    En oo kyllä ollenkaan miettinyt noita rokotteita. En tiedä otanko... 😬 Täällä oli rasitus viime pe ja paastosta napsahti. Nyt tiivis seuranta 2 vkon ajan ja tänä aamuna paasto taas yli rajan. Okei, taidan tietää siihen syyn, joten mielenkiinnolla huomisaamun paastoa odottaessa 😅 Muutoin...
  4. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Paljon voimia sinne teille ❤
  5. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Voi ei, olen pahoillani 😓 Kovasti tsemppiä tulevaan ❤
  6. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Pelkillä labratuloksilla ei pysty sanomaan riskeistä yhtään mitään. Tuloksiin vaikuttaa monta muutakin asiaa, eli ei kannata ressata niiden osalta. ❤ Ja siis vaikka löytäisitkin täysin samoilla lukemilla olleen kertovan miten heillä meni riskit niin sekään ei kerro mitään mitä sinun kohdallasi...
  7. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Ihana tilanne, vaikka toki ymmärrän että ei ehkä koko kylälle ois välttämättä kuitenkaan halunnut kertoa. 🙈 Meillä ois tänään minun papan synttäreille meno ja ajattelin siellä paljastaa nyt raskauden, kun ultrasta hyviä kuulumisia tuli. 🥰 Tosin ajattelin etten suoraan kerro mitään, vaan teippaan...
  8. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Meillä tosiaan neljäs lapsi tulossa ja ajoittain mietityttää taloudellinen tilanne kyllä. Tällä hetkellä siis pärjätään hyvin, mutta jos lähtee tosiaan kulut nouseen joka suunnasta niin saas nähä mistä sitä joutuu luopumaan sit. Kerroin nyt siskolleni, että meille tulee vauvva kun hän kertoi...
  9. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Hox päivitin listan niiden osalta kenellä oli selkeästi eroteltu la/monesko/mikä synnäri. Mikäli puutut listalta ja haluat mukaan, niin korostathan viestillä tietosi. 😊 @NiNNi10 , pitikö se sinulle laittaa yv mikäli haluaa faceryhmään? Voisin liittyä. ☺
  10. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Minä yritän päivittää listan tässä parin pvn sisällä. Olotilat niin huonot, ettei jaksa mitään ylimääräistä. Vuotoakin tuli taas yks päivä, että en tiedä pitäiskö käyä vielä ultrassa ennen nt-ultraa.... Harmittaa odotella monta viikkoa, jos kohdussa ei elämää enää olisikaan. Tervetuloa...
  11. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Voi mikä tilanne ollut siellä. :( todella paljon voimia ja tsemppiä pikaiseen parantumiseen ❤
  12. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Tervetuloa uusille, ihanaa saada lisää populaa ❤ Mulla on niin hirviät olotilat 24/7, että ei jaksa mitään ylimääräistä.. väsymys on kova ja oksettaa/paha olo koko ajan. Kun ei syö niin tekkee pahhaa ja sit kun syö niin taas tekkee pahhaa... ihan syvältä tämä olo. Kaikenlisäksi vuotoa tuli taas...
  13. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Ultrassa oli kaikki tällä hetkellä kunnossa. ❤ Vastasi viikkoja 7+0 ja sydämen sykekin näkyi ihanasti. ❤ Vuoto ei mitä ilmeisemmin tullut kohdusta, kun ei ainakaan siihen viittaavia "merkkejä" näkynyt. Onneksi. Toki ei tässä vielä turvallisilla vesillä olla, mutta ainakin hetken ehkä voi olla...
  14. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Tänään ois varhaisultra vaan vetipä mielen matalaksi äskeinen vessareissu. Pyyhittäessä aika reippaastikin jäi verta paperiin. Ei mitään tippaa edes, vaan ihan monen paperin verran. 😭 Liekköhän tuolla kettään on.. aikakin vasta klo 16 ja töitä pitäs nyt malttaa tehä vaan en tiedä..
  15. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Ihanaa @Sentonen Minä kans lopetin testailut siihen, kun sain digiin 3+, tosin loppu testitkin :D Täällä tänään 6+0, eli 7. raskausviikko lähti käyntiin. Vielä pitäis tosiaan torstaille asti ootella, että pääsee kurkistamaan pikkuista (mikäli siellä ny joku on). Ensi viikko töissä on ihan...
  16. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Tervetuloa uusille ❤ Päivitän teidät listalle, kunhan olotila sallii. Nyt on siis itsellä alkanut pahoinvointi ja väsymys ja tuntuu, ettei mitään ylimääräistä jaksa/halua/voi tehdä. 🤢 Jatkuva etova olotila on ihan syvältä, en ole edes oksentamaan joutunut mutta se tunne, kun koko ajan etoo...
  17. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Tervetuloa ❤ Facebookki ryhmä kiinnostaa kyllä, mutta ehkä vähän myöhemmin. Ainakin jos varhaisultraan oottelis niin tietäis et onko tuolla ees kettää. 🙈
  18. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Tervetuloa @Kvize ❤ Täällä tänään 5+1, ajoittaista etovaa oloa, maha aivan pallona, hentoa tuhrua ja mahan juilimista. Siinäpä tämän hetken oire kavalkaadi 😅 Eilen kattelin jo, et oiskos voinu varata vu;n aiemmaksi, vaan viikkojen puolesta ei oikein pysty... 😑 Maltettava nyt odottaa sinne 16...
  19. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    Kiitos, onneksi ei ole tuhrut nyt lisääntyneet. Mulla on myös aiempien kohdalla vuotanut sillon ja tällän ja tullu käytyä ultrissa pitkin raskautta. Omakustannehintaan toki, mutta pakko on ollut saada varmistus. Nyt niin aikaiset viikot, ettei oikein vielä ultrassakaan näy joten odoteltava nyt...
  20. Maicy

    Huhtikuiset 2023

    No voihan perärööri.. Eilen pyyhittäessä tuli hyvin hentoisesti verta ja eilen veti maha aivan sekasin ja luulin jo et taju lähtee kun niin kipeetä kävi. Tänään myös juilinu mahaa ja joutunu vessasa käymään, mut nyt äsken oli jo selvemmin pyyhittäessä verta paperissa.. Pieni pelko nyt perseessä...

Yhteistyössä