Hakutulokset

  1. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Täällä nt ultra takana ja kaikki mallikkaasti! Niskaturvotusta oli 1,5cm ja riskiluvutkin tuli jo postissa ja ne normaalit. Helpottunut olo!
  2. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Mulla huomenna nt ultra ja kyllä jännittää!
  3. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Me ollaan kanssa kerrottu lähipiirille, ja myös 10v esikoiselle. Töissä myös ollut pakko kertoa. Toisaalta parempi näin, mutta toisaalta jännittää myös tavallaan vielä enemmän NT ultra, ikävää joutua kertomaan jos joku onkin pahasti pielessä.
  4. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Ihanaa @Mitka ❤️❤️ ! @Miumau2 mulla kanssa tänään koko päivän pää särkenyt. Meinasin ottaa Paratabsia mutta jätin kuitenkin ottamatta. Täytyy sitten ottaa jos pahenee.
  5. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Isot pahoittelut @Selis ! Kaikkea hyvää ja voimia jatkoon. 😔
  6. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Kuulumisia? Täällä pahoinvointi edelleen voimakas, lähinnä onneksi aamuisin. Nyt on vähän semmosia kohdun seudun kipuja ollut ekaa kertaa, ne vähän ahdistaa vaikka varmasti normaaleja ovatkin.
  7. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Täällä on edelleen hirveä väsymys. On ollut päiviä kun en ole sängystä noussut muuta kuin vessaan ja syömään. Onneksi mies hoitanut esikoisen ja kodin hoidon kokonaan. Pahoinvointi on ehkä ihan vähän helpottanut. Rinnat edelleen kipeät. Rv 10+1.
  8. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Suuret pahoittelut @Nupsutin ! Ota aikaa toipumiseen mikäli vain mahdollista! 💙
  9. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Täällä pahoinvointi nyt muuttaa muotoaan, ei ole niin paha enää. Tämä toki aiheuttaa huolta. Juuri kyllä oksensin ojaan 3krt sappinesteet kun käytin koiran aamupissalla. Mutta vähän silti huolettaa kun ei ole enää jatkuvasti paha olo.
  10. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Tsempit vuotelijoille. ❣️ Täällä kanssa tuli aavistuksen vaalean punertavaa, niin kevyesti etten ollut varma onko edes vaaleanpunaista. Ei auta kuin seurata, en nyt ole vielä kovin huolissani.
  11. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    @Milaas täällä sama. En todellakaan voi kokata, juuri ja juuri syödä. Mielitekoja on joitain jotka menee alas pienissä määrin.
  12. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Täällä varhaisultra takana. Viikkoja vastasi ja syke sielä näkyi selvästi. 💝
  13. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Mullakin on jo viikon päästä varhaisultra! Tosi jönnää. Oireet on edelleen samat, rinnat sairaan kipeät, pahaa oloa kokoaika mutta en ole vielä oksentanut. Väsymys ja valvominen edelleen vahvat. Mieliala on aika huono, nyt vähän ehkä ollut valopilkkuja nähtävillä. 😴😂
  14. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Kyllä jännittää kertoa. Parille kaverille ainoastaan olen sanonut. En tiedä milloin kerron kenellekkin. Täällä mieliala ollut aika huono nyt pari päivää. Apea, väsynyt ja masis olo. Varmaan osittain hormonaalista. Onko muilla tätä? Jotenkin epävarma olo miten selviydytään vauva-arjesta vaikka...
  15. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    🌺TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. 2.5. 3.5. 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. 12.5. 13.5. 14.5. 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5 23.5. 24.5. 25.5. 26.5. 27.5. 28.5. 29.5. 30.5. 31.5.
  16. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Listasta vielä, tämän vuoden kesäkuiset on tehnyt niin että on päivämäärt allekkain ja jokainen päivittää itse itsensä listaan kopioimalla edellisen päivittämän listan. :) Tämä yksi ehdotus niin ei kukaan joudu kaikkia sivuja pläräämään jos listaa halutaan tehdä.
  17. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Miten teillä oireiden laita? Mulla on jatkuva etova olo nyt... 😔 Vähän pelottaa mihin tämä etenee, esikoisesta oksensin viikko tolkulla, varmaan sama edessä.
  18. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Tänään 5+6. Meinasin tänään oksentaa kaverin autoon työmatkalla. Sain jotenkin sen nieleskeltyä ohi. Mielialan heittelyt on aika hurjia. Viime viikon itkin, nyt olen melko raivona koko ajan. Toivottavasti helpottaa pian.
  19. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Mä en valitettavasti pysty sitoutua listan tekoon! 😔 Kauhea kiire ja huono olo alkaa vaania. Väsymys myös edelleen hirveä.
  20. Kiemura

    Toukokuiset 2023

    Artella se on kätilön tekemä, lääkärin tekemät varmasti kalliimpia!

Yhteistyössä