Hakutulokset

  1. O

    Raskaana - mies painostaa aborttiin, minä en tiedä haluaisinko abortin vai pitää lapsen

    Pidä lapsi ja jätä mies. Hyvin pärjäät, niin olen pärjännyt minäkin! :) Tosin mulla ei ollut ketään painostamassa aborttiin. Lapsellani on ollut koliikkia ja muita vaivoja, mutta hän on maailman ihanin ja aurinkoisin tyyppi. Nyt 7kk enkä koskaan vaihtaisi pois! <3
  2. O

    olen uuden vuoden yksin ja selvin päin.Laitoin faceen että voin olla kuski, mutta kukaan ei ole pyytänyt edes kuskiksi..

    ota jalkakylpy, katso leffa, ota pari sidua ja laita känny äänettömälle. älä ala heittopussiksi. kyllä sä kavereita vielä löydät! älä enää lupaudu facessa kuskiksi uv:na, se kuulostaa säälittävältä. respect urself.
  3. O

    Kuinka saisin miehen ymmärtämään?

    Oletko kotiäiti? Kuinka monta lasta ja minkä ikäisiä? Kuulostaa siltä, että miehesi on kieltämättä laiska - itseäni eniten harmittaisi tuo koneella roikkuminen pikkutunneille - miten jaksaa roikkua koneella, muttei auttaa sinua ollenkaan lasten ja kodin kanssa? Päivittäisestä nalkuttamisesta ei...
  4. O

    Olisin halunnut pojan en edelleenkä pääse yli, että masussani kasvaa tyttö

    Voi ei... En voi käsittää tällaista. Nykyään niin moni nainen haluaa ihan päättömän hulluna vaan tyttölapsia, toimii se näköjään toisinkin päin. Vaikka en itse ymmärrä ollenkaan, mitä väliä lapsen sukupuolella on niin kauan, kun lapsi on terve (ja onnellinen!), on mielestäni kuitenkin tärkeää...
  5. O

    Miten kertoa lapselle erosta? Etenkin kun on aina niin isin tyttö.

    Voi, sääliksi käy tyttöä ja sinua! :( Mutta onneksi tytöllä on sinut - ja kissa! :) Kaikki järjestyy varmasti. Jäättekö asumaan tytön kanssa samaan paikkaan? En oikein osaa sanoa, voisiko olla jopa helpompaa asua toisessa kämpässä? Tsemppiä! :)
  6. O

    Mitä tehdä ysiluokkalaiselle joka ei mene kouluun???

    Kuulostaapa stressaavalta - ja tutulta!!! Tsekkauta kilpirauhasarvot. Mulle on ollu tosi vaikea aina herätä aamuisin kouluun ja olin todella kiukkuinen aamuisin, olo oli kamala. Tunneilla nukahdin väkisin, oli kylmä, olin vihainen, masentunut enkä pystynyt keskittymään mihinkään. Viikonloput...
  7. O

    Olen 19v ja reilu 40kg ylipainoinen. Kysykää minulta mitä tahansa :)

    Ootko tsekkauttanut sun kilpirauhasarvot? Oireet hyvin samankaltaiset ku masennuksessa, ei huvita tehdä mitään, vituttaa, tekee mieli syödä kokoajan, mitään ei saa aikaiseksi, ei saa otetta mistään, haluisi vaan syödä ja nukkua. Kylmä, ummetusta, hikoilua... Ei välttist noita kaikkia. Tsekkauta...
  8. O

    Mitä koirarotua suosittelet meidän perheelle?

    isovillakoira tai portugalinvesikoira
  9. O

    Alle 18-vuotiaat odottavat/äidit

    Onneksi olkoon, sinulla on hyvä asenne! :) Moni on pärjännyt hyvinkin nuorena. Onko sulla millaset tukiverkot ja onko lapsen isä kuvioissa mukana? Onnea odotukseen, olis kiva tietää, miten kaikki menee sulla! :)
  10. O

    Äiti läpsii, lapsi kiistää

    Käy juttelemassa psykologin kanssa. Puhu asiasta ehkä kouluterveydenhoitajan kanssa. Sossuja et koko hommaan välttämättä todellakaan tarvitse. Olet väsynyt, sinulla saattaa olla ongelmia vihan hallinnassa. Puhu lapsesi kanssa ja kerro rehellisesti, että sinusta tuntuu pahalta, kun olet...
  11. O

    Te kenellä vauva, mitä teette viikonloppuisin?

    Juuri tuon takia olen mielummin yksinhuoltaja :O Toki on varmasti olemassa hyviäkin miehiä, mutta tollasta en kestäis ollenkaan. Viikonloppuisin ei ole vauvakerhoja yms, mutta me käydään kävelyillä, kavereiden kanssa kahvilla, tavataan perhettä, sukulaisia ja ystäviä tai ollaan vaan. Mä oon...
  12. O

    Kumpi parempi nimi: Fanni vai Fanny?

    ja muuten kyllä rupeaa. oon asunu ulkomailla vuosia ja enkkulassa ja jenkeissä jenna on tsena, jane on tsein, hanna on häna, fanni tai fanny on fäni. pimppi. en koskaan antaisi kumpaakaan nimeä.
  13. O

    Yli yksi vuotiaaan pitkät itkukohtaukset öisin?

    siskosi tarvitsee apua. tarjoa sitä. puhu hänelle huolestasi. jollei auta, tee lastensuojeluilmoitus. kohtaukset voivat olla kauhukohtauksia, ovat tyypillisiä kyllä tuon ikäiselle.
  14. O

    Plussa ja eronnut..

    Mun oli tosi vaikeaa tulla raskaaksi. Tilanteeni on sikäli erilainen, kun sun, että mä suunnittelin mun lapsen - yksin. Vaikeasta raskaudesta ja lapsen koliikkikuukausista huolimatta tässä ollaan, enkä ole koskaan ollut onnellisempi. Pieni vauvani on nyt 5kk ja hän on elämäni valo. 2 kertaa olen...
  15. O

    Mitä tekisit, jos elämää on vain vähän jäljellä?

    Mene ihmeessä yksityiselle nopeammin ultraan ja mammoon. Ja saat kyllä rintasikin poistatettua, toivottavasti ainakin, jos jotakin löytyy.
  16. O

    Kuuluuko ilkeys masentuneen ihmisen käytökseen?

    masentunut ihminen on joskus erittäin itsekeskeinen ja katkera.
  17. O

    Yksi ja sama työkaveri on KOKO AJAN lastensa takia saikulla

    Mä jouduin raskaana olemaan duunista pois tosi paljon runsaan pahoinvoinnin, huimauksen ja ennenaikaisten supistusten takia. Oli huono omatunto, mutta pakko mikä pakko. Myös mun selän takana supistiin. Pahoitin siitä mieleni kyllä. :( Juu ei kyllä ole isovanhempien velvollisuus hoitaa sairasta...
  18. O

    Mitä tekisit, jos elämää on vain vähän jäljellä?

    Koita olla maalaamatta piruja seinille, vaikka se onkin vaikeaa. Rintasyövällä on tosiaan hyvät ennusteet yleensä ja tosiaan vähänki jos jotaa löytyy ni molemmat tissit pois. Miten endometrioosiepäilyä tutkittiin? Jos syöpä olisi munasarjoissa, se olisi näkynyt ultralla. Koska saat tulokset? Mä...
  19. O

    Raskaana, aborttiko?

    Sulla on ihan hyvät tulot. Mä oon yh, maksan kaikesta kaiken itse ja yksin, nyt oon äippälomalla, mut mulla on työpaikka jonne palata ja sieltä tienaan bruttona noin 2000e kuukaudessa. Hyvin oon pärjänny äitiyspäivärahalla, joka mun tuloilla on bruttona n 1700, lapsilisällä ja minarielareilla -...

Yhteistyössä