Hakutulokset

  1. risukasa.

    ohut limakalvo ennen alkion siirtoa

    Mulla oli viimesimmässä lääkkeelllisessä siirrossa ensin Zumenon (5mg) annos 3 tabl/päivä, ja kp13 limis 6mm. Sitten annos nostettiin 4/päivä ja seuraava ultra oli kp20 ja limis 7,8mm. Tästä meni vielä lähes viikko kasvatellessa ja siirto oli vasta kp26. Joten ei varmaan ois liian myöhään...
  2. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Varovaiset onnittelut Mandalalle! Kyllä sen muistaa viime kesänä kun itekin sen plussan oli vihdoin saanu niin teki vaikka mitä erilaisia testejä hirveen kasan kun sen kaksviivasen halus nähdä aina uudestaan ja uudestaan.. Tänään uä:ssä ja kaikki taas näytti niin hienolta, 8,6mm limis, ovis...
  3. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, ei toi ovistesti nyt mun silmiin ihan normi hailultakaan näytä..? Eikös nyt ollu vasta pp6, eli tosi varhaset päivät. Ei mullakaan r-testit vielä tossa vaiheessa näyttäny kun roskishaamuja (pregcheck), eli voihan se vielä kääntyä mihin suuntaan vaan :) Oliko teillä 5 vai 6 päivänen...
  4. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomasin, että nyt on tullu näkyviin allekirjotuskin viestin loppuun, tosin omat ei näy jostain syystä itselle, ja muidenkin tiedot vain kirjautuneena.. mutta niitähän vois kans lisäillä lyhyesti, joista tilanne, mm. jos aiempia lapsia, millon alettu yrittää, mitä hoitoja tehty, onko...
  5. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandalalle onnea siirtoon! :)
  6. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, en oo koskaan kuullukaan tollasista hajustejutuista..? :eek: Tossa jonkinlaista varhaisempaa kopioitua listaa ja muokkailtua (aakkosjärjestyksessä), pääsee jonkinlaiseen alkuun..voi olla että monen tiedot on väärin ja vanhentuneita. Ja sitten on ne pisteet väleissä mitkä joitain saatto...
  7. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahottelut Rusina80 :'( itellä oli sama homma viime kesänä, 3.IVF/ICSI:n PASsista +, sykkeen ehti nähdä rv7+5 ja sitten jäin tyhmänä vaan odotteleen np-ultraa 12+3 missä se todellisuus sitten iski päin naamaa...kaksoset (toista ei aiemmin havaittu) oli kuollu noin viikko sen uä:n jälkeen...
  8. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla on mielestäni joka kerta ollu ne emätinpuudutukset enkä tiennykään että voitas tehdä ilman niitä ? :o saattaa nipistää hetken, ja 4 kohtaan laitetaan.
  9. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea Läiti! Nykysin tuntuu jollain tapaa lohdulliselta kun joku saa luomuplussan näiden rankkojen hoitojen jälkeen. Varmaan siks kun on viime aikoina alkanu olla mielessä yhä enemmän omienkin hoitojen lopetus. Että niinkin periaatteessa vois sittenkin käydä, vaikka tietäähän sen että sellaset...
  10. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pitääpä ottaa puheeks vielä toi infektioaika seuraavan kerran klinikalla, että miltä "ylemmältä taholta" sellanen määräys on tullu.. eihän se voi olla mikään lakisääteinen juttu kun noin paljo vaihtelee. Tai sitten se on niin uus juttu ettei päde vielä kaikkialla, siinä on joku siirtymäaika...
  11. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, eikö siellä ollu edes mitään suunnittelukäyntiä etukäteen vai miten..? :eek: tuolla missä mä käyn ei tulis kuuloonkaan että alotettas samantien "lennosta".. aina yks kierto menee siihen kun katotaan taustoja, hoitohistoriaa, mietitään sopivin lääke, annos, mahdollisesti jotain...
  12. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä menossa kesän toinen hukkakierto.. tulehdus on nyt kuitenkin parantunu, että ehkä sitä ainoan pakasteblaston siirtoo pääsis yrittään enskuussa. Pahoittelut pettyneille, eritoten jotka on joutuneet palaamaan tänne odotuksesta.. :hug: :( ja onnea onnistuneille! Mandala, nuo infektiotestien...
  13. risukasa.

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No en halua latistaa tai mitään mutta meneehän siinä monella useitakin kuukausia/inssejä ennenkun tulee tulosta, vaikkei mitään ns. vikaakaan ois tiedossa, ja siihenkin kannattaa kenties henkisesti varautua. Sen mitä ite on tässä kaikkien vuosien ja tuloksettomien hoitojen, kkm (ei kannata...
  14. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Melko hirveen näkönen uus palsta mutta ehkä tähänkin tottuu...pitää testata näkyisköhän tässä nyt allekirjotuskin. Onnea plussista, mm. liljeby ja pahoittelut Jännää, Pussipiru, ja oliko muitakin negoja.. Mulla myös siirtyy sen yhden ainoan siirto jonnekin kesätauon jälkeen kun tuli tässä...
  15. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea liljeby! -es- Vuodot on kyllä tosi yleisiä, ja joillain on tullu kuulema ihan lorisemalla ja silti kaikki sujunu hyvin loppuun saakka. Mullahan tuli joskus rv9 yhtenä päivänä tosi niukasti, punerrusta v-vuodossa, eikä tän jälkeen mitään. Yritin ajatella että jos vaikka vaan limakalvot...
  16. risukasa.

    Munasolujen / alkioiden laadun parantaminen

    Nostampa tämmöstäkin.. jos tässä vuosien saatossa kellään ois tietoo mistään uudesta. Itellä ens hoitoon (5.ivf) varmaankin kokeillaan DHEAta. Lisänä nyt myös ubikinon ja gelee royale kuurit. Pitää varmaan kysyä tosta hcg-tutkimuksestakin ja voisko sitä kokeilla, ja ihan mitä vaan tässä...
  17. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää Oon käyttäny niitä viralliseen testipäivään, kun niin on määrätty. Lääkkeellisissä kierroissa saattanu varmuuden vuoks testata vielä pp16 negan että uskaltanu jättää. Näin muistaakseni suositeltiinkin, kun koko raskaus ois sillon noiden lääkkeiden varassa. Pois jättämisen jälkeen vuoto...
  18. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää, pahottelut negasta jos verikoekaan ei sitä muuta.. mulla estrogeenit (zumenon) on aina pitäneet tehokkaasti kuukautiset pois niin pitkään kun niitä käyttää. Myös nyt viimeks tuoresiirrossa vaikka aiemmin niissä aina alkanu vuotaa pelkän lugen läpi. Tervetuloa munkin puolesta...
  19. risukasa.

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    kop kop Oon ottanu magnesiumia ihan sen normaali purkissa olevan suositusannoksen, eli 375mg. Onnea plussista ja pahottelut negoista :hug: Mandala ja joku muukin tais miettiä tätä, mulla on noi estrogeenit (zumenon) aina estäny vuodon alkamisen niin lääkepasseissa, kuten myös nyt viimesimmässä...
  20. risukasa.

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias :hug: kaikkea hyvää tästä eespäin :heart: ...taidan olla se joka seuraa lopulta samalla 20%n (olemattomalla) hoitotuloksella.. PO Joo, ehdotinkin jo tota DHEA:ta jos vois hyödyntää ainakin kesätauon sitä syödessä. Kuulema ei aloteta kuitenkaan vielä kun se yks blasto on siirtämättä...

Yhteistyössä