Hakutulokset

  1. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Pikaiset päivitykset sairaalasta... :) rakkaat murusemme syntyivät siis sektiolla tiistaina aamupäivästä ja kaikki meni hienosti. Tyttö a 2820 gr/46 cm ja tyttö b 3000 gr/46 cm. He ovat iiiihania. <3 <3 palaan myöhemmin kertomaan lisää.
  2. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Moikka, On taas jäänyt kirjoittelut...helle vienyt viimeisetkin voimat. Paljon onnea MiNalo, Mörbid ja jennii--. Ensimmäiset elovauvat saatu maailmaan ja ilmeisesti Mmaria siellä parhaillaan pungertaa tyttöjä myös... Tsemppiä!!! :heart: =) Mä taidankin olla sitten seuraavana...
  3. E

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Moikkamoi, täällä ollaan onneksi vielä yhtenä kappaleena vaikka olotila alkaa olla hieman raskas. :p viikko sitten kontrollissa tytöt painoivat jo pari kiloa/murunen, joten nyt on reilusti neljä kiloa vauvaa mahassa. A viihtyy edelleen perätilassa, joten lääkärin mukaan sektiota kohti ollaan...
  4. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Samaa kattelin juuri ja mietin, että miten pitkä aika on vielä sinne asti... mutta toisaalta, kun kelailee aikaa taaksepäin niin hurjan nopeasti on kevät vierähtänyt ja ollaan huomenna jo kesäkuussa. :) Tiiti85 puutuu jalat ja mulla on muutenkin jalkaterät kuin elefantilla...:O
  5. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Nyt on kaksosmasusta kuva päivitetty pinoon... =)
  6. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Juu toki on... jäi vain korvan taakse tuo sana "vihertävä" siellä valmennuksessa. Paljon tulee uutta eteen näin ensi kertalaiselle. =)
  7. E

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässä kaksosmasua rv 29+5 =)
  8. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Meille monikkovalmennuksessa juuri kätilö sanoi, että vihertävä väri viittaa siihen (ainakin lapsivedessä), että vauva on päästänyt hätäkakat. Muotoili asian niin, että on voinut olla jotenkin ahdingossa, mutta mitään akuuttia hengenvaaraa ei vauvalla kuitenkaan ole. Voiskohan sulla liittyä...
  9. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Oho, käytännöt näköjään vaihtelee sairaaloittain. Mulle lääkäri sanoi, että Taysissa ei lähdetä yrittämään alatien kautta, jos molemmat nököttävät perätilassa. On kuulema liikaa riskejä. Tämä lääkäri oli ollut aiemmin 10 v siellä synnärillä töissä. Voihan se olla, että toinen lääkäri on taas...
  10. E

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Heipat pitkästä aikaa! :) Täällä mennään tänään 27+1, hurjaa miten tämä aika on mennyt nopeasti vaikka alkuun se mateli. Mä oon ollut sairauslomalla kuukauden päivät (supistelut ym.) ja parisen viikkoa sitten lääkäri sanoikin etten töihin enää palaile. Sairauslomalappusia kirjoitellaan nyt...
  11. E

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Juuri näin, tuolloin heinäkuussa (kalenteriviikolla 30) olisi täyttymässä raskausviikko 38, joka olisi jo todella hyvin tuplista! :D Rv 30 sen sijaan on täynnä toukokuun lopussa ja silloin ei vielä mitään häätöjä järjestellä tytöille. =)
  12. E

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Iltaa elomamoille...viikot ovat vierineet hurjaa vauhtia. Täytyy aktivoitua taas kirjoittelemaan. :) Monet ovatkin käyneet jo rakenneultrissa. Paljon onnea tytöistä ja pojista. :heart: Mmaria hienoa, että sielläkin tuplatytöt kyydissä! Jee! :D Fiinaliina kyseli muistaakseni jossakin...
  13. E

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Vihdoin ja viimein ehdin koneelle. :) Rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja molemmat kyytiläiset olivat tasaisesti kasvaneita (siinä 350 g molemmin puolin). Mitään poikkeavuuksia ei havaittu. Nyt, kun täällä on ollut paljon poikalupauksia (onnittelut kaikille ru:n käyneille) niin me saimme...
  14. E

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Pikaiset heipat pitkästä aikaa! :) Olin näköjään höpötellyt omiani ru:sta, se on siis tänään eikä 28.3. Pian siis selviää mitä kyytiläiset touhuaa ja saadaanko pinoon lisää tyttöjä vai poikia vai molempia. :D palailen kirjoittamaan illalla lisää! Esikoista vailla ja tyypit 20+1
  15. E

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moikka, 16+0 poks! :) Täällä on myös vietetty hiljaiseloa. Töiden jälkeen on niin väsy olo yleensä, etten ole jaksanut kirjoitella kuulumisia. Puhelimella olen kuitenkin selaillut elo-mammojen kuulumiset. :) Kaikki on muuten hyvin, ei enää huonoja oloja, mutta nyt muutamia kertoja olen...
  16. E

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Onpas tullut paljon tekstiä sitten viime kerran ja hyviä kuulumisia. Ihanaa! :heart: Pikaiset kuulumiset täältäkin. Nt-ultrassa oltiin tänään ja kaikki oli äärimmäisen hyvin. :) Molemmat babyt olivat kasvaneet tasaisesti ja he olivat nyt melkein 6 cm pitkiä. Niskaturvotusta oli hyvin vähän ja...
  17. E

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Moikat pitkästä aikaa! :) Olen lueskellut taustalla viestejä, mutta olo on ollut niin vetämätön ja huono etten ole jaksanut kirjoitella. Näin alkuun pahoittelut huonoja uutisia saaneille! Hieman on välillä oikein pelottanutkin lukea ketjua...:'( Omat olot olivat pahimmat viikoilla 9-11...
  18. E

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Ai niin Facebookista... ajattelin liittyä sinne vasta tuossa helmikuun puolella, kun ollaan jo turvallisemmilla vesillä. Oon muutenkin hieman varovainen sen kanssa, kun välillä tuntuu, että niitä yksityisasetuksia muutellaan jatkuvasti eikä tiedä sitten mikä näkyy ja kenellekin. Toivottavasti...
  19. E

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Esterille tsemppiä! :hug: Täällä on ollut muutamat päivät niin järkkyä oksetusta ettei mikään tunnu pysyvän sisällä. Eilen menin niin tyhjiin, että tuli sappinesteet ja lopuksi vertakin syljen mukana. Sairausloma jatkuu ja lääkäri oli jo kirjoittamassa lähetettä tiputukseen Taysiin. Täytyy...
  20. E

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tuli tuossa himot saada mäkki sapuskaa ja oli sitten pakko lähteä hakemaan luukulta. No, kotiin päästyä ei enää niin tehnytkään mieli, mutta kun oli sapuskat haettu, oli pakko vaan syödä. Puolet kanawrapista ja muutamat ranskalaiset sain alas, kunnes tuli olo, että o-ou...nyt muuten oksettaa...

Yhteistyössä