Hakutulokset

  1. M

    9+ istuin

    Siis millainen istuin on paras kaukalon jälkeen? mitä maksaa ja kannattaako käytettyä ostaa? ja oisko kellään myydä?
  2. M

    Valekuukautiset?

    Kyselisin, että voiko tulla valekuukautiset ja kuinka kauan ne voi kestää? Kun koko tämän kierron mulla oli aika selviä pahoinvointioireita joita ei ikinä ole todellakaan ollut...Ollaan melkein vuosi yritetty!!Mulla liian ohut limakalvo ja lääkärillä olen käynyt monta kertaa kuukaudessa...
  3. M

    Hämeenlinnan seutu

    Löytyykö täältä Hämeenlinnan seudulta muita, jotka kärsivät lapsettomuudesta?
  4. M

    kuumeilijoita?

    täällä 21 v kuumeilija joka tahtoo tutustua muihin samassa elämäntilanteessa olevien kanssa! :wave: meillä vielä ehkäisy käytössä, on ainakin kesän yli, koska mulla vielä opinnot kesken, valmistun 12/05. kesän jälkeen tarkoitus jättää pois... eteläsuomessa asutaan. avomies 24 v, opiskelija...
  5. M

    sairaanhoitajia?

    onko täällä sairaanhoitajia? mulla opinnot vielä kesken mutta joulukuussa tarkoitus valmistua. yritän parhaillaan päättötyötä tehdä mutta en taida tänään enää jaksaa kirjoittaa enempiä... *huoh* minkälaisessa paikassa töissä? viihdyttekö? miten jaksatte 3-vuorotyötä + lapsi / lapsia? ihan...
  6. M

    hyviä kokemuksia minipillereistä?

    mulle tänään määrättiin minipillerit kun yhdistelmä pillerit ei sovi... en olisi oikein näitä halunnut kun olen kuullut niistä vaan pahaa mutta lääkäri väkisin niitä mulle tyrkytti... eli onko kenelläkään HYVIÄ kokemuksia minipillereistä?
  7. M

    irc-galleria

    onko kenelläkään kuvia tuolla? =)
  8. M

    irc-galleria

    kenelläkään kuvia tuolla? =)
  9. M

    ~ jatketaan samaan malliin, eli 1983 syntyneet

    kasantukaamme :D
  10. M

    ~ Ystäviä Porvoon suunnalta?!

    Olisi aivan mahtavaa tutustua uusiin ihmisiin Porvoon seudulta! Olen 21v kuumeilija, avomieheni kanssa asustelen ja kovasti kaipaisin pienokaisia :) Opintoja tosin vielä jäljellä vuoden verran, tosin jos näyttää siltä että valmistun ajoissa niin olisi tarkoitus alkaa yrittämään jo tämän vuoden...
  11. M

    V-mäinen anoppi

    Voi v..että ottaa pattiin anopin käytös.Oltais oltu pitkästä aikaa tulossa häntä ja muita sukulaisia tapaamaan(300km päähän).No,alunperin oli tarkoitus että majoitumme mökille mutta sinne onkin juuri menossa suuri joukko muita sukulaisia joten emme voi tunkea itseämme majoittumaan sinne.Anopilla...

Yhteistyössä