Hakutulokset

  1. L

    Synnytyksen käynnistämisestä...

    Heippa! Olisin kysynyt synnytyksen käynnistämisen perusteista. Olen nyt viikoilla 38+5 ja huomenna on äitiyspolikäynti edessä, jossa tehdään synnytystapa-arvio, sillä raskauden puolivälissä todettiin raskausdiabetes. Sokerit ovat kuitenkin olleet kotimittauksissa täysin normaalit, mutta...
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Eilen illalla kp 28/29 tein testin, ja näin ekakertalaisena toivoisin teiltä tulkinta-apua! http://aijaa.com/V09RKP Voikohan sitä jo luottaa että raskaana ollaan vai onko viiva liian haalea noille päiville?
  3. L

    keskenmenon jälkeiset kuukautiset/kierrot

    Ja nyt vuotoa ei enää lainkaan, paperiin jää pyyhittäessä vain hieman vaalean rusehtavaa :o koko päivänä ei ole siteeseen tullut mitään, ainoastaan pyyhittäessä aamulla ja päivällä tuli veristä ja limaista vuotoa ja nyt pelkkää aavistuksen rusehtavaa... mitä tämä voi olla? :(
  4. L

    keskenmenon jälkeiset kuukautiset/kierrot

    Moikka! Vähän taustaa: sain keskenmenon rv 12, jolloin jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys. Reilu 3 viikkoa tyhjennyksen jälkeen alkoi kuukautiset, jotka olivat niukat/veriset/limaiset ja kestivät 9 päivää.. Tänään kp 31 alkoi taas kuukautiset, joka vuodoltaan muistuttaa...
  5. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    La 20.5/Lilli_/1.lapsi/SAS Eli täällä taas yksi aivan alkuvaiheessa oleva odottaja ilmoittautuu :) Lyhyesti meidän tarina: Itse olen 19 ja avomieheni 20, lapsi ei ollut suunniteltu, mutta erittäin tervetullut! Pidämme tätä raskautta todellisena lahjana, kun pillereitä kuitenkin söin...

Yhteistyössä