Hakutulokset

  1. Mimosa2013

    xx

    XX
  2. Mimosa2013

    XX

    vv
  3. Mimosa2013

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Olen kirjoittanut tänne muutamaan otteeseen. Sain tänään tietää, että hoitojamme ei suositella jatkettavaksi omilla soluilla. Kolme IVF:ää keskeytetty - 30 munasolua kerätty joista ei yksikään elänyt päivää kauemmin, jos edes hedelmöittyi. Olen shokissa, että hoidot ovat nyt...
  4. Mimosa2013

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Olen toivonut toista lasta nyt toista vuotta. Ensimmäinen lapsi sai luomuna alkunsa alle vuodessa. Olen hänestä joka päivä syvästi kiitollinen. Olen 30+ eli iän puolesta en ole hedelmällisen tieni lopussa. AMH kuitenkin vain 1.0 kun taas FSH normaali.* Ongelmana on se,että IVF hoidoissa on...
  5. Mimosa2013

    xxx

    K
  6. Mimosa2013

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Risukasa: en ole kokeillut pergoveristä. Mulla on ollut lyhyt flare up kaava menopurilla. Seuraavaksi ehkä kokeillaan elonvaa. Onko kellään kokemusta siitä? Untuvikko80: mulla on kaksi keskeytettyä Ivf takana. Kustannus ollut noin puolet kokonaishinnasta.
  7. Mimosa2013

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tintti & risukasa: minulla 3. IVF suunnitteilla huhti-toukokuulle. Kummassakaan edellisessä ei päästy siirtoon munasolujen huonon laadun vuoksi. Luovutettujen munasolujen ketjussa paljon vastaavia kokemuksia tosin itselläni ei ole tullut ketään vastaan joka ei olisi päässyt edes siirtoon. Olen...
  8. Mimosa2013

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos rudy - ihana kuulla ajatuksia ns.konkarilta :) Ihanaa ystävänpäivää & odotusta kaikille, siirryn nyt sivummalle täältä odotuspuolelta.
  9. Mimosa2013

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos paljon ajatuksistanne ja kertomuksistanne <3 Itseäni ahdistaa ajatus siitä, että kaikesta huolimatta, vaikka lapsi näyttäisi aivan minulta ja on kasvanut kanssani ja syntynyt minusta, joudun kertomaan jonain päivänä, etten ole hänen äitinsä (siis biologinen). Siis siitä huolimatta...
  10. Mimosa2013

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitoksia kun kerroitte omista kokemuksistanne. Jollain tapaa se, että meillä on jo lapsi tekee tästä minulle vaikeaa. Kaikki on niin konkreettista hänen kauttaan ja olen miettinyt, miltä tuntuisi jos hän olisi saatu luovutetuilla soluilla, kuten hyvin olisi voinut tapahtua solujeni ollessa...
  11. Mimosa2013

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei, Olen seuraillut tätä palstaa sivusta ja välillä käynnyt myös kirjoittelemassa luovarilla yrittäjien puolelle. Meillä ensimmäinen IVF keskeytettiin = ei päästy siirtoon, sillä 9 solusta hedelmöittyi vain 4 ja nekin olivat epänormaaleja (esim. pahasti fragmentoituneita). Toinen IVF...
  12. Mimosa2013

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Meriann, kuinka paljon söit ubikinonia ja omegaa per päivä? Kiitos :)
  13. Mimosa2013

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi että...Kuulostaapa niin tutulta teidän muiden kokemukset. Kiitos paljon vastauksista weeru/johkunen/aniraz. Meillä lääkäri haluaa tutkia vielä kromosomit ja sperma dna fragmentaatiota tms. Meillä on tosi hyvä lääkäri, mutta näistä kokeista tuli hieman rahastuksen maku, sillä kokeiden...
  14. Mimosa2013

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Kirjoitin tänne aiemmin sain muutaman vastauksenkin - kiitos niistä :) Onnistuin kuitenkin poistamaan viestini, joten kysynpä vielä uudestaan, sillä uskoisin täältä löytyvän kohtalontovereita. Eli itselläni on selvinnyt IVF hoidossa mahdollinen munasolujen laadun heikentyminen...
  15. Mimosa2013

    Toinen lapsi 2014?

    Huomenta! Teksti taitaa tosiaan olla näppärämpi päivittää, kun taulukkoa tehdessä pitää näpertää html-koodia :D Mulle voi päivittää tiistaina dpo 1,kp 16.

Yhteistyössä