Hakutulokset

  1. P

    On se kumma kun huutiksesta ei löydä poika vauvalle vaatetta

    Kirjauduin,niin voi laittaa yv:tä jos haluaa lisää tietoa vaatteista.Siistejä,osa tosi vähänkäytettyjä,värimaailma poikamainen =)
  2. P

    kerrosjälkiruoka

    Helpolla pääsee,kun tekee marjakiisselin ja laittaa toissen kerrokseen vaahdotettua vaniljakastiketta.Etenkin lakasta tulee tosi hyvää :p
  3. P

    onta tää liikaa pyydetty (anoppi-asiaa)

    Miksi et vaan sano asiaa suoraan?Tai mies voi esittää asian,omalle äidilleen. Aikuisia ihmisiähän (?) kaikki olette.Ja seuraavana jouluna ette enää pyydä paikalle??
  4. P

    Mitä ihmettä mä teen ton 2v pojan mahan kanssa?

    Makeat pois,puuroa aamulla ja illalla,lisää vaikka leseitä joukkoon,paljon hedelmiä/marjoja/tummaa leipää.Siis kuituja.Liikkuuko miten paljon?
  5. P

    Nolottaa! Saatiin lahjoja Joulupuu keräyksestä!

    Tai annatte niistä joita olette jo ostaneet :)
  6. P

    P***e miten pa*ka kirpparikeikka

    Ei mee vauvan/lasten vaatteet ei...vaikka olis miten halvalla.Jotenkin tuntuu,et menisköhän paremmin jos laittas hintalappuun body 5euroa :whistle:
  7. P

    Paras tortun täyte?

    Kokeilin ensimmäistä kertaa itsetehtyä omenasosetta torttuihin ja mielestäni olivat hyviä.Ja maistui lapsillekin :)
  8. P

    lääkäriin vai ei?

    Tuo paha haju voi olla merkki korvatulehduksesta.Parempi vaan viedä tarkastukseen.
  9. P

    Mikä kovettaa?!

    Miksi juo hylaa?Eikö tavallinen maito käy? Mä antaisin ihan itsetehtyä puuroa (ei valmiita) etenkin neljänviljanpuuroa.Ja ton ikäsellehän voi jo syöttää leipää ja hedelmiä/marjoja ihan sellaisenaan.Niistä saa hyvin kuitua. Veden juominen saattaa löysentää kakkaa,eli tarjoa vettä päivän aikana...
  10. P

    Mitä 5-vuotias tyttösi saa joululahjaksi?

    Aika paljon te ostatte yhdelle lapselle... :ashamed: Meillä ostetaan vaan kaks/lapsi,muut tulee sit mummeilta ja kummeilta.
  11. P

    Oon tullu luultavasti huijatuksi kirppispalstalla.. :(

    Minusta on reilua,että ostaja saa myyjältä muutakin tietoa kuin pelkät yv:t.Eli jos tehdään kauppaa,ostajan pitää tietää myyjältä ainakin s-postiosoite. Ilmeisesti tuolla kirppispuolella on turhaa pitää myynti-ilmoituksia,koska kukaan ei uskalla ostaa,kun pelkää tulevan huijatuksi :/
  12. P

    Nimimerkki Kupee

    Olen laittanut yv:tä ja s-postia.Voisitko vastata mahd. pian?
  13. P

    Miten saan kuvia kirppispalstalle?

    Kiitti :flower:
  14. P

    Miten saan kuvia kirppispalstalle?

    Neuvokaahan nyt tyhmää... :ashamed: Minulla olis paljon vaatetta myynnissä,mutta kun en osaa liittää kirppari-ilmoitukseen kuvia.Mikä on helpoin tapa?
  15. P

    Oisko kellää erilaista joulutorttujen ohjetta?

    Maitopurkkien kyljissä on sellanen rahka-luumukolmioiden ohje.Kokeilin,ja ihan hyviä olivat.
  16. P

    jesjes, saatiin miehen mummulta

    Eikös tuo jo ylitä sen lahjaverosumman? :whistle:
  17. P

    Minkä arvoiset lahjat ostaisitte?

    No entäs kohta 5 :o
  18. P

    mitäs näistä keitellään

    Keitä makaroonit,sekoita sit joukkoon tonnikala ja paprikaa.Tee porkkanaraaste ja koristele kirsikkatomaateilla.Näin pikaseen tuli mieleen :D
  19. P

    isovanhemmat meinaa sitten antaa lapsille joululahjoiks pelkkiä vuohia ja koulupukuja :(

    Voihan lapsille ostaa ihan halpojakin lahjoja.Jostain Tiimarista saa eurollakin jo vaikka mitä.Vesivärit,piirustuspaperia,koristetonttu/enkeli,tarroja.Jos vaikka tyttö on,niin pieni prinsessakruunu saa varmasti onnelliseksi,eikä maksa paljoa. Voihan olla,että rahaa ei ole paljon (ei meilläkään)...
  20. P

    Pukemisapua

    "No niin,laitetaanpa nyt se kenkä päähän,ja laitetaanpa nyt se lapanen nenään..."jne.Eli kokeilepa tommosta leikkiä. :D

Yhteistyössä