Hakutulokset

  1. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Hei taas. Noista vauvanvaatteista. Meillä ei ole 50-senttiset vaatteet lapsille pitkään mahtuneet, vaikka lapset eivät ole kovin pitkiä syntyessään olleet. Paino on noussut ekoina viikkoina syntymän jälkeen niin hurjaa tahtia, että yhteen käyttökertaan meillä on nuo pienimmät vaatteet jääneet...
  2. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Joku kyseli siitä kotihoidon tuesta. Kyllä se minulla ainakin loppui automaattisesti, eli en muistanut ilmoitella, mutta äitiyspäivärahapäätöksen jälkeen tuli kirje kotihoidontuen loppumisesta, eli olivat kyllä hoitaneet itse.
  3. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    No hei taas. Eilen säikähdin oikein kunnolla, kun tuli pientä veristä vuotoa ja supisteli ja kipuilikin taas oikein kunnolla. Pelkäsin jo että sieltä sitä tullaan... Kyseessä oli kuitenkin täysin väärä hälyytys, veri tuli kohdunsuun ulkopuolelta ja kaikki oli mallillaan. Sen verran hyvä juttu...
  4. H

    Ketkä saaneet tänä vuonna tuetut lomat? =)

    me päästään viikoksi jussin jälkeen rauhalahden kylpylään! ji-haaaaa :D
  5. H

    Pentik Vanilja

    Minkä hintaisia mahtaisi astiat olla?
  6. H

    Supistuksia rv 21

    \ Minulla on kyllä joka raskaudessa supistelut lisääntyneet, eli sikäli voi olla ihan normaalia. Mutta varaa ihmeessä aika lääkärille, niin minä tekisin jos tosiaan huolestuttaisi. Olisi tylsää 'turhaan' varoa liikkumista, ja toisaalta kamalaa jos jotain sitten sattuisikin, eikä olisi varonut.
  7. H

    Supistuksia rv 21

    Neljättä lastani odottavana sanoisin että supistelut ovat ihan normaaleja ja kuuluvat raskauteen. Kohtu treenaa niin kuin pitääkin. Ja yleensä ne avaavat supistukset tosiaan jonkin verran sattuvat, ja ne kestävät yleensä monta tuntia alle kymmenen minuutin välein. Mutta aina ei todellakaan ole...
  8. H

    Heinämassut-07 vol.2

    Hei. Joskus ennen joulua taisin viimeksi kirjoitella, mutta päätimpä taas kokeilla. Meillä on täällä masu kasvanut ja kaveri tuntuu kovasti olevan liikkeellä :) Omat hermot alkavat vaan olla koetteella, kun alkaa jo väsyttää, ja noita harjoitussupistuksiakin on jo ihan tarpeeksi (joka...
  9. H

    Mitä Ranskassa myydään lapsille, mikä edullista

    Miksi Ranskaa koskeviin ei vastata? Aina vaan Espanjasta vouhotetaaan!!!
  10. H

    IUI:stä plussanneet

    Hei te jotka olette plussanneet luonnolliseen kiertoon tehdystä inssistä. Kertokaahan hieman oireista inssin jälkeen? Itsellä ensimmäinen inssi takana ilman lääkitystä ja näin tarkoitus jatkaa. Kuinka monta teille tehty ennenkuin onnistunut, mikä lähtötilanne ym. Helpottaisi omaa oloa jos joku...
  11. H

    Repeämät virtsaputkenaukon lähettyvillä?

    Mullakin repesi jostain virtsaputkenaukolta. Synnytyksestä nyt melkein 5 kk ja edelleen välillä siellä jossain tuntuu sellainen ihmeellinen paine esim. kun jossain istuu ja nousee ja laittaa jalat takaisin yhteen. Onko muilla tuollaista? Toivottavasti ei ikuinen vaiva ole :o
  12. H

    6kk:nen lansu etsii kotia!

    Kannattaa ilmoitella rotuyhdistyksessä, sekä muillakin keskustelupalstoilla kuten koirat.comissa. Luulen että ottajia kyllä riittäisi. Silti kannattaa olla tarkkana kenelle annat koiran. Onnea Landseer-tytön kodinetsintään!
  13. H

    Kuulokoje ja kuulovamaisuus

    meillä kanssa havaittu vasta viisivuotiaalla, molempiin korviin kuulolaitteet. Käy normaaliopetuksessa mutta luokassa on avustaja. Nyt toisella luokalla. Jos lapsella ei ole vakavampia ongelmia, niin kyllä siihen tottuu ja oppii pitämään sitä aika pienenä ongelmana. Mutta toki se on tärkeä...
  14. H

    Kipu virtsatessa

    Kiitos Mutru! Heti hiukka helpotti äidin mieltä. Oli lukihäiriö iskenyt minulla tuossa aloituksessa.. kipu ei siis tule vitsatessa vaan virtsatessa!! =)
  15. H

    Kipu virtsatessa

    9 vuotiaalla tytöllä on kipua vitsatessa.Kipu tuntuu pissauksen ajan ja vähän sen jälkeenkin. Helpottaa jos virtsasuihkun katkaisee tai "huojuttaa ylävartaloa" pissaamisen aikana. Pissa on tutkittu kahtena päivänä,eikä siitä löydy mitään ylimääräistä. Missähän vika? Onko vastaavasta kokemuksia...
  16. H

    en saanut pelkosektiota

    \ Sektioäitinä olen samaa mieltä!
  17. H

    pelkosektio

    \ Minä kärsin suunnattomasta synnytyspelosta saatuani tietää, että odotan toista lastani. Ensimmäinen synnytykseni ei mennyt mitenkään hyvin enkä päässyt edes kunnolla puhumaan synnytyskokemuksestani. Näin painajaisiakin vielä vuosikin tämän jälkeen, no onneksi en joka yö. Vaikka ekasta...
  18. H

    -05 syntyneet

    Mulle tuli kolmas lapsi 9.7.05. naistenklinikalla klo 17.03 (poika)
  19. H

    Sektiosta

    \ Olipa kaunis tarina! Onnea uudesta perheenjäsenestä! :flower:
  20. H

    mielipiteeni sektiosta

    Samaa mieltä olen! Onnea vauvasta! :flower: :wave:

Yhteistyössä