Hakutulokset

  1. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Mulle käy tämä ja face. Mutta facea suosisin, koska se on huomattavasti helpompi. Meillä on meneillään varmaan joku tiheän imun kausi ja masuvaivat tuntuvat lisääntyneen, vaikka oma ruokavalio on aivan ennallaan ja vauvakaan ei saa muuta kuin äidinmaitoa edelleen. Yöllä syö nyt varsin...
  2. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Hei Naiset! Missä te oikein luuraatte? Oon jäänyt miettimään, että ne odotuksen alussa perustetut facebook-ryhmät, niin onko ne täynnä ja aktiivisia? Tai onko vielä odotusajan loppumetreillä täällä kaksplussalla olleet jossain ryhmässä facessa tai että olisko järkeä perustaa sellainen. Mä...
  3. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Eevi on ekassa flunssassa. =( Ja niin oon mäkin. Ja huomenna olisi pitänyt aloittaa vauvauinti. =( Tyytyväinen iloinen vauva onkin yhtäkkiä kärttyinen, mutta ymmärtäähän sen, ei ole kivaa olla kipeänä. Olen yrittänyt antaa maitoa nyt tiuhempaan, kun tuntuu, että tuo räkälima aiheuttaa...
  4. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heipähei! Eevi täytti eilen 3 kk. Tänä aamuna olikin neuvola ja kaksi piikkiä tuli. Itku oli niin kova, että rotarokotetta ei sitten annettukaan poisoksentamisen pelossa. Eli torstaina otetaan uusi yritys sen suhteen. Eevi itki niin, että lopulta nukahti mun syliin aivan uupuneena. Katsotaan...
  5. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Sabsu, ollaan samassa fb-ryhmässä. Liityin sinne vasta, ehkä liian myöhään kun en oikein pääse juttuihin sisään. Eli ihan sivustaseuraajana olen. Nyt aloin kauheasti miettimään, että kuka se sinä niistä olet? =D Bitti D'lisheistä, mun mielestä se s-koko on niin pieni, että tilaisin jo nyt...
  6. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Sabsu, meillä kestot on kaikki käytettyjä. Lukuunottamatta noita joita olen saanut kavereiden äitiyspakkauksista. Just joltakin kirppiksiltä olen ostellut. Joskus niiltä saa tosi hyväkuntoisia ja toisinaan tulee tehtyä niin surkeita kauppoja. Pääsääntöisesti kuitenkin ovat kuvauksen mukaisia...
  7. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Hei, Meillä kakkaruljanssi jo helpotti, mutta rotarokote palautti maan pinnalle. Eli jokaisessa vaipassa enemmän tai vähemmän kakkaa. Muutoin tuntuu nyt tuo rotarokotteen vaikutus pikku hiljaa hiipumaan.Tiistai ja keskiviikko oli vaikutukset mielestäni kovimmillaan, Eevi itkeskeli masuaan ja...
  8. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Ei se sitten sitä varmaankaan enää voi olla. Meille sanottiin neuvolassa, että viikon päästä rokotteesta on vaikutukset vahvimmillaan ja siitä hiipuu, kunnes kahden viikon päästä ei enää pitäisi olla mitään...
  9. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Elpukka, onko teille annettu rotavirusrokote? Se ainakin näyttäisi meillä nyt lähes viikko antamisen jälkeen aiheuttavan juurikin tuota, eli kovasti pieruja ja joka vaipassa kakkaa.
  10. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heipähei, Ne viime torstain 2 kk neuvolan mitat tulee nyt: Pituus 56 cm (synt. 48cm) Paino 4670 gr (2839gr) Eli ihan hyvin kasvaa omilla käyrillään. Pohdinnan jälkeen annoin antaa rotavirusrokotteen ekan osan. Meillä pojat ei ole kyseistä saaneet, koska ei ollut vielä rokotusohjelmassa...
  11. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Hei naiset ja niiden vauvat! Olisko nyt niin, että vihdoinkin saan ekan postauksen tänne kirjoitettua? Elämä on niin ihanaa, että tää netti on jäänyt vähemmälle. Vauvan kanssa menee hyvin. Torstaina Eevi-neiti täyttää jo 2 kk. Neuvolassa ollaan käyty pariin otteeseen ja viimeksi 6 vko:n...
  12. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Jestas, kun selkänsä kääntää niin koko kesäkuisten sakki lähtee synnyttämään! Onnea kovasti uusista nyyteistä ja tsemppiä niille jotka vielä odottavat (onko niitä edes enää tämän suman jälkeen?)! Ja voimia kaikille joiden alku on/on ollut kivikkoinen. Täällä tuntuu vauvalla alkaneen...
  13. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Kiitos Merge tiedosta! Ehkä täällä pelaillaan sitte kumien kanssa, kun se aika alkaa. Oon muuten Janssonin kanssa niin samaa mieltä. Teistä on ollut ja tulee varmaankin jatkossakin olemaan paljon apua, iloa ja tukea vauvankin kanssa. Joko siellä kerhon puolella on vilkastunut? Mietin myös...
  14. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenta! Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä loppumetreille teille, jotka odotatte vielä! Meidän vauva on tänään viikon ikäinen. Edelleen vauvaa katsellessa tulee tippa linssiin ja sydän on pakahtua onnesta. Vauva nukkuu melko paljon, öisin nukumme perhepedissä. Poden hiukan...
  15. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei, Tässä mun synnytystarina: Eli 20.6.2014 aamuyöstä meni yllättäen lapsivedet. Soittelin synnärille ja pyysivät lähtemään heti kun kerran aiemmat synnytykset ovat olleet nopeita. Niinpä siis teimme, jätimme pojat nukkumaan ja isäni lähti kotoa 30 km:n päästä tänne meille. Emme...
  16. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Meille syntyi ihana, pieni tyttö vauva tänään lyhyen käynnistyssession jälkeen. Synnytys oli nopea ja melko raju, meni ilman puudutuksia pikaisuutensa vuoksi. Kun pääsen koneen ääreen niin kirjoitan koko tarinan. Mutta siis käynnistyksen syy edellisenä päivänä menneet vedet, ei supistuksia...
  17. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenta! Täällä makoillaan käyrillä perhehuoneessa. Vedet meni viime yönä klo kolmen aikoihin ja koska matkaa sairaalaan on suht paljon ja aiemmat synnytykset olleet suht nopeita kävi käsky tulla heti sairaalaan. Nyt sitten puuttuu vain ne supistukset, joita tähän asti tullut jo viikon...
  18. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Upseerinvaimo, "Kiva" kun on muita samojen asioiden kanssa pähkiviä. Kun mä muistelisin, että silloin kun synnytys on todenteolla lähtenyt käyntiin, niin vauva ei ole enää sillä tavalla liikkunut kuin nyt näiden suppareiden aikana. Siis toki on liikkunut suppareiden välissä, mutta ne eivät...
  19. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Sabsu ja muut lopun ajan odottelijat, Nou hätä, pysyn tiukasti joukoissanne. Puoleen yöhön loppui taas koko homma, kun vauva nukahti. Ja nyt aamulla ainoastaan masu hellänä. Siis periaatteessahan mulla ei ole mitään hoppua synnyttämään, mutta mitä nää supistukset iltaisin oikein on...
  20. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei masukkaat, Sanokaa nyt, että liikkuuko vauva synntyssupistusten aikana? Tässä nyt taas pitkin iltaa supistellut, mutta onko nämä synnytyssupistuksia, kun tuntuu, että liikkeet ne laukaisee. Oli pidempi väli kun vauva rauhottui tuossa puolikasin ja puoli kympin aikoihin, mutta nyt taas...

Yhteistyössä