Hakutulokset

  1. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei! En tiedä uskaltaisnko varosvati ilmoittautua tänne. Olin tässä ketjussa jo kerran, 2016, ja marraskuussa 2016 syntyi tyttö. Kolmas lapsi oli haaveissa, mutta yllätys se, että hän ilmoitti tulostaan jo nyt. Imetän vielä kuopusta, kuukautiset olivat olleet kerran epämääräiset, mutta nyt...
  2. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Hei! Lämpimät onnittelut kaikille jo vauvan saaneille ja voimia vielä odottaville! Meille syntyi 9.11. pieni tyttö. Sektiosta huolimatta synnytys oli hieno kokemus ja haaveilen jo kolmannesta lapsesta :) Kivut ovat pysyneet hyvin aisoissa, sain vauvan heti hetkeksi rinnalle ja imetys lähti...
  3. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Lämpimät onnittelut Hanrille! Nauttikaa vauvan tuoksusta! ON: Ihan kypsä olisin jo itsekin saamaan vauvan syliin. Olo on "raskas", esikoisen kanssa ei millään enää jaksaisi ulkoilla, kun itseltä vaatteet tippuu päältä. Jostain syystä äitiyshousut, jotka esikoisen aikaan toimivat todella hyvin...
  4. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Hei pitkästä aikaa! Aina vaan jäänyt kirjoittatta, mutta nyt :) Odottavan aika on täälläkin pitkä. Tänään rv 37+0 ja olisin ihan kypsä synnyttämään milloin vaan. Vaikka tuskin synnytän. Meillä vauva on perätilassa, kääntäminen ei ollut mahdollista ja perätilasynnytyslupaa en saanut, joten...
  5. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Niin sama tunne kuin teillä muillakin ,että se la on niin järkyn kaukana. Miten marraskuuhun voi olla vielä niin pitkä aika??? Ja vielä kun kolmella kaverilla on la kahden viikon päästä, niin kyllä olisi kiva olla jo itsekin siinä vaiheessa. Ja vaikka eilen kirjoitin, että fyysisesti olo on...
  6. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Terve pitkästä aikaa! Jotenkin ei tämä kesä innosta netissä roikkumiseen. Täälläkin on ongelmia nukkumisen kanssa. Herään järjestään viideltä ja tunnin olen hereillä ennen kuin uudestaan nukahdan. Sitten jo soikin herätyskello ja pitää lähteä töihin... Reilu kuukausi vielä, ei millään jaksaisi...
  7. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi Nuppu73, kyllähän se periaatteessa pitäisi näyttää jo 3+, mutta toisaalta arvojen nousu on kovin yksilöllistä eli voi tuolla viikolla ihan hyvin näyttää 2-3 ja silti kaikki olla hyvin. Jännittäviä päiviä elät, voimia jännitykseen!
  8. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Babez, kysyit synnytyksistä. Meillä esikoinen syntyi hätäsektiolla. Kun menin sairaalaan, kätilö sanoi, ette kauaa mene, kun lapsi on sylissä (olin jo hyvin auki), mutta tyttö kääntyi keskenkaiken ja sydänäänet alkoi heikentyä ja veren happipitoisuus pudota. Sitten mentiin lujaa leikkaussaliin...
  9. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi zammakko, otan osaa :( Meillä oli vastaava tilanne viime marraskuussa ja keskenmeno siitä tuli ja otti aika koville. Ymmärrän täysin, ettei neuvolaan meni kiinnosta yhtään. Elotar74, meillä esikoinen on nyt 2 v 2kk ja lähellä 2,5 kun toinen syntyy. Rattaista: Meillä on esikoisen jäljiltä...
  10. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jospa minäkin vihdoin tänne ilmoittautuisin, lukenut olen jo pitkään, mutta en vain ole tullut ilmoittautuneeksi. Eli Eepos.....(41)....2.....16.11.2016 tyttö Eli olen suunnilleen samoilla viikoilla kuin Elotar74, nyt 25+0. Meille on toinen tyttö tulossa. Pitäisi vähitellen alkaa käydä...
  11. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tervehdys pitkästä aikaa! Lomalla pidin tiukasti tietokoneen kiinni, mutta nyt on paluu arkeen taas tapahtunut. Vielä kaksi kuukautta töitä jaksettavana, vaikka niin mielelläni olisin lomaa vielä jatkanut. Rakenneultrassa heinäkuun alussa kaikki oli hyvin ja tyttö on meille tulossa. Nyt...
  12. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Noista sykkeistä: Onko teillä neuvolan sykkeet ja kotidopplerin sykkeet vastanneet toisiaan? Kotona saan aina 125-135, tänään oli neuvola ja siellä 152. Sillä perusteella terveydenhoitajakin epäili, että olisi toinen tyttö tulossa. Mutta kolmen viikon päästä ultra, sitten se selviää joten...
  13. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Onpa kurjia Jennii- nuo supistukset jo näin aikaisessa vaiheessa. Toivottavasti kuitenkin tässä raskaudessa selviäisitte ilman keskosuutta! Oliko sinulla esikoisestakin supistuksia aikaisin? Onko muilla toista tai useampaa odottavilla selkeää eroa siinä, miten sikiö liikkuu? Meillä esikoinen...
  14. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Minulla on hyvin vahva poikaolo. Esikoisesta ei ollut minkäänlaista oloa ja sieltä tuli tyttö. Anoppi kovasti toivoo poikaa ja koska välimme ovat jännittyneet ja minua ärsyttää hänen puuttumisensa elämäämme, tekisi mieli periaatteen vuoksi suureen ääneen toivoa tyttöä, mutta kun meille on ihan...
  15. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    "Kiva" kuulla, että muutkin ovat kärsineet yksinäisyydestä esikoisen jälkeen. Minulla ihan sama tilanne - entinen kaveripiiri on kaikonnut eikä aina jaksa olla se aloitteentekijä, joka aina soittaa. On onneksi myös kavereita, joilla on kutakuinkin samanikäinen lapsi, mutta asumme...
  16. E

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Kukkakuu, onpa kurja tilanne tuon päivähoidon suhteen. Toivottavasti onnistuu kuitenkin tehdä viikonloppuja. Annapalaa, minä piilotan myös väljällä hupparilla, mutta ei oikein juhliin sovi. Töissä en ole enää salannut, ketkä huomaa, että t-paidan alla pullottaa, niin sitten huomaa. Itse olen...
  17. E

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Marsikka, paljon onnea hyvistä NIPT-kokeen tuloksista! Olivat varmasti kamalat piinaviikot tuloksia odotellessa. Ihana, että huoli ja itku vaihtui kuitenkin iloon! Minulla on vakituinen työpaikka. Palasin esikoisesta töihin helmikuussa, joten kovin kauaa en töissä ehdi olemaan. Työnantaja...
  18. E

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Annapalaa, ihan samaa turnausväsymystä täälläkin ja niin tekisi mieli vaan jäädä hoitovapaalle jo heti (esikoinen alle 3 v), mutta pakko sinnitellä, että on mihin palata sitten aikanaan. Toivottavasti äitisi toipuu pian, varmasti on kurjaa, kun olette kaukana kaikki.
  19. E

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Onnittelut uusille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Meillä esikoisen kanssa vaunut osoittautuivat aivan turhaksi hankinnaksi, sillä niissä hän ei suostunut olemaan. Alkuaikaan yritin epätoivoisesti lähteä vaunulenkeille, niin, että nostin juuri nukahtaneen vauvan vaunuihin, mutta viimeistään 10...
  20. E

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Voimia kaikille, joilla on ollut vuotoa! Se säikäyttää aivan valtavasti. Toivottavasti kuitenkaan kenelläkään se ei tarkoita mitään huonoa. Meillä oli nt-ultra maanantaina. Veriseuloihin emme osallistuneet, mutta ultrassa kaikki hyvin ja niskaturvotuskin hyvä. Kyllä...

Yhteistyössä