Hakutulokset

  1. V

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Moi! Täällä nyt viikkoja kasassa 16+6! Muuten on mennyt hyvin mutta viikolla 5 oli vuotoa vähän ja viikolla 10 selkä äityi ja jouduin viikoksi sairaslomalle. Nukkuminen on välillä vähän sekaisin... Nytkin olen kohta 3 tuntia valvonut. Oksentanut en ole kertaakaan mutta ruokaa ei tee mieli...
  2. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Kävin klinikalla tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin :) Laskettu aika 26.8. Poistun tältä erää täältä keskustelusta ja toivotan kaikille onnea hoitoihin! Me oltiin tavattoman onnekkaita, mutta lasta on toivottu jo 8 vuotta. Mulle saa ehdottomasti laittaa yksityisviestiä ja jakaa...
  3. V

    Onko kenelläkään sellaista kotidoppleria?

    Ensi viikolla pitäisi tulla. Itsellä viikkoja vasta 6+5. Ilmeisesti viikolta 10 saattaa kotidopperilla sykkeen kuulla. Ovat ihan toimivia.
  4. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Unelmako Todella pahoillani olen noista karmeista uutisista :( Voimia <3 Onnea plussasta ja toivottavasti saatte vielä vauvan syliinne <3 Oletko Paulanna tehnyt testiä tai käynyt labrassa? :) ).( Mä kävin maanantaina ultrassa ja silloin oli tilanne vielä se, että vaikka viikkoja piti olla...
  5. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliina:Toivotaan että olisi yllätysplussa! Vaikka itse en ole eläissäni tehnyt kuin 3 testiä, suosittelen clearbluen testiä, jossa tulee selvä + tai - merkki. On helpo tulkita ;)
  6. V

    Katsottavaa Yle Areenalla: Ylpeys ja Ennakkoluulo, Tavarataivas jne.

    Tavarataivas on mun lemppari :) oikeesti niiiiiiin loistava idea...
  7. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos teille tsempeistä <3 En ole yöllä tai nyt aamupäivällä onneksi vuotanut. Jos nyt ei mitään erikoista tapahdu niin menen maanantaina töihin ja kokeilen siellä jos dopplerilla löytyisi syke. Ostan kyllä kotiin dopplerin jos tältä löytyy syke. Ei tarvitsisi sitten huolestua vuodoista ja...
  8. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Eilen illalla alkoi vuoto! Hiukan tuli kirkasta ja vähän pieniä hyytymiä ja särki tunnin verran. Tänään todella todella vähän ruskeaa vuotoa. Tultiin tänään mun vanhempien luo ja kävin päivystyksessä. Ei löytynyt dopplerilla sykettä. Kirjoitti lähetteen keskussairaalaan siltä varalta että...
  9. V

    Kaaduin portaissa, rv17..

    Joo on se totta että hyvässä suojassa vauva on.... Satutitko nimenomaan vatsan seutua kaatuessa? Näkisihän ne sykkeen jne siellä päivystyksessä. Mutta viikkoja senverran paljon että ei kotikonstein selviä jos menee kesken.
  10. V

    Kaaduin portaissa, rv17..

    Kävisin sinuna päivystyksessä ultrassa...
  11. V

    En jaksa elämää.

    Magneetissa ei löytynyt syytä? Mielestäni turhaan pelkäät jonnekin psykiatriselle osastolle joutumista. Kerro vanhemmillesi tai ystävillesi tai kriisityöntekijälle rohkeasti ja mene vielä lääkärin pakeille vaikkakin uskosi lääkäreihin ja lääkkeisiin taitaa olla koetuksella.... Onko...
  12. V

    En jaksa elämää.

    Mene ihmeessä kertomaan lääkärille tuntemuksistasi. Onko sulle tehty pään alueen kuvauksia, ct:tä tai magneettia? Mikäli ei, pyydä!
  13. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Toivoton87: olen todella pahoillani :( voimia! ).( älysin tänään että tämän kyytiläisen päivä 0 on ollut syntymäpäiväni! Tissit on arat ja ajoittain on huono olo ja päikkäreitä tarvitaan ja turvoksissa ollaan. 9.1. on eka ultra. Sinne asti jännätään...
  14. V

    Älkää herranen aika sanoko että tää on PLUSSA??

    Inkivääri on THL:n sivujen mukaan kiellettyjen listalla oikeasti.
  15. V

    Älkää herranen aika sanoko että tää on PLUSSA??

    Ja piparkakuissa ja glögissä on inkivääriä ;)
  16. V

    rv 5+6, pieni veri tahra..

    Tee testi niin saat mielenrauhan jouluksi <3 epätodennäköistä että olisi km jos vuotoa vähän. T. Vauva2014 rv 4 +5
  17. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mä testasin plussan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Kahdellakin eri testillä tuli plussa; toisella tosin myöhässä mutta toiseen tuli heti samantien :) Pitää toivoa että tämä hyvä tuuri jatkuu loppuun saakka. Meidän tämä vuosi on ollut aivan hirveä, onneksi saatiin tällainen joululahja <3 Soitin...
  18. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Juu saa liittää piinailijoihin ;) Siirto meni hyvin.9 jäi pakkaseen! Nyt sitten vain odotellaan. Turvotusta on ja pari kunnon vihlaisua eilen. Toivottavasti siellä kiinnitytään! Lisäksi eilen tuntui, että hengästyn helpommin.... To 19.12 voin tehdä testin... Tsemppiä kaikille piinailijoille!
  19. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Täällä ollaan siirtoa vaille valmiita <3 Hyvä määrä munasoluja kerätty ja kaikki hedelmöittyivät! Jänskättää :o Saas nähdä, meneekö joulu piloille vai tuleeko ihana joulu....

Yhteistyössä