Hakutulokset

  1. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, kyllähän se vuoto valitettavasti alkoi ryminällä tänään ja siinä sit meni sekin siirto pytystä alas...eli kaks viimeisintä hoitoo=huippu alkiot mutta kaikki siirrot negoja. Lääkärikin levitteli käsiään että ihme ja kumma kun nyt ei onnistunut. Mutta me nyt osuttiin siihen huonompaan...
  2. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkalle lämmin halaus täältä, onni kuitenkin että teillä on vielä huurulaisia pakkasessa. Kaikkea parasta tulevaan. Nyt kannattaakin nauttia kesästä kun kerrankin näyttäis aurinkokin paistavan Hilippalle ja neeenuskalle täältäkin punktiotsempit ja hyvät saalistoivotukset :) jospa kesä tois...
  3. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi että vilijonkallakin noin huonoja uutisia, surku...oon niin pahoillani :( no mutta, samoissa mennään täälläkin. Katson vielä vkl yli ja jos ei viivasta ala muodostuun niin se on sitten siinä. Harmittaahan tuo kovasti mutta yllättävän tyyni olen vielä vaikkakin tähän loppui meidän hoidot...
  4. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei vain onnistu tuon kuvan linkittäminem millään. Se ilmoittaa vain että on poistettu tms... puhelimella koetin liittää sen. No eipä siinä mitään viivanpaikkaa kummoisempaa ollut ja tänään tuskin sitäkään eli negaa vielä näyttää. Mut testailen taas iltapäivällä ja viikonlopun aikana. Eip nuo...
  5. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/Q3d Kokeillaas toimiiko linkki... tuollanen outo tuli pp9 alkuiltapisusta.. livenä näyttää kun olis jotai väriroiskeita lisäksi
  6. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Itse tässä oon miettinyt että surullistahan se on luovuttaa mikäli nyt jää hoidot tuloksettomiksi mutta eipä tässä muutakaan voi. Itkut täytyy itkeä ja ottaa elämässä uudet haasteet vastaan.muutetaan varmaan jonnekin muualle, ei oo tuppukylässä lapsettoman helppo olla ja elää. Mut nyt vielä elän...
  7. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi vilijonkka meitä aikaiste testaajia ja sit näpeille tulee. Mut ei menetetä toivoa joohan.
  8. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ai Niin ja aamun cb digi ovistesti näytti plussaa siks kokeilin jo näin aikaisin josko jotai näkyis r- testissäkin
  9. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Apua osaankohan mä nyt oikein vastata kun muuttunut tää foorumi jotenkin oudoksi ;) Nega/viivanpaikka pp8 iltapäivän pikapisusta (rfsu testi), mut en vielä menetä toivoo katotaan huomenna aamusta uudestaan, ja sit taas perjantaina ja taas lauantaina :)
  10. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joo siirtopäivä on pp0 :)
  11. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka minulla testipäivä olis kans virallisesti pp14 mut aikaisemmin ovat sanoneet että voi jo pp10 testata, siksi ehkä testailen aikaisemmin. Juurikin noin että mahdollisimman normaalia stressitöntä elämää vielä tässävaiheessa, kyllä se alkio paikkansa löytää ja kiinnittyy jos on...
  12. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä elellään pp6, oireista ei nyt oikein osaa sanoa johtuuko lugeista. Jatkuva vessassa ravaaminen, väsymys, reisisärky, paineentunne alavatsalla, lauantaina vihlas (kohdusta) ihan järettömän kipeään noin 30 sekunnin/1 minuutin ajan ja loppui siihen. Mut minun tuurilla tää on vaan itse...
  13. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Liljeby, onnea onnea mielettömästi!!! :) aivan upea homma, juuri noin sen pitääkin mennä. =) todella hyvä lukema, oliko sinulla nyt mikä pp? Voi kun alkaa jännittää omakin tilanne, täällä sukelletaan ilosta epätoivoon, vielä on päiviä jäljellä Laura pp3
  14. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää, voi eikä, suuret pahoittelut jos nyt oikeasti noin surkeesti kävi :( niin monesti tuon saman kokeneena ymmärrän täysin pettymyksen määrän..en hoksannut katsoa että oliko teillä vielä alkioita pakkasessa? Kiitos tsempityksestä, risukasa joo kyllähän tuota 10 vuoden yrittämisen aikana...
  15. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Esikoinenhaaveissa, onnea hyvästä alkiosaldosta, jospa maanantaina tulisi se huippuyksilö kyytiin ja pakkaseenkin saisitte :) Itse hain viimeisen icsi hoidon viimeisen pakastealkion tiistaina kyytiin. Siirrettiin siis kolmipäiväinen ja 7 soluinen. Oli onneksi jatkanut jakaantumista mikä sekin...
  16. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joo ne oysista sanoivat viime pas siirrossa että ei saa ennen pp10 testata silloin aikaisintaan ja oon tuota 10 päivää sit pitäny ite omana testipäivänä. tokihan he sanoivat nyt että sit kahden viikon päästä testaat mut ehen mää malta varmaa nii pitkää olla kuseksimatta testeihin :) Kop kop...
  17. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eilen haettu 7 soluinen 3päiväinen 1 luokan alkio kyytiin, blaah tulipa litanja :) eli meidän yks ainokainen neljästä oli vain selvinnyt sulatuksesta mut oli kuitenni lähtenyt jakaantumaan mikä on plussaa jo sekin :) :) epäilen että huonoista siittiöistä johtuen ei kovin monikaan meidän soluista...
  18. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Taisi se cb digitesti tehdä vaan tepposet, rfsu r- testi negaa/viivanpaikka, joten uskoisin että o- testit voivat näyttää lh huippua muuhunkin aikaan kierrosta kuin vain ovulaation aikaan. En saanut kuvaa liiteltyä mutta pistän tuon toisen minkä sit aamusta tekaisen pois alta. Mutta ompas harmi...
  19. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Empuska voin niin samaistua tuohon tunteeseen että aaarrrgh, miks hitossa ei vain vois olla raskaana ja that's it. Kymmenen vuoden taival takana niin aika epätoivoiselta tuntuu et luomusti vois onnistua mut toi digi plus oli niin uus tapaus mun kiertohistoriassa ettei ikään ole plussaa noin pian...
  20. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täytyypäs huomenna kipasta ääsmarketista testiä. Olishan se hullun tuuria jos oikeasti plussaa näyttäisi mutta niin kovasti ihmetyttää että noin pian vuodon loputtua olis ovulaatio. Ei vaan täsmää omassa kierrossa mitenkään :) mut testailen ja ilmoitan kyl tännekin. Digiä oon kuitenki aina...

Yhteistyössä