Hakutulokset

  1. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Olin itse sokerilakossa kuukauden ja nyt minun ei enaa tee mieli herkkuja juurikaan. Vaikka ostinkin yhtenä päivänä suklaata siitä ei tullut sellaista kauheaa "putkea", että seuraavanakin ja sitä seuraavanakin päivänä pitäisi taas ostaa, vaan pystyn helposti jatkamaan sokerintonta :) Sekös vasta...
  2. E

    Vanhoillislestadiolaiset, voisko joku selittää mulle miksi ei saa olla korvakoruja?

    Itse ajattelen korvakoruista samalla tavalla kuin mistä tahansa lävistyksestä. En siis halua lävistää kehoani, koska en halua muuttaa Luojan luomaa. Olen VL.
  3. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä yksi joka yrittää kaventua ja toivoo raskautuvansa :) Kiloja on tähän mennessä (syyskuun 1päivästä) tippunut 8.. Pudotettavaa olisi n. 30kg, että... Mitenkäs sinulla verona?
  4. E

    Vl-mammat

    Aijaa, harmi juttu! Olisin kaivannut VL-äitien juttuseuraa, kun täällä mistä olen ei sitä ole tarjolla.
  5. E

    Vl-mammat

    Kerhossa ei ollut liittymismahdollisuutta. ja "Vain kutsutut: julkinen kerho, jonka kerhon sisältö näkyy kaikille, mutta liittyä voi vain kerhon perustajan lähettämällä henkilökohtaisella kutsulla.". Mistä tiedän kuka on kerhon perustaja ja miten häneen saa yhteyden?
  6. E

    Vielä nuori mutta lapseton

    Suna, voit mennä aluksi lääkäriin myös itseksesi. Sinun ei välttämättä tarvitse mennä sinne miehesi kanssa. Itse kävin tänä kesänä itsekseni, tarkistettiin muun muuassa, että tarvittavat "elimet" ovat olemassa ja oikeilla paikoillaan, sekä otettiin verikokeet ja katsottiin hormoneita. Se on jo...
  7. E

    Yli vuosi yritystä

    Minulla (25v) ja miehelläni (33v) on myös reilusti yli vuosi yritystä. Jaksan sillä, että mielestäni olen vielä nuori enkä usko, että jäisimme lapsettomaksi :) Tähän mennessä olemme olleet lähinnä TJOTtaillen.. Mutta kävin kyllä tänä kesänä terveyskeskuksessa, jossa minulle tehtiin muutamia...
  8. E

    Vl-mammat

    Liityin vasta tänne Kaksplussaan ja en oikein ymmärrä miten nuo kerhot toimii? Haluaisin liittyä VL-mammat kerhoon, jos sinne saa liittyä lapsettomana, mutta naimisissa olevana VL:nä. Miten liitytään? Voisiko joku kerhon jäsen auttaa :) Kiitos.

Yhteistyössä