Hakutulokset

  1. A

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Syys-talvella 2012 olin juuri 41 täyttänyt lapseton nainen ja kävin lopulta kaikissa kolmessa F:llä alkavalla lapsettomuusklinikalla Hgissä. AMH arvoni oli mittariston alhaisin <0,2 ja fsh arvoni 32 (kp3). Munasoluja oli kuulemma niukasti ja ainoa vaihtoehto oli raskaus luovutetulla munasolulla...
  2. A

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Meillä on mennyt kaikki hyvin ja nyt alkaa rv23. Ultrassa näkyi viehättävä pikku tyttönen joka on kehittynyt normaaliin tapaan. Aktiivinen neitonen esitteli auliisti kaikki raajansa ja elimensä :) Ihmeellinen tunne kun vatsassa kasvaa pieni ihminen, vaikka sen välillä "unohtaakin" kun olo on...
  3. A

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Eilen varhaisultrassa näin pienen sydämen sykkivän. Kuulemma keskenmenoriski sydämen sykkeen toteamisen jälkeen 1-2% ja ikä ei ole enää relevantti. Laskettu aika 15.5. Huimaa ja hurjaa samaan aikaan. Toivottavasti matkamme jatkuu onnekkaasti. Niitä "ihmeitäkin" tapahtuu - tsemppiä kaikille...
  4. A

    Päiväkodin kehittämispäivä, onko yleensä varahoito jossain?

    Jos teillä on kunnallinen hoitopaikka niin kyllä varahoito järjestetään jossain lähipäiväkodissa. Monesti on vanhempia jotka eivät pysty tuota päivää muutoin järjestämään, joten kukaan lapsi ei liene ainoa varahoitoon menijä vaan sinne menee samasta talosta usein myös muita lapsia. Uskon, että...
  5. A

    ~~Toukomurut 2014~~

    Rohkea rokan syö =) 15.5/ 42/ 1.lapsi/ NKL tai JS Tänään varhaisultrassa kaikki kunnossa, pieni sydän sykki ja näkyi ruskuaispussi. Ihmeiden ihme - tuo 1% mikä mahdollisuudekseni annettiin (fsh 32, amh <0,5). Kahdeksan kuukauden yrityksen jälkeen luomunapero on saanut alkunsa ja nyt ollaan...
  6. A

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille tsemppauksista. Noin kahdeksan kk.n yrityksen jälkeen tämä 1% "ihmeraskaus" sai alkunsa. Tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi kaikki kunnossa, pieni sykkivä sydän ja ruskuaispussi. Laskettu aika 15.5.2014. Hieman pelko hellittää kun kuulemma keskenmenoriski pieneni...
  7. A

    Hiipuvien munasarjojen omistajia??

    Itselläni vuosi sitten fsh 32 ja amh alle alimman arvon <0.5. Omia munasoluja niukanlaisesti eli en kelvannut hoitoihin omilla munasoluilla. Mistään lääkkeistäkään ei kuulemma ole enää apua. Ikää nyt 42v ja olen ihan tavallinen lapseton nainen. Tänään onnellisesti raskaana ihan luomuna vuoden...
  8. A

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Hei, olen ollut sivuilla aktiivinen lukija, mutta itse en ole vielä tänne taitanut ajatuksiani laittaa. Kirjoitin myös toiselle palstalle oman tarinani, mutta liitän tarinani myös tähän muille kannustimeksi. Olen juuri 42-vuotta täyttänyt nainen ja noin vuosi sitten menin Hgissä...
  9. A

    40+ so what wol.13

    Hei, olen ollut sivuilla aktiivinen lukija, mutta itse en ole vielä tänne taitanut ajatuksiani laittaa. Kirjoitin jo toisellekin palstalle, kun en ole oikein tottunut kirjoittelija ja haluaisin kuitenkin jakaa tarinaani kannustimina muille 40+ naisille. Olen juuri 42-vuotta täyttänyt nainen ja...
  10. A

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Hei, olen ollut sivuilla aktiivinen lukija, mutta itse en ole vielä tänne taitanut ajatuksiani laittaa. Olen juuri 42-vuotta täyttänyt nainen ja noin vuosi sitten menin Hgissä yksityisklinikalle kuulemaan mikä on tilanteeni lastensaantimahdollisuuden suhteen. Vuosi sitten lopetin myös ehkäisyn...

Yhteistyössä