Hakutulokset

  1. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mut saa poistaa kierto listalta, kun en mä kerkeä oikein kirjoittelemaan. Yritys kyllä jatkuu, uusi kiertokin alkoi eilen.
  2. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Iköeroista ollut puhetta.. Ekaa yritettiin reilu 2v ja ajateltiin että toinen saa tulla ihan heti perään niin ei ainakaan harmita sitten jos/kun yrityksessä taas kestää. 2v2kk tuli ikäeroa toiseen. Kolmas tärppäsikin sitten tosi nopeasti ja ikäeroa tuli 1v7kk. Neljännen yritystä harkittiin...
  3. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mulla vaihtui tänään kp 1, en kyllä näköjään ehdi oikein kuin taustailemaan.
  4. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Meillä ekaa yritettiin yli 2v, yk 28 tärppäsi. Henkisesti rankempaa oli toisen yritys, siinäkin meni 18 kiertoa plussaan ja edellisen lapsen yrityksen pettymykset sekoittui mukaan kun yritys aloitettiin heti edellisen synnytyksen jälkeen kun epäiltiin että saattaa taas kestää. Kolmas tuli tosi...
  5. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille! Mulla kp 2 tänään
  6. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mulla 2/6 raskaudessa tullut ihan vähän vuotoa dpo 7/8. Ihan siis yhdellä vessareissulla havaittu vähän rusehtavaa tai tippa veristä vuotoa ja siitä vähän jo aavistellut plussan tulevan. Mut voi laittaa piinalilijohin dpo 2.
  7. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Täällä myös herää välillä vaikeampia aikoina ajatuksia miksi ihmeessä halutaan tähän vielä viides lapsi ja helpompina aikoina sitä sitten ajattelee, että näin on tosi mukavasti, mutta silti sitä vaan toivoo. Eipä sitä lapsen kaipuu tunnetta järjellä pystykään selittämään. Vanhin (8v) lapsi pari...
  8. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mulla ei ainakaan aukea mikään niistä. Puhelimella selailen.
  9. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mä imetän enää vain iltaisin ja yöllä myös 3/21 syntynyttä. Viikonloppuisin myös aamulla ja päivällä. Luteaali ollut koko ajan syksystä mulle normaalin 10-12 päivää, että ei taida vaikuttaa imetys mitenkään. Ei muuten vaan vielä tärppää. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä ollenkaan. Tokan jälkeen...
  10. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mä myös syönyt kesä 2019 saakka minisun mama vitamiineja. Tuli siis aloitettua samalla kun varasin ajan kierukan poistoon, yritys, raskaus ja nyt imetys/uusi yritys menee samaa vitamiinia edelleen. Täällä kp 1 aivan ajallaan.
  11. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Mut voi laittaa piinalistalle dpo 5 Tästä kierrosta en usko plussaa tulevan, toki tuo 1 talletus oikeaan aikaan saattaa riittää, tottunut vaan että pitäisi olla vähän enemmän edes yritystä niin olisi vähän parempi mahdollisuus. Koronaan sairastuttiin juuri ennen ovista. Siitä toivuttu ja...
  12. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Meidän järjestys poika, tyttö, poika ja poika. Ei ole koskaan ollut toiveita kumpaa tulisi. Poika nyt olisi ihan vaan vaatteiden kierrätyksen kannalta helpompi. Joku taisi kolmosta odottaessa ihmetellä miksi lisää lapsia kun molempia on jo. Juu, ei me niitä sukupuolen takia haluttu. Mulla...
  13. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    Onnea @jemppu123! Meillä nimiä mietitty jo raskausaikana, mutta katsottu sitten näyttääkö yhtään siltä mitä ollaan ajateltu. On myös jo päätetty nimi muutettu juuri ennen ristiäisiä. Meillä myös kerran tullutkin eri sukupuolta kuin ultrassa luvattu ja silloin meni sitten ihan kokonaan nimet...
  14. mimmi92

    Haaveena vauva 2023

    @Hopeanopea Mäkin voisin tulla listoille, punaiseksi en saa niin millään tätä värjättyä. mimmi92, 5., Ya 10/21. Kp 12/26-32. Tjottailu aloitettiin heti edellisen lapsen syntymän jälkeen, mutta nyt yrittämällä yritetty 7 kiertoa. Imetän edelleen reilu 1 vuotiasta ja sitä tarkoitus tässä...
  15. mimmi92

    Kauanko yrititte vauvaa?

    19 vuotiaana alkoi ekan yritys 1. Yk 28, 21v 2. Yk 18, 23v 3. Yk 3, 25v 4. Yk 8 (km yk 4), 28v 5. Yk 6 menossa, ei vielä plussaa. Nyt 30v.
  16. mimmi92

    Keskeytynyt keskenmeno, kokemuksia?

    Mulla keväältä positiivinen lääkkeellinen tyhjennys, alkio vastasi kooltaan silloin rv 6+5. Sain polilla mifegynen ja 4 cytotec tablettia kotiin aamulla laitettavaksi. Sain myös 4 panacodia mukaan kun kerroin pelkääväni tulevia kipuja. Cytotecit saivat tunnissa pienen vuodon ja menkkakivut...
  17. mimmi92

    Maaliskuiset 2021

    @Royalmf olen todella pahoillani teidän puolesta :( @Mirella92 mulla ei ole nyt oikeastaan ollut mitään kohdun kasvukipuja. Kaipa se on jo niin tottunut venymiseen :D Navan korkeudella kohtu, näkyy ja tuntuu selällään maaten selkeänä kovana pallona. Väsymys tuntuu pahenevan, vaikka unta tulee...
  18. mimmi92

    Maaliskuiset 2021

    Mä en ole ollenkaan facebookissa, joten täällä roikun :) Mä "onneksi" ehdin tehdä äitiysvaate hankinnat keskenmenneessä raskaudessa, joten sain nyt heti kun alkoi tarvitsemaan käyttöön. Ainut että alkaa oma takki jäämään edestä lyhyeksi ja nyt tarvitsisi vielä äitiystakin. Jotenkin en vaan vielä...
  19. mimmi92

    Kiinnittyminen, plussaus

    2. Lapsi dpo 8 tippa ruskeaa vuotoa, dpo 12 selvä plus, en testannut aiemmin. 4. Lapsi dpo 7 tippa veristä vuotoa, dpo 9 selvästi nähtävät haamut eri testeissä (oli aluksi kaksosraskaus, mutta toinen hyytyi heti alussa). Muista lapsista ja keskemenneistä ei kiinnittymisvuotoa, ja testeissä...
  20. mimmi92

    Maaliskuiset 2021

    Ekasta varmat liikkeet rv 17, tokasta rv 14, kolmosesta rv 15-16. Nyt ei ole vielä tuntunut mitään :) Miehen käteen tuntunut kunnon potkut kaikista rv 20-21

Yhteistyössä