Hakutulokset

  1. C

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Hei vain kaikille! Sain eilen nt ultrassa kuulla suureksi yllätykseksi, että kaksosia odotellaan! :) la olisi 3.10.16. Ennestään meillä on yksi lapsi, hän täyttää tässä kuussa 2v. Yritin löytää tuota mainitsemaasi fb ryhmää ansku-82, mutta en löytänyt..
  2. C

    Lokakuun lapsoset 2016

    Itse en vielä menettäisi toivoa noitten perusteella ❤ . Ootko tehnyt testiä muun merkkisillä testeillä?
  3. C

    Lokakuun lapsoset 2016

    MeaMinnis, omenamehua siideripulloon ja kukaan ei huomaa mitään ;D. Mulla on kanssa ollut oireena tuo kylmän ja kuuman vuorottelu, täytyy kerrospukeutua niin voi tilanteen vaihdellessa riisua tai lisätä vaatetta.
  4. C

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä imetän meidän 1v10kk taaperoa aamuisin. Toisinaan tulee jotain pientä tuntemusta imetyksen aikana, mutta niitä tuntemuksia nyt tulee muutenkin pitkin päivää.. 2v synttäreiden jälkeen aion lopettaa imettämisen, ellei se maito tässä enemmin raskauden myötä vähenisi niin, että lapsi itsekseen...
  5. C

    Lokakuun lapsoset 2016

    Marsu88 hyvä ajatus tuo salainen fb ryhmä! Mun tekis mieli kertoa jo kaikille tästä raskaudesta, oon niin innoissani! Mut oon kertonut vain muutamalle ystävälle. Muille kerrotaan vasta nt ultran jälkeen, miehen toive ja ok mullekin. Mut ei oo helppoa.. :D
  6. C

    Lokakuun lapsoset 2016

    No niin, digin tein tänään ja siellähän luki et raskaana 1-2 ❤ En osaa punaiseksi tätä tekstiä laittaa, mut tässä mun tiedot etusivulle: cisne /29/2.lapsi/la 5.10/PS Esikoiseen tulis ikäeroa 2v8kk. Tällä kierroksella ajateltiin kertoa vasta ekan ultran jälkeen kaikille läheisille. Muutamalle...
  7. C

    Lokakuisia odottajia vielä?

    Onnea haamusta Sophi4, toivottavasti viiva vahvistuu sullakin :) Cembalo, kyllä mä laittaisin ton oireen raskauden piikkiin, mä kävin kaupan vessassa viimeks ku olin edellisen kerran raskaana.. :D
  8. C

    Lokakuisia odottajia vielä?

    Onnea myös teille minlisi, piupula ja cembalo! On tää jännää.. Mä tein kans vain hailakan viivan mut menkkamainen jomotus ja aamulla nenästä niistäessä tulee verta.. Ne oli mun true markerit ekassakin raskaudessa. Tosin luulen et vasta ekan ultran jälkeen vasta iskee tajuntaan kunnolla, et siel...
  9. C

    Lokakuisia odottajia vielä?

    Täällä toinen! Tänään plussasin. :)
  10. C

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Kovin on vielä olematon pötsi, mutta niin eläväinen kaveri kuitenkin masussa asustaa, että varmasti on voimissaan.. :) Mulla siis rv18 meneillään:

Yhteistyössä