Hakutulokset

  1. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Miten onkaan vaikea löytää se pieni tovi päivästä ja käydä täällä kirjoittelemassa kuulumisia.. Kyllä minä useastikin käyn lukemassa, mitä muuille kuulluu mutta että olisi aikaa kirjoitellakin. Miehellä on ollut töissä todella kiireistä nyt muutama kuukausi ja yh-arki on aikalailla tullut...
  2. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hyvää joulun odotusta kaikille! :LOL:(y) Meillä oli 8kk neuvola (n. viikko ennen virallista ikää) ja mitat oli 71cm ja 8,6kg. Innolla odotellaan vielä muutaman sadan gramman lihoamista, että saataisiin kaveri isomman pojan penkkiin kun tuntuu nuo autolla matkustelut olemaan edelleen yhtä tuskaa...
  3. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Aah, miten ihana on hetkeksi istahtaa sohvalle keskellä päivää. Yleensä ehdin huokasta vasta kun mukulat menee nukkumaan. Meillä mies tekee osittain reissuhommaa ja nyt viimeiset pari kuukautta olleet todella kiireisiä ja minä poikien kanssa keskenään kotona. (n) Vaikka välillä tuntuu hyvältä...
  4. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka pitkästä aikaa :) En ole varmaan tälle puolelle kirjoittanutkaan.. niin se elämä vie mennessään. Meilläkin ollaan jo puolivuotias ja pari päivää päälle, huh huh. Todella nopeasti sujahtanut aika ohi. Meillä poitsu kasvaa hyvin keskikäyrällä, syö aamulla ja illalla vellit ja päivällä 2x...
  5. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Minisport, ompa ikävä kuulla, ettei imetys ota sujuakseen.. :hug: Minun esikoinen on täysi korvikevauva (en edes pumpulle herunut) mutta nyt ilokseni olen saanut tämän toisen kanssa kokea onnistuneen imetyksen, ainakin alun. Muutamana iltana on nyt maidon riittäminen mietityttänyt kun on pitänyt...
  6. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnea uusille vauvautuneille! :heart: Hienoa Minisport, että olet saanut pojan nyt vierelle. Toivottavasti imetys jatkuu nyt sujuvasti ja poika voi hyvin. :) Ompa Lumpeellakin ollut hurja synnytys.. Onneksi kaikki päättyi kuitenkin hyvin, vaikka tuo sijoiltaan mennyt lonkka kuulostaa...
  7. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnea kovasti uusien pienokaisten perheille! :flower: :) Synnytyskertomusta hieman: Neuvolassa oltiin huolissaan minun jaksamisesta sillä toista viikkoa jo oli yölliset refluksikohtaukset hankaloittaneet elämää. Unta kertyi yhteensä kolmisen tuntia per yö, hyvin katkonaisesti, ja sen kyllä...
  8. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Meille syntyi eilen klo 22:42 utelias pieni herra. 3570g ja 49cm. :) Silmät edellä tultiin, joten pientä imukuppiavustusta tarvittiin loppumetreillä. 3cm auki ja saman verran kanavaa jäljellä (erittäin epäedullinen tilanne siis) kun sain epiduralin todella koviin kipuihin mutta siitä...
  9. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Tänään 39+3 ja salissa ollaan. Kohta mennään rytinällä eteenpäin!
  10. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Heipparallaa pitkästä aikaa! :wave: Ompa ollut vaikea keksiä mitään kirjoitettavaa pitkään aikaan.. Tuntuu, ettei tässä odotuksessa ole tapahtunut mitään raportoimisen arvoista. Kovasti piharemontti ja puusavotta pitänyt kiireisenä. Säännöllisesti olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisia...
  11. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

    Meillä isi on heti kolme viikkoa kotona. Miehen työpaikka on todella reilu ja heille riittää alustava tieto ennakkoon ja sitten vaan ilmoittaa kun lapsi syntyy, että nyt jää vapaille. Sen lisäksi työpaikka kannustaa isän kotonaolemista, eli työpaikka maksaa isäkuukaudelta täyden palkan jos isä...
  12. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

    Huisia ajatella, että parin kuukauden päästä voi jo odotella ensimmäisiä vauvoja syntyväksi tähän pinoon. :heart:Eihän tässä meillä pahnanpohjimmaisillakaan ala olemaan kuin n. 3,5kk jäljellä.
  13. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

    Hyvää vuoden alkua kaikille! :wave: Jos sitä taas yrittäisi aktivoitua täälläkin. :) Täällä on vaivannut ihmeellinen heikotus. Verenpaineet on ollut ihanteelliset eikä nesteytyksessä tai verensokereissakaan ole häikkää kun syön useasti pienesti ja juon n. 3l vettä pitkin päivää. Neuvolassa...
  14. Amaya

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Myynnissä pari kertaa käytetty epi-no. Kaikki liput ja laput tallessa, hyvin pesty ja pidetty. Tarjoa!
  15. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Parhaan joululahjan sain kyllä hetki sitten. Pieni poikamme on terve! :heart: Odotetunlaiset oli uutiset, mutta varmuus on aina varmuus. :)
  16. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    No nyt on punktio takana. Näillä näkymin vastauksia saadaan jo perjantaina. Oli erikoislääkärikin sitä mieltä, että näitä pieniä markkeereita lukuunottamatta erittäin hyvin kehittynyt poikuloinen, joten tuskin hätää. Kiire tuntui polilla olevan ja oma aikakin myöhässä, mutta sitten kun...
  17. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Olinkohan minä näistä aktiivisemmin kirjoittajista viimeinen ultrassa kävijä vai onko joku vielä jännän äärellä? :) Meille on tulossa selkeästi poika (tai meidän tyttö kasvattaa vehkeitä). Huomenna on tosin lapsivesipunktio edessä kun hoitaja löysi kaksi soft markeria. Eli löydöksinä oli...
  18. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Tervetuloa, LizMon! :wave: Mukava kun tulee lisää näitä loppupään odottajia niin ei ole niin kaukainen ja orpo olo. :D (.) Viikon päästä ultra, innolla jo odotellaan. Selailin esikon äitiysneuvolakorttia eikä minulla silloinkaan ollut tullut puoleen väliin kuin 1,5kg painoa lisää. Sitten...
  19. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Ttaisku kyseli tarvikelistasta. En nyt itseäni minään "konkarina" pidä kun en ole ikinä muita lapsia hoitanut kuin tuota meidän 2-vuotiasta. :D Mutta huomioita kuitenkin meidän vauva-arjesta ja meidän hoitotyylistä; alkuun pääsee kunhan kotona on: -muutama vaate -vaippoja -perusrasvaa...
  20. Amaya

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Täällä ollaan! :wave: Mukana kuin peräpukama, vai miten se menikään.. Vaikka välillä miettiikin, että facebookin puolella olisi varmasti aktiivisempaa, pysyn vain tällä puolella kirjoittelemassa. Pidän tästä anonyymiteetin tunnusta, vaikka ei minua haittaa jos joku minut kirjoituksista...

Yhteistyössä