Hakutulokset

  1. J

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Moi! Onpa täällä ollut hiljaista! :) Täällä odotus tuli päätökseen noin kuukausi sitten ja meidän pieni prinsessa näki päivänvalon 18.9. Nyt totuttelen siis arkeen pienen tytön äitinä :) ❤ Hassua kyllä, oli raskausaika lopulta yks mun tehokkaimmista laihdutuskuureista. :D raskauskiloja kertyi...
  2. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvis, tutulta kuulostaa! Meillä kanssa tyttö yskii ja kakoo välillä syödessään ja ilmaa kertyy mahaan kyllä paukuttelusta ja mahavaivoista päätellen. Meillä tosin epäilen ongelman johtuvan siitä, että mulla tulee maitoa vähän liiankin kanssa ja käytännössä suihkuaa ulos. Neiti ui leukaansa...
  3. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tervetuloa uudet ja tarrasukkia nyt matkaan! :) Ja ennenkaikkea, paljon onnea Ariel! Ihania uutisia <3 :)
  4. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moi! Ja tervetuloa Aegis! Oon yrittänyt aloittaa tän tekstin ainakin viisi kertaa, mutta jostain syystä kirjoittaminen jää aina kesken :) tänne kuuluu nyt siis hyvää, osastolla jouduttiin viettämään tasan viikko, jonka jälkeen päästiin vihdoin kotiin. Nyt melkein 1,5 viikkoa ollaan saatu...
  5. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi ei Vauvis, olis suonut jo sulle helpomman alun vauva-arkeen :( toivottavasti kuitenkin kohta kaikki olisi ok ja pääsisitte keskittymään arkeen! <3 Täälläkin ollaan yhä sairaalatunnelmissa. Meillä kävi niin, että tyttö joutui noin 13 tunnin ikäisenä vastasyntyneiden teholle kun meni tosi...
  6. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Nyt taas tämmöinen pikapäivitys, kun en kuitenkaan saa unta :) meillä käänteet jatkuivat mutta sillä tuloksella että vieressä köllöttelee nyt pieni tuhisija <3 synnytys käynnistyi lopulta itsestään hitaanpuoleisesti ja lopulta salissa päädyttiin jouduttamaan asioita - ja sitten alkoi kyllä...
  7. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mä teen tällaista väliaikaista tilanneraporttia. Selvästikin aina käy niinkuin käy. Tällä hetkellä kulutan aikaa ja yritän saada unenpäästä kiinni sairaalan vuodeosastolla, lapsivedet meni aamulla ja nyt vaan odotellaan aamuun. Kohdunsuulla ei ollut ainakaan vielä iltapäivällä tapahtunut oikein...
  8. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvis, ihan hirvittävän paljon onnea! <3 <3 Se on ehdottomasti teidän ansaitsema onni ja toivottavasti vauva-arki pyörähtää teillä mukavasti käyntiin :) toivon kovasti, että meilläkin tuo pieni olisi pian sylissä eikä enää mahassa. Mulla tulee täällä kohta itku tai itkupotkuraivari...
  9. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Pihla, olisikin! :D tuntuu loppumattomalta tää odottaminen, iskias ärsyyntyi taas pari iltaa sitten ja yölliset vessareissutkin on jo aika tuskaa. Nyt taas selkää jomottelee välillä ja tulee harvakseltaan supisteluja, mutta multa on jo usko loppunut että tää tästä lähtis tulemaan. :D tullut...
  10. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Toivottavasti Arielin vauva kääntyisi nyt vielä kokonaan oikeaan suuntaan :) ja Vauvikselle tsempit, kohta alkaa sielläkin olla tositilanteet menossa :) Täällä elellään nyt jännityksen keskellä. LA:aan noin 5 päivää ja limatulppa taisi lähteä toissapäivänä. Maha on selkeästi laskeutunut alas...
  11. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Nyt tulee tämmöinen oikein kunnon oma napa-postaus, mutta pakko purnata jonnekin. Tiistaina kävin ekaa kertaa neuvolassa uudella paikkakunnalla ja neuvolaterkka ei onneksi ollut ihan niin kamala, kuin mitä mua oli etukäteen peloteltu, käynti meni jopa ihan mukavasti. Passitti mut kuitenkin...
  12. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvis, harmi ettei kääntynyt mutta toivottavasti saatte sektioajan lähiajoille :) ja pidän peukkuja ettei myöskään raskausmyrkytys iske enää loppumetreillä! Jouduin soittamaan itselleni tänään ylimääräisen neuvola-ajan huonon olon ja useamman päivän kestäneen päänsäryn takia. Pissanäyte on...
  13. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Noorappi, onnea ja tervetuloa joukkoon mukaan :) nyt paljon tsemppiä ja tarrasukkia mukaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin :) Kevättähti, meillä yritys alkoi elokuussa -13, heti häiden jälkeen. Ensimmäinen plussa tuli joulukuussa, mutta meni kesken tammikuussa muistaakseni viikoilla 6+1...
  14. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihan ensimmäiseksi Kevättähdelle paljon voimia ja halauksia! Todella ikävä tilanne ja tuntuu tosi epäreilulta teitä kohtaan :( <3 Täällä loppu alkaa lähestyä. 1,5 viikon päästä pitäisi muuttaa nyt ensin vuokralle ja seuraava oma talo olisi jo katsottuna kunhan nykyinen saadaan myytyä. Myynti on...
  15. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moi! Ihan ekaksi Vauvikselle tsemppiä, jotta vauva vielä kääntyisi itsellään. :) täällä vähän samoissa jännityksissä mennään, viimeksi ultrassa vauva oli tosiaan perätilassa, sitten neuvolassa poikittain ja nyt mulla ei oo enää mitään käsitystä siitä, mikähän asento nyt on menossa...
  16. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Äitiyspakkaus on kyllä ihmeellinen asia ja oli kyllä muutoinkin tänä vuonna aika ihana. :) Olen tietysti puolueellinen, kun kysymyksessä oli elämäni ensimmäinen äitiyspakkaus, mutta mun mielestä kuosit oli kokonaisuudessaan kivemman näköisiä nyt, kuin edellisvuosina. :) Kasvunseurannassa meillä...
  17. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Isot onnittelut Equusille täältäkin! Nyt vain hurjasti peukkuja pystyssä, että kaikki onnistuu hienosti! :) Terveisiä muillekin täältä muutto-, työkuvio- ja kaiken muun rumban keskeltä. Viime keskiviikkona alkoi kesäloma joka vaihtuu lennossa äitiyslomaan sitten elokuussa, joten nyt on...
  18. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hyvää juhannusta kaikille! En voi juuri nyt sanoa oikein muuta kuin huh huh! Vauvan tulo on yksi asia, joka tulee mullistamaan meidän elämää lähiaikoina, mutta olemme ilmeisesti riittävän hulluja, että päätimme pistää elämän mullistuksen alle muutoinkin. Hyvällä tavalla onneksi ;) Olemme...
  19. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tervetuloa piiuli ja kovasti tsemppiä nyt raskauden etenemiseen! Tänne nimenomaan saa vuodattaa tuntemuksiaan. Vaikka huoli ja stressi on varmasti vielä kovaa, on ainakin se oikein hyvä merkki, että varhaisultrassa syke on jo löytynyt :) Mä teen töiden lomasta nyt tällaisen pikapostauksen...
  20. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei taas vaan täältäkin suunnalta ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! :) Kulutan aikaa terkkarin hyvin epämukavalla penkillä, sokerirasituksesta vielä viimeinen verikoe ottamatta. Tyttö onneksi potkii mahassa niin, että paidankin alta erottuu välillä vatsan muljahdus :) seurantaultra...

Yhteistyössä