Hakutulokset

  1. T

    40+ So what!! (vol.10)

    Mukavaa helluntaita kaikille :wave: Tulin kurkistamaan jotta mitähän tänne mahtaa kuulua, mut kirjoituksia oli jälleen niin paljon etten millään niitä kaikkia saanut luetuksi. sen verran kuitenkin huomasin jotta on niin iloisia kuin surullisempiakin uutisia tullut. Joten plussanneille...
  2. T

    40+ So what!! (vol.10)

    Ohoh Täällähän on aherrettu vaikka kuinka monta ketjua viimeisen käyntini jälkeen :headwall: :headwall: :headwall: Joten en sitten millään jaksanut kaikkia lueskella.. :laugh: Mielelläni pientä pikakertausta kuulumisistanne kuulisin. Siis tiivistetysti tietenkin. Omalle...
  3. T

    40+ So what (vol.7)

    mimmimamma kiitos tsemppaauksesta :heart: Niinhän tuo erityispedagigiikka on lasten/nuorten kanssa hyvä alue, mut on sen tietämyksestä hyötyä niin päihde-, mielenterveys- kuin vammaistyössäkin, tämän olen itse saanut kokea. "touhis"
  4. T

    40+ So what (vol.7)

    :wave: Tervehdys teille kaikille niille jotka vielä touhu tenavan muistavat ja tietty teillekin jotka ette muista :D Tulin tässä teitä näin lumimyräkän keskeltä moikkaanaan > täällä kaakonkulmalla tuulee ja pyryttää minkä kerkiää > kylmää ja lunta on tälle talvelle piisannut niin et...
  5. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heissan kaikille täältä taustalta! :wave: Kirjoittelin tuossa jo kertaalleen pitkät tarinat, mut tuonne jonnekin bittiavaruuden syövereihin ne lensivät. :kieh: Vaan juu onpa osuva teksti tuolla aloituksessa, sillä niin kuin huomaatte ei täältä noin vain irroituduta, ku tänne kerran...
  6. T

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :o Laiskana tänne oman kirjoitukseni kopioin tuolta 40+ so...... pinon puolelta. Tervehdys näin ystävänpäivän iltaanne..... ...........Kiitos, kiitos teille kaikille ihanasta ja rohkaisevasta kannustuksestanne. Vaan ei taida tanne siit nyt oikeen vieläkään apuja olla, kun ei nuo puhevälit...
  7. T

    40+ so what (vol. 3)

    ...........Kiitos, kiitos teille kaikille ihanasta ja rohkaisevasta kannustuksestanne. :hug: Vaan ei taida tanne siit nyt oikeen vieläkään apuja olla, kun ei nuo puhevälit oikeen ota korjaantuakseen. Viel lisäks on alkanut tuo ukko-pahanen käydä maate jo alkuillasta ja minä kun kukun ties...
  8. T

    40+ so what (vol. 3)

    Laiskana oman tekstini tänne kopioin tuolta YLI 35-v pinon puolelta. :whistle: :ashamed: Jaahs se on sitten... ........nuo oikeat kp:t taasen löytyneet eli päivitellä minulle voisi seuraavasti 5/27-30. Vaan en kyllä tiedä kuin joukkoonne oikein sovin, sillä meillä on täällä viime...
  9. T

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    ........nuo oikeat kp:t taasen löytyneet eli päivitellä minulle voisi seuraavasti 5/27-30. Vaan en kyllä tiedä kuin joukkoonne oikein sovin, sillä meillä on täällä viime aikoina ollut ukon kans sukset ristis. Siis puheväleis ollaan jotenkuten jos puhellaan sellaisia pinnallisia asioita. Mut...
  10. T

    40+ so what (vol. 3)

    ..............täällä se on minua jo ennätetty näköjään kaipailla. B) Ja minä se vaan piilottelen nurkan takana itsestäni mitään ilmoittelematta. No, nyt asia korjattakoon=>siis täällä ollaan :wave: Vaan taustalle minut voineen siirtää, kun ei tuo kammaris oleva peti kovin käytös näytä olleen...
  11. T

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    .............sattui>minua on näköjään kaipailtu (ebony) ja vieläpä tänään :whistle: :D Joten juu täällä ollaan edelleen vaikka en kyllä ole kovin paljon kuulumisianne ennättänyt lueskella, on meinaan tuo opiskelu vienyt aika paljon aikaa, kun melkein viimeisiä viedään ja muuttokin tehtiin...
  12. T

    40+ so what (vol. 3)

    Ilmoittelen vain jotta kp 6 täällä on menossa. :( Muutaman päivän taisi täti jossain matkallaan viivytellä mutta ei kuitenkaan matkalleen jäänyt. Kylään siis tätyli jälleen osasi. Vaan nyt olis sitten laskujeni mukaan juuri tuos joulun pyhien tienool se otollisin munitus-aika. Mut taitanee...
  13. T

    40+ so what (vol. 3)

    ..............täältä kaakonkulmilta moikkailemaan "lennähdän". Hoooooo, vaan paljon on täällä näyttänyt asioita tapahtuneen ja mietintää-pohdinta asiasta jos toisesta olette taasen kirjoitellut. :whistle: :headwall: Vaan nyt en kyl kommentoimaan ala, sillä ensin olis luettava usiamman...
  14. T

    40+ so what (vol. 3)

    ........niin uusille kuin vanhoillekin pinolaisille. :wave: :wave: :wave: Tulin vain ilmoittelemaan jotta lyhyttä kiertoa elellään > kiitos taitaa olla niiden hormonituotantoon vaikuttavien homeopaattisten aineiden. Elikkässiis kp 2:ta nyt täällä elellään. :( Vaan ei tullut mitenkään...
  15. T

    40+ so what? (vol. 2)

    ............niin se sitten aloi marraskuu ja joulua odotellaan ( :laugh: ainakin nuo lapset sitä jo kovasti joulua tuntuvat miettivän). No, eilen sitten yksi teineistäni vanheni vuodella ja hän tuumasi jotta kaupatkin ovat hänen kunniakseen kiinni :heart: Niin et näyttää tuo kyseinen neiti...
  16. T

    40+ so what? (vol. 2)

    ...............se on sitten peljantai ehtoo käsillä ja tääl kaakonkulmilla on niiiiiiin seeeeeeesteistä että ihan häikösöööööööö. B) B) B) Siis juu vaan tuo seesteisyys ei kyl tuonne ulkoilmaan päde, sillä siel myrskyää nii et meinoo katolt lähtööö piisin hattu omile matkoilleen. :whistle...
  17. T

    40+ so what? (vol. 2)

    ...Täällä on ainakin hetkellisesti rauha palautunut talon sätiloihin. :) Vaan sitä en yiedä kauanko tätä tyyntä kestänee, silä isommat lapsoset kuitenkin kotiin palajavat sunnuntaina. No, mut nyt ainakin nautitaan tästä rauhasta ja seesteisestä ilman alasta niin pitkään kuin suinkin...
  18. T

    40+ so what? (vol. 2)

    IHANIA OLETTE KAIKKI, kun jaksatte minun löpinöitäni kuunnella ja vielä tukenakin olla. :hug: :hug: :hug: :hug: Tilanne täällä edelleen epäselvä vaikka tänään onkin ollut hiukan rauhoittuneempi tunnelma. Ukon kanssa ei olla suoranaisesti asioista keskusteltu, mutta sen verran puheitani...
  19. T

    40+ so what? (vol. 2)

    ...touhis :headwall: Olen nimitäin tässä pitkin päivää miettinyt, jotta olisikohan minun aika jättää pinoilu ja antaa tilaa jollekin toiselle aktiivisemmalle mammalle?????? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Täällä kun on ilmassa tällainen vailla rakkautta oleva...
  20. T

    Yökastelijoiden vanhemmat

    ...yökastelijoiden huoltajille. Syy tänne "eksymiseeni" on se että haluan jotenkin toda teille arjessa jaksamiseen voimia. Sillä todella tiedän kuin rankkaa voi jatkuva lakana pyykin pyörittäminen olla. Minulla nimittäin poika joka nyt jo yläluokilla, mutta hän on entinen yökastelija...

Yhteistyössä