Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2019❤

    En kyllä tiedä miten tuo Flo oikein laskee :cautious: jos alkaa edellisten menkkojen aloituspäivästä laskemaan niin tulee 3+5 ja silloin tosiaa la olisi 20.3. Ehkä uskon tuohon mieluummin, onneksi tonne Flohon saa muokattua la:n ja kaikki :D Eli jos listaan laitettaisiin sittenkin 20.3.
  2. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Mä en oikein tiedä :LOL::LOL: mulla on itellä kierto vain 25, joskus 26, päivää. Flo tosiaan näyttää la:ksi 28.3. ja viikot sen 4+5, senhän varmaan laskee kaikkien kiertojen jonkun minkä lie keskiarvon mukaan. Vaun laskuri näyttää 20.3. että ota tästä nyt selvää :ROFLMAO: Neuvolan varasin...
  3. M

    Maaliskuiset 2019❤

    Täältä yksi liittyy varovasti mukaan maaliskuun odottajiin :whistle: tänään tein ekan testin kun eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta aloin jo viime viikolla epäilemään voisiko olla kun rinnat olleet ihan perkuleen arat ellei suorastaan kipeät :ROFLMAO: karvan vajaa kaksi vuotta yritystä...
  4. M

    Ketju jälleenmyyjille!

    Kiinnostaako jotakuta Tupperware konsulentintyö Lahden/pk-seudulla? :) Jos kiinnostaa niin laita viestiä! Kerron sitten lisää hommasta. Porkkanana että tällä hetkellä uudet konsulentit saa houkuttelevan tervetuloalahjan ;)
  5. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Äitiyshousuista: H&M:llä ainakin on todella hyvä valikoima mammahousuja, itse rakastuin niiden mammafarkkuihin ja ostin peräti kahdet erilaiset kun eivät edes kovin kalliita olleet, toiset maksoi 30€ ja toiset 40€ :) todella ihanat jalassa kummatkin mudilli ja Toukka 10+5
  6. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Nannenen sen sanoi.. Jälkiehkäisy nimenomaan estää koko hedelmöittymisen (tai sitten ei estä). Mutta ei se siis ns. abortoi jo hedelmöittynyttä alkiota. Onkohan mennyt puurot ja vellit sekaisin ja tyttö on tarkoittanut että on tehty lääkkeellinen abortti ja vain toinen alkio tullut veks? Sitä en...
  7. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Taidanpa mäkin uskaltaa laittaa ekan masukuvan tähän pinoon :) Eli masukuva ja rv 9+4 Alkaa olla jo vaikea peitellä :D saas nähdä kuinka isoksi kasvaa....
  8. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Tervehdys taas! Ensimmäisenä pahoittelut surua kohdanneille :( Joku sanoi että onneksi vähän ollut keskenmenoja meidän pinossa mutta miten musta taas tuntuu että kamalan monella mennyt kesken tai muuta ongelmaa ollut... Piti käydä isältä hakemassa verenpainemittari lainaan kun neuvolassa...
  9. M

    FLORA VISPI, pitäisikö sen vaahtoutua niin paksuksi että sen voi PURSOTTAA?

    Vanilja kreemijauhe peliin. Sillä kannattaa aina kermavaahdot paksuunnuttaa niin tulee kauniit pursotukset
  10. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Terppa taas! Jee, tänään oli eka neuvola :) Olipa tosi ihana ja mukava neukkutäti. Kamalasti tuli kaikkea uutta tietoa. Parin viikon päästä pitää käydä antamassa verinäytteet seulaa varten ja PLV-näyte. Hammaslääkäriinkin patisti meidät kummatkin :D Että on varmasti hampaat kunnossa kun vauva...
  11. M

    Diapeetikolle suositeltava ruokavalio. Ihmettelyä. Minkälaista te noudatatte?!

    Vain koska karppaaminen sopii sinulle vaikka olet diabeetikko, se ei tarkoita että se sopisi kaikille. Sinulla on selkeästi ns. hyvälaatuinen diabetes, eli haima edelleen tuottaa sitä insuliinia mutta ei vain tarpeeksi. Ja koska insuliini ei säätele vain sokerin määrää veressä vaan myös...
  12. M

    Diapeetikolle suositeltava ruokavalio. Ihmettelyä. Minkälaista te noudatatte?!

    Diabeetikon ruokavaliossa hiilarit on ehdottoman tärkeitä, koska verensokerin on tarkoitus pysyä mahdollisimman tasaisena päivän aikana. Ja tämä onnistuu parhaiten kun ruokavaliossa on tarpeeksi hyviä, hitaita hiilareita ja kun muistetaan syödä tasaisin väliajoin tarpeeksi monta kertaa päivässä...
  13. M

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Täälläkin esikoistaan odottava ja kesäkuussa pitäisi poksahtaa :) ikää on 24 v. Vähän vahinkohan tämä oli ja vähän aikaa vasta miehen kanssa yhdessä oltu mutta sitäkin rakkaampi tuleva lapsi kummallekin on :heart: Ensimmäinen neuvola meillä on tulevana torstaina, np-ultra 29.11. Kyllä...
  14. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Tervehdys taas täältäkin :) Viikonloppuna kerrottiin raskaudesta avon puoleiselle suvulle hänen äitinsä 5-kymppisillä, ihanasti ottivat asian vastaan ja avolle tuntui merkitsevän erityisen paljon isänsä sanat, kun tämä sanoi "EIKÄ SIINÄ KAIKKI!!" kun vieraat onnittelivat synttärisankaria ja tämä...
  15. M

    Missä vaiheessa plussasitte? :)

    Apteekin Onni-testillä tosi tumma plussa kun menkat 7 päivää myöhässä :) seuraavana päivänä vielä*cb:n digillä raskaana 3+
  16. M

    Oireet ennen positiivista testiä

    Ennen plussaamista ei käynyt mielessäkään että olisin raskaana. Oireina oli kuitenkin ollut alavatsan nipistelyt jotka alkoi vajaa viikko oletetun oviksen jälkeen. Päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa, menetin yöuneni. Olin niin levoton että en vain pystynyt nukkumaan. Unettomuudesta tuli niin...
  17. M

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Kaksosista puheenollen meille syntyi viime viikolla kuudennet kaksoset sukuun (pikkupikkuserkku polveen asti kun laskee), ja ne kaikki mun isän puolella :D äidin puolella taitaa olla yhdet muistaakseni. Tuolla avon suvussa ei taida kaksosia olla. Joten mua kyllä vähän jänskättä montako sieltä on...
  18. M

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa :) pahoinvointia ollut silloin tällöin mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä sellaista. Mutta rinnat olleet senkin edestä kipeät!! Ja mielettömän turvoksissa, mies jo myhäillyt tyytyväisenä että näähän ei mahdu enää käteen :P ja etenkin iltaisin maha todella...
  19. M

    Endometrioosi?

    Terve, itse kamppailen samaisen ongelman takia. Tai kamppailin, nyt tuli pieni tauko :D Mulla on aina ollut todella pahat menkkakivut, välillä tärinäkipua, välillä ulostamiskipujakin ollut. Plus menkat ihan käsittämättömän runsaat; käytän kuukautiskuppia ja ekoina päivinä joutuu tyhjentämään...
  20. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Koko ketjua ei jaksanut lukea, mutta meiltä hieman erilaisella taustalla :D Minä ja avo kumpikin 24 v, yhdessä ollaan oltu reilu 7 kk ja esikoinen on tulossa kesäkuussa 2014 :p Se oli rakkautta ensisilmäyksellä ja mies kosikin jo 4 kuukauden jälkeen, häät keväällä 2015 :heart:

Yhteistyössä