Hakutulokset

  1. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    5+2 enkä käsitä miten tästä unisuudesta selviää ellei ole yrittäjä, voin nukkua päikkärit toimiston sohvalla. Tai no olinhan minä aikoinaan työsuhteessa raskaana, mutta työhön kuului paljon ajamista ja nukuin sitten autossa! Hatunnosto teille joitten työ ei moista mahdollista!
  2. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    Jee, ikätoveri! Ja tarinatoverikin, minullakin piti olla perhe jo koossa, mutta hupsis. Luotan siihen että Maailmankaikkeus tietää minua paremmin, mitä kuuluu tapahtua, vaikka tämä sotkeekin kaikki suunnitelmat...
  3. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    Jännää muuten miten se, että olen tullut raskaaksi vahingossa tällä iällä vaikka yritin sen estää, suojelee keskenmenon pelolta. On vaan sellainen olo että tämän ihmisen kuuluu syntyä, ei hän muuten olisi masussani.
  4. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    En ole ajatellut pyytää varhaisultraa. Tai tehdä uutta testiä, yksi plussa riittää minulle. Ei ole kiirettä neuvolaan soittelunkaan kanssa. Kyllä ne asiat selviävät sitten kumminkin myöhemminkin. Juuri nyt jaksan ajatella lähinnä, että miten himskatissa saan työintoni takaisin, en ole koko...
  5. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    Moi! Ängen nyt sitten tänne kun näköjään olen jälleen pieniin päin, niin kirkuvanpunainen toinen viiva tuli tänä aamuna testitikkuun ettei erehtymisen vaaraa ole. Tätä vauvaa ei ole tehty, tämä vaan tuli! Meillä piti olla perhe jo koossa, neljä lasta ikähaitarilla 14-2, kaikki harkittuja, ja...
  6. Bhumi

    Tammikuiset 2020

    Eikä, iiks! Mehän ollaan ihan samiksia! Minä juuri tänä aamuna plussasin ja meillä on ennestään neljä lasta ja mietin ihan samaa että ties vaikka taas olisivat kaksoset kyydissä... vanhimmat lapseni ovat kaksoset ja lisäksi nuorimmalla oli kaksonen, mutta tuo kaveri meni alkuvaiheessa kesken.
  7. Bhumi

    Haaveena vauva 2020

    Plussahan se sieltä tuli kun tänä aamuna testasin! Eikä todellakaan mikään haamu vaan kirkuvan punainen toinen viiva, vaikka kp 30. Siirryn tammikuisiin, toivon koko sydämestäni että mahdollisimman moni teistä tulee perässä :)
  8. Bhumi

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos, tämähän selittääkin hyvin, miten minä olen voinut saada edellisissä raskauksissa niitä vääriä negoja vaikka ohjeen mukaan en testannut yhtään liian aikaisin. Eli parempi vaan säästää tällä kertaa roposensa ja tehdä testi vasta ensi viikolla!
  9. Bhumi

    Haaveena vauva 2020

    Täällä taas kaikkea muuta kuin malttamaton testaaja. Jotenkin minut on vallannut konkariodottajan varmuus. Olenhan ennenkin oireista ja muuttuneesta mielentilasta tiennyt, kun on tärpännyt, vain viime kerralla kuopusta odottaessa oli oireeton meininki ja vielä menkoiksi tulkitsemaani vuotoakin...
  10. Bhumi

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos lämpimästä vastaanotosta! :-) Bhumi, kp 24 / 27-28. Meillä on tällä hetkellä väliaikaisesti anoppini asumassa päivähoitoratkaisuna nuorimmaiselle, hoitopaikkaa kun tarjottiin pienelle turhan kaukaa, ja mummo itse asuu niin tavattoman kaukana että hänen oli pakko muuttaa meille jotta tämä...
  11. Bhumi

    Haaveena vauva 2020

    Hei, maailma on niin epäreilu kun jotkut joutuvat käymään läpi raskaita hoitoja ja toiset taas raskautuvat vahingossa vaikka yrittivät sen estää, että haluan kysyä, saako tänne tulla vaikkei vauva (viides!) ollut haaveissa vai tuleeko jollekulle paha mieli? Ainakin otaksun että viidettä pukkaa...
  12. Bhumi

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Minäkin luen tarkasti vastaukset sinulle varsinkin jos joku osaa kertoa diabeteksen kanssa odottamisesta! Olisi kiva kuulla sinun kokemuksiasi odottamisesta diabeetikkona. Toisella isoista tytöistäni on ykköstyypin diabetes ja hän on kuin luotu suurperheen äidiksi tai luokanopeksi luonteen...
  13. Bhumi

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Tervehdys! Sain toissapäivänä tietää että olen ollut raskaana kesäkuusta asti. Viikkoja ehkä 7+0. Ehkä. Minä nimittäin imetän yhä nuorimmaistani ja kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset ja kierrot pitkiä. Lisäksi minulla oli heinäkuun puolivälissä niin kutsutut valekuukautiset. Olisin vieläkin...
  14. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Rakenneultrakuulumisia viimein täältäkin =) Meille tulee kolmas tytär, jolla on kaikki kunnossa ja oikealla paikallaan! Laskettu aika vaikuttaisi olevan 17.9. ja vaikka virallisesti eivät sitä enää suostukaan muuttamaan, niin minä kyllä olen jo sisäisessä laskurissani sen muuttanut. Eli tänään...
  15. Bhumi

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Minäkin entinen ryhmäläinen tulen tänne plussatuuletuksia puhkumaan :-D Ihanaa että niin montaa on taas onnistanut! Itse sain eilen kuulla ultrassa, että masussani asustaa terve tyttö. Samaa onnea koko sydämestäni teille kaikille toivotan :)
  16. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Minulla oli aikoinaan närästys kiusana kaksostytöistä joten enpä tuon varaan poikaveikkausta laskisi ;-) Nytkin se riivaa iltaisin. Täällä on viikkoja koossa 20+2 tänään. Sain anemian kuriin rautamehulla ja nyt onkin ollut muutaman viikon ajan energiaa, jota olen purkanut urheiluun. Kummasti...
  17. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Olen ollut tuntevinani liikkeitä jo monta viikkoa, mutta eilen rv 16+5 tuli ihan selviä voimakkaita muljahduksia, joista ei voi erehtyä, urheilun yhteydessä. Vauva ilmeisesti halusi urheilla kanssani ja alkoi heittää kuperkeikkaa :-) Muuten täällä on podettu raskausanemiaa ja tosi heikkoa ja...
  18. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Söin aamupalaksi jogurttia ja pysähdyin miettimään että ääks miten paljon työtä onkaan taas edessä... Kuinka monia satoja kertoja pienen ihmisen pitää jogurtin syömistä harjoitella ennen kuin se alkaa sujua niin ettei puolet purkista ole pöydällä, lattialla ja kanssasyöjien vaatteilla... Ja niin...
  19. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Hurjaa miten nopeasti viikot nyt laukkaavatkaan kun päästiin riskiviikkojen paremmalle puolelle! 15+6 jo, huomenna taas uusi raskausviikko... ja toka neuvolakäynti! :-) Fritang, tunnen paljon intialaisia laktovegejä jotka eivät ole eläessään ja joiden vanhemmat, isovanhemmat, jne. ties miten...
  20. Bhumi

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Kestovaipat säästävät kyllä rutkasti rahaa vaikka pesukonevesilaskun ottaakin huomioon! Pyykkiä tulee vauvasta joka tapauksessa enemmän ja kestovaipat voi pestä normaalisti muun pyykin seassa. Luonto varsinkin kiittää. Kestovaippayhdistysken mukaan kertakäyttövaippojen maatuminen...

Yhteistyössä