Hakutulokset

  1. P

    Clearblue testi

    Eiköhän tuo plussalta kuulosta :) Tuhannesti onnea! Plussaa täälläkin päässä ootellaan ja kovasti toivotaan.... Jos ihan varmuuden haluat niin osta sen apteekin oman testin sijaan Clearbluen digi. Se ei ainakaan jätä mitään arvailuiden varaan :) Oikein ihanaa odotusaikaa
  2. P

    Verikoe raskauden selvittämiseksi, hinta ja mistä?

    Onneksi ei siis tarvitse yksityiselle mennä, siellä kun tosiaan saa yleisesti maksaa itsensä kipeäksi niinkuin sanoitkin. Eli soittelen maanantaina terveysasemalle päin. Kiitos sinulle Kio :)
  3. P

    Cerazette minipillerit (ja niiden pettäminen)?

    Heippa, Cerazetten käyttäjistä kaikilla ei kuukautisia tule lainkaan ja toisilla ne saattavat tulla aiempaa harvemmin. Suosittelen silti käymässä ostamassa testin ja tekemässä sen kun kaupat sitten aukenevat, jotta saat varmuuden ja mielenrauhan. Olisi mukavaa kuulla mitä testi näytti? :)
  4. P

    Verikoe raskauden selvittämiseksi, hinta ja mistä?

    Hmm... mielenkiintoisia vastauksia tosin onneksi asia niistä tulee pääosin ilmi. En siis tietentahtoen yksityiselle mene, jos kerran kunnallisellakin onnistuu. Ei, en aio juosta joka kuukausi missään todennuttamassa raskautta vaan tämä on poikkeus ja oireet kielivät mahdollisesta...
  5. P

    Verikoe raskauden selvittämiseksi, hinta ja mistä?

    Olen tässä yrittänyt googlailla, mutta en ole oikein löytänyt vastausta.. Eli siis työskentelen ammatissa, jossa raskaana ollessa on tiettyjä rajoitteita joita ei voi tehdä ettei tästä koidu vahinkoa sikiölle. Tämän vuoksi minun tulee tietää raskaus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. En...
  6. P

    Aiheuttaako jotkut lääkkeet hiivaa?

    Kortisoni on ainakin yksi suuri hiivan aiheuttaja. :)
  7. P

    Lastenhuoneen sisustussuunnittelu

    Kaikki värikäs on varmastikin lapselle mieluista, onko sinulla esimerkiksi mahdollisuus maalata seiniä? Sillä saa jo luotua hienoa eläväisyyttä tilaan kuin tilaan jos maalaa esim yhden seinä värilliseksi. Samoin valokuvat tai taulut, joissa on hänelle tuttuja asioita tai ihmisiä. Myös pirteä...
  8. P

    Plussa ja eronnut..

    Mulla on ystävä, joka elää yksin vauvan kanssa ja hän ainakin kokee arjen todella rankkana. Vauvalla oli siis pienenä vielä koliikkia, joka tosin nyt jo helpottamaan päin. Silloin kun vanhempia on kaksi, on joku kenelle purkaa ajatuksia ja keskustella asioista. Ja myös työt voidaan jakaa. Mutta...
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tsemppiä uuteen kiertoon Toivepulla :) Mulle vois päivittää jännäpäivä 18.11 Tosin, jotenkin on vaan sellanen fiilis ettei tästä kierrosta tärpännyt. Ja olihan tämä vasta eka varsinainen yrityskierto.. Jotain pientä oireenpoikasta on olevinaan, mutta ne saattaa olla ihan omaa kuvitelmaa...
  10. P

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Heippa, hiljaista täällä tosiaan tuntuu olevan verrattuna vaikka vau.fi:n esikoisfoorumiin. Henrietta, mikä tilanne? Joko oot testaillu :) Ja Nannalle kovasti tsemppiä ja plussapuhureita :heart: ON, täällä kp 30/34, dpo 11, kai ? Mulla on vähän sellanen fiilis, että tuskimpa n...
  11. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    hei täällä olis kans yks 19-vuotias kuumeilija joka haluais liittyö teidän joukkoon. Yritys siis aloitettu vasta 10/13, yk 1 meneillään, tänään kp 27/34 eli dpo 8?. Varsinaisesti ei oo oikein oireita raskautumisesta ollut, vaan jotain muljailua vatsassa tms. Tosin sekin varmaan mielikuvituksen...
  12. P

    Linkitä blogisi!

    Haaveissa pienen pieni ihme Mä olen kanssa vasta aloittanut uudelleen bloggailun, joskus aiemmin kirjoitellut edelliseen blogiin paljonkin. Mutta postauksia rupeaa tästä lähin varmasti ilmaantumaan. =) Ps. kiva idea koota näitä blogeja, mielellään niitä lukee tässä vauvakuumeilun kourissa :)
  13. P

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    heippa, mäkin voisin liittyä tänne kun esikoinen haaveissa. eli siis ikää 19 vuotta, yk 1 ja tänään kp 13/ ?. Kierto heitellyt pillereiden lopettamisen jälkeen melko lailla... Plussatuulia kaikille :)
  14. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Huumori, toivotaan plussaa sulle ! :) Plussatuulia, toivotaan kovin että haamu vahvistuis :heart: Madeia, tuhannesti onnea plussan johdosta! :flower:
  15. P

    Kertokaa mulle ms-taudista.

    taitaapi tulla vähän liian pitkää tekstiä jos kaikkea alkaa selostamaan, joten tarkennatko vähän mitä haluaisit kuulla tästä keskushermoston sairaudesta? :)
  16. P

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heippa =) ajattelin liittyä tähän joukkoon myös, eli siis ikää 19 vuotta. Tänään kp 12/27-30 , tikutellut olen kp 9 alkaen, toistaiseksi en ole vielä ovista bongannut... Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :heart: MUOKKAUS: kyseessä on siis YK 1

Yhteistyössä