Hakutulokset

  1. N

    Kuumaverinen vauva 3kk, miten pukea?

    Otsikossa se ongelma jo onkin. Eli kohta 3kk tyttövauva ja ihan älyttömän kuumaverinen. Kovilla pakkasilla vaunuteltiin body+puolipotkarit, päälle teddyhaalari+pipo+lapaset+villasukat, vaunuissa vielä äp vanupussi. Mutta nyt mitä isommaksi tulee niin sen vaikeammaksi pukeminen menee. Nyt pitäisi...
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt piti tulla tänne kysäisemään teidänkin mielipidettä, että eikös tuon alimmaisen testin voi jo lukea ovisplussaksi? ovis Ylin on siis tehty eilen illalla ja alin tänä aamuna :)
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onkohan mitään toivoa Dpo 8-9? Dpo 8-9 ja ovistesti vahvistunut hiukan parista viimisestä päivästä...
  4. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHM: No nii mä oon itekki ajatellu. Siks en niihin luota ihan satarosenttisesti. Toki jos viiva vahvistuu kierron loppua kohden ni sit voin ehkä kuvitella et jotain ois ainaki yrittäny tapahtua, mutta mä en nyt lähe testailee sen enempää, muuten tulee taas iha järkky ressi :|
  5. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä vannosin itelleni etten sorru tähän, mut nyt oli pakko :D Nyt on kp 19/29 ja oletettu ovis limoineen kipuineen tapahtui kp 14-15 ja sen jälkeen on ollut nyt neljä päivää perätysten jomottavaa kipua vasemmassa munasarjassa. Joten oli pakko testata ovistikulla, et miltä näyttää ja se näytti...
  6. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Minisport kiitos :) Ja ihan huisisti tarrasukkia ja vauvaliimaa sulle, kaunis vaaleanpunainen viiva se siellä :heart: ttaisku sullekkin tarrasukkia ja vauvaliimoja toivotellen :heart: bumpy kiitos :) on ollu kyl tosissaan ihan hyvä kun on saanu päänsä ns. nollattua tältä tohinalta, mut...
  7. N

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heipparallaa pitkästä aikaa vanhat ja uudet kuumeilijat! :) Paljon on uusia kuumeilijoita tullut ja tietysti harmikseni huomasin, että myös vanhojakin täällä vielä kuumeilee :( Mutta uutta tuulta purjeisiin immeiset! Itse olen pitänyt nyt paussia kaikesta vauvakuumeilusta ja hössötyksestä...
  8. N

    Endometrioosi ja sperman vasta-aineet?

    Kiitos vastauksestasi risupesä :) Melko mielenkiintoista kuulla, että olet päässyt noinkin "pienen" kystan kanssa leikkaukseen. Mulla kun se oli alkujaan jo ton 5cm ja nyt sitten sen 5,5cm + se uusi 1cm oleva, jotenka eikös nuo yhteenlaskettuna tee jo sen 6,5cm ja se ei mun mielestä ainakaan...
  9. N

    Endometrioosi ja sperman vasta-aineet?

    Ajattelin laittaa ihan oman topikin tälle keskustelulle, kun en mitään vastaavaa lyötänyt. Eli meillä tällainen tilanne: Olemme mieheni kanssa molemmat 26-vuotiaita ja yritetty esikoista viime kesästä. Jouluna menin perustutkimuksiin yksityiselle gynelle, joka sitten ultralla löysi...
  10. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Voi Hopess :heart: Ihanata, nyt vahvistumisia viivalle! :rolleyes: Kuinka nopeeta toi viiva tuli?
  11. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Puteri mimmonen kysta sulla oli? ihan vesikysta vai jotain muuta? ON: Menkat tuli ja holisten tuliki, huh! Viime menkat ku oli niin kovin mitäänsanomattomat ni nyt sit tulee senkin eestä... No joo, sain tänään kuitenki soitettua tonne naistenpolille ja kuulemma voidaan ultrata vaikka oliskin...
  12. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hopess ja puutarhassa Kiitos :) Jotenkaan en oo kauheen surullinen, ärsyttää lähinnä kun koko kierto on ollu nii outo ja sit tissit oli kyllä ihan ihmeellisen kipeät, mut mitä lie olivat. Nyt vaan lähinnä toivon et sillon kontrollipäivänä ei ois menkkoja ni olisin oikein onnellinen :) Näköjään...
  13. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Niin ne menkat alko, täsmälleen niinkon olin laskenutkin eli noin 3-4 päivää ajoissa. Tää siis tietää sitä, että ku mulla ois se kontrollikäynti Tyksissä ni mullahan on sillon just passelisti menkat ja vielä pahin vuoto päällänsä. Mahtaakohan ne mitään tutkimuksia ees sit tehdä..? Emmä ainakaa...
  14. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nelHM Apteekin oma on joo. Mulle on kyllä aikasemminki näytelly haamua, mut en tosissaan osaa luottaa nyt yhtään. Viel pari päivää piinailua.
  15. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tämmönen tänään enkä yhtään tiedä mitä ajatella 45225 - Aijaa.com olo on ku menkat alkais mut silti tissit on niin kipeet, et ihan pelkkä kävely ilman liivejä sattuu. Kaippa hormonit osaa tän kaiken taituroida...
  16. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huoh, kyllä täällä hyvin todennäkösesti tulee täti kylään. Oireita kyl on mut apteekin testin tein ja jos sitä oikein tihrustaa ni voi nähdä jotain ihan olematonta haamulaista. Tosin tein taas kyllä vaan vajaan parin tunnin pidättelystä, et kaippa toi aamupissa ois se varmin.... Ketuttaa...
  17. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heilanga kyllä mä tossa sun testissä nään haamulaisen :) Ja yhdyn täysin sun fiiliksiin, täälläkin ihan usko lopussa ja harmittaa. Suklaata siis menee ja olo on ku michelinukolla :D
  18. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mäki tässä mietin et nyt on meneillään varmaan se dpo 10-11 ni mahtaa varmaan viel olla liian aikasta... Mut menkkamaisia nippailuja on jo ilmassa ja ruokaa ahdan naamaani - turvotus on sen mukanen, ni kaippa ne menkat sieltä tuloopi.. :/
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Eipä tuossa taida olla muutakuin viivanpaikka 46544122 55 - Aijaa.com eks nii? :(
  20. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hopess mä kävinkin kurkkimassa tuolta hätähousujen palstoilta ja jotain haamulaista näin siinä ;) Just tein ite testin, mut en oo vielä kattonu...

Yhteistyössä