Hakutulokset

  1. F

    Synnytys ei pysy käynnissä?!

    Juu, no tottumattomalle 2 unetonta yötä voi väsyttää. :) Uskon kyllä, että vauva-aika on rankkaa, mutta senkö takia ei saisi nyt sanoa olevansa väsynyt? Kiitos tsempeistä.
  2. F

    Synnytys ei pysy käynnissä?!

    Voi kauhea... :( Mistä sitä sitten tietää. Kunnon supistuksen aikana tuntuu että suunnilleen kuolen, mutta kun niitä ei tosiaan tällä hetkellä tule.
  3. F

    Synnytys ei pysy käynnissä?!

    Tässä se onkin, kun puolet sanovat että nyt pitää levätä niin paljon kuin pystyy ja toiset, että pitää pysyä pystyssä ja liikkeessä. Kun tietäisi ketä uskoa.
  4. F

    Synnytys ei pysy käynnissä?!

    Jatkan sitten ihan omalla nimimerkillä, kerta joku kehtaa ruveta esiintymään muka minuna tällaisessakin ketjussa... :) Tätä ei ainakaan voi kukaan kopsata. AP
  5. F

    Käytänkö liikaa vessapaperia?

    Joo, niin on neutraalia saippuaa meilläkin, mutta pidän silti epäterveenä että neuroottisesti hinkutetaan itseä saippualla ja vedellä monta kertaa päivässä, kun paperillakin saa itsensä puhtaaksi (kyllä, kehtaan väittää näin).
  6. F

    Käytänkö liikaa vessapaperia?

    Tiedän varsin hyvin, mutta ihme venkslaamista... Ja osuuhan se vesi pestessä muuallekin kuin juuri sinne.
  7. F

    Käytänkö liikaa vessapaperia?

    Ihan oikeasti peset alakertasi saippualla monta kertaa päivässä? Johan tuo on epäterveellistä naiselle. Itse ainakin saisin tulehduksia tuommoisesta, kyllä kerran päivässä pesu riittää.
  8. F

    Käytänkö liikaa vessapaperia?

    Minun mielestäni on noloa lesoilla sillä, kenellä menee vähiten vessapaperia. Omassa mielessäni se tarkoittaa samaa kuin että kuka jää likaisimmaksi, ellei siten pese joka käynnillä itseään bideesuihkulla. Itse käytän täsmälleen niin paljon vessapaperia, että paperiin ei jää enää mitään...
  9. F

    Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

    Juu, mentiin todella nuorina naimisiin, ja onhan se toki hyvin erilainen tilanne silloin. Minusta tuntuisi silti oudolta, että mieheni olisi joskus ollut jonkun naisen kanssa, josta en tiedä. Kun koen että ollaan tavallaan "yhtä lihaa", niin halutaan jakaa kaikki toistemme kanssa. En pysty...
  10. F

    Helle ja säärikarvat ynnä muutkin karvat

    Onneksi minulla ei kasva säärikarvoja. Jossain vaiheessa vaan lakkasivat kasvamasta. :p
  11. F

    Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

    Minun mielestäni jos naimisissa on, niin se tarkoittaa että pitää oikeasti tuntea toinen. Ja ei voi tuntea, jos ei tiedä menneisyyttä. Ja minulla nyt ei ole ollutkaan kuin yksi kumppani ennen häntä, miehellä ei sitäkään, joten eipä tuota luettelemista sen kummemmin ole ollut. :)
  12. F

    Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

    Kertoisin, mutta olisin kyllä kertonut jo aikaisemminkin. Mielestäni miehellä on oikeus tietää, kenen kanssa olen harrastanut seksiä ennen häntä, vaikka ne ovatkin menneitä. Täytyyhän miehen tuntea vaimonsa ja näin ollen myös hänen menneisyytensä.
  13. F

    Gallup: Onko teillä muilla pienituloisilla rahaa säästössä pahan päivän varalle?

    Ei ole, mutta jos aivan ääretön hätä tulee niin otetaan sitten luotolta ja maksetaan vaikka seuraavassa kuussa takaisin. Monilla jää näissä puskurirahastokeskusteluissa huomioimatta se, että vaikka pienituloinen kuinka olisi säästänyt sen rahaston, niin joskus tulee se PAHA PÄIVÄ, jota varten...
  14. F

    Miten nainen voi painaa yli 60 kiloa? :O

    Provo, mutta silti. Itse olen 178 cm pitkä, ja näytän pahalta, jos paino laskee alle 63 kg:n. Siinäkin painossa minulla näkyy 3 ylintä kylkiluuta, solisluut ja lantioluut, koska olen vartalonmalliltani tiimalasi ja rintamusta löytyy.
  15. F

    Kuvia palstalaisten puolisoista.

    En tiedä onko Kepsiksellä puolisoa, mutta jos on niin hän näyttää kutakuinkin tältä: http://www.temmeneyecare.com/images/rotator_womanWithGlasses.jpg
  16. F

    Kumpaa seuraatte, sydäntä vai järkeä?

    Järkeä, koska sydän pettää usein. Ne kerrat, kun olen seurannut sydäntä, ovat tuoneet isoja tuskia monille ihmisille.
  17. F

    Ystäväperheen suihkusääntö teineille, 7min aikaa. :/

    Meidän asunnossa on jatkuvasti niin lämmin/kuuma (vaikka kaikki patterit on kiinni ja on koneellinen ilmanvaihto) että hengailen muutenkin suurimman osan ajasta käytännössä alasti. Kylppärissä ei ole yhtään sen kylmempi, joten ei tarvitse juoksuttaa vettä pitääkseen itsensä lämpimänä.
  18. F

    Avaatteko puolisollenne osoitetutkin kirjeet?

    Laskut avaan, henkilökohtaisia kirjeitä en. Tämä siksi, että minä hoidan meillä laskujen maksamisen ja budjetoinnin.

Yhteistyössä