Hakutulokset

  1. T

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Varovasti ilmottaudun mukaan :). Tänään tein digitaalisen testin, johon ilmestyi 3+ :). Plussasin kyllä jo viikko sitten ekan kerran, halusin vain testata, että viikot on oikeat digitaalisessa. Laskettu aika on todennäköisesti jotain 5-8.5 välillä. Kiertoni ei ole ihan säännöllinen. Menen nyt...
  2. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Oli pakko tulla tänne kurkkimaan ja onnea paljon plussanneille ja jo pitkälle edenneistä raskauksista!! Itse tuolla edellisessä ketjussa juttelin. Itselläni taustalla kaksi keskenmenoa ja nyt kuukauden vanha pieni poika nukkuu pinniksessä eli tällä kertaa täällä meni asiat paljon paremmin :)...
  3. T

    Keskenmeno nyt heti perään uusi raskaus?

    Raskauduin heti keskenmenon (rv 8) jälkeen uudelleen, uuden plussan sain noin 5-6 viikkoa keskenmenon jälkeen. Olin välissä käynyt ultrassa varmistamassa, että kaikki oli tullut ulos itsekseen ja tehnyt negatiivisen raskaustestin. Lopputulos nyt nukkuu pinnasängyssä :). Silloin kuulin myös, että...
  4. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea Vekkuliina, sydäntähti ja millamaria14 vauvoista :flower:! Joulukuiset ovat niin epäaktiivisia täällä, että olen siirtynyt kirjoittelemaan käytännössä ainoastaan facebookiin. Täällä kuitenkin käy välillä seurailemassa muita ketjuja :). Täällä kaikki hyvin. Eilen oli jälleen neuvola ja...
  5. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea Minnah, Pansku ja Pölö! :flower::flower::flower: Sydäntähti: voimia uuteen ja raskaaseen elämäntilanteeseen! Tervetuloa Mimmimiina! Ihanaa, Mäkimeirami, että varhaisultrassa oli kaikki kunnossa :heart:. (.) Rakenneultrassa oli kaikki kunnossa. Pikkuisella on kokoa 400g ja...
  6. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea Minalo hirmuisesti!! :) :flower: Mäkimeirami: tervetuloa tälle puolelle! Evaparadise: Voi miten hieno juttu :). Sinulle todella toivon onnistunutta raskautta. (.) Muutaman päivän vauva ollut todella aktiivinen :heart:, tänään taas vähän rauhallisempi. On niin ihana tuntea vauvan...
  7. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Äitiyspakkauksesta: aiotaan ottaa. Tykkään siitä :). Sykkeen nopeus: en usko, että sykkeestä pystyy päättelemään sukupuolta :). Pikkuisella ainakin ne vaihtelee niin paljon, että sen puolesta voisi olla kumpi vain. Virallisissa mittauksissa on ollut 164 ja 150, mutta kotona dopplerilla...
  8. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Hei pitkästä aikaa! vauvatoiveinen: olen pahoillani ja toivotan paljon voimia. Itsellänikin kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta. Itselleni voimaa antoi se, että menen yksityiselle gynelle ja selvitettiin esim. kilpirauhasarvot, että kohdussa kaikki kunnossa yms. Vaikkei noista mitään...
  9. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    pampula8 Kiitos uudesta keskustelusta! :) Tervetuloa uusille! Pikaisesti käyn vain täällä poksumassa eli Toothie ja pikkuinen rv 14+0 :) ja päivän alle puoli vuotta laskettuun aikaan ;).
  10. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Sarasofia, olen todella pahoillani. On niin väärin, että keskenmenoja tapahtuu ja tuntuu entistä vääremmältä, että samoille ihmisille tapahtuu useampi ja vielä kun on ehtinyt jo näin pitkälle. Toivotan kovasti voimia ja halauksia.
  11. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Pikainen omanapa: seulonnan verikoetulokset tuli eilen ja ne oli normaalit! :) Sain myös rakenneultra ajan heinäkuun puolen välin jälkeen :). Toothie ja pikkuinen rv 13+2
  12. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Metsäläinen Olen todella pahoillani. Voimia hurjasti raskaaseen tilanteeseesi. esteri76 onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Aurinkorasvoista Kyselin viikonloppun apteekista aurinkorasvoista ja siellä oli sitä, mieltä että voi raskausaikanakin käyttää ihan vapaasti. Aion nyt siis ihan...
  13. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Joosukka tuhannesti onnea pikkuisesta!! ).( Kiitos kaikille ultrakuulumisonnitteluista :). Nyt olen jotenkin ollut jo paljon rauhallisemmin ja alakuloisuuskin ja pahin pelko alkanut väistymään. Missä tahansa vaiheessa tottakai voi käydä vielä huonosti, mutta jos pystyn tästä nauttimaan, niin...
  14. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    EliEli: Minullekin tuli vain yksi + merkintä liikkeistä neuvolakorttiin ja hetken aikaa olin huolissani asiasta, kun sen määritelmä on vähän (kun taas ++ on normaali). Luotan kuitenkin siihen, että jos se olisi hälyttävää, niin siitä olisi jotain sanottu tai laitettu kontrolliultraan tai jotain...
  15. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Kiitos hurjasti tsempeistä!! Kaikki oli hyvin nt-ultrassa :). Laskettu aika siirtyi 1.12 (mikä täällä listalla onkin jo valmiiksi, kun en uskonut heidän 6.12 veikkaustaan). Siellä se pikkuinen pomppi ja niskaturvotusta oli alle millin. Rakenteet, mitä nyt näkyi, oli kaikki kunnossa...
  16. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Pikainen omanapapäivitys: Kaikki oli hyvin nt-ultrassa :). Laskettu aika siirtyi 1.12 (mikä täällä listalla onkin jo valmiiksi, kun en uskonut heidän 6.12 veikkaustaan). Siellä se pikkuinen pomppi ja niskaturvotusta oli alle millin. Rakenteet, mitä nyt näkyi, oli kaikki kunnossa. Uskaltaisiko...
  17. T

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea Niwhai! :flower: vauvatoiveinen onpa ihanaa nähdä sinut tällä puolella! :) Alkuun pelko on kyllä valtavaa, mutta ainakin itselläni se on jo jonkun verran helpottanut, muttei kyllä täysin. Toivottavasti tällä kerralla kaikki menee hyvin! Voimia kovasti alun pelkoon. Tältä palstalta...
  18. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Nioliina Alakuloisuus on myös yksi raskausoire. Tajusin kunnolla vasta ehkä viikko sitten kuinka alakuloinen olen ollutkaan, kun nyt se on alkanut väistymään. Itselläni kyllä varmasti myös väsymys vaikuttanut asiaan. Luin neuvolasta saadusta vihkosesta tuosta alakuloisuudesta ja usein menee...
  19. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Myrtti: olen todella pahoillani. Voimia hurjasti sinulle. Lurtsi: voimia epävarmuuteen. Hyvä merkki on kuitenkin, jos ei satu ja jos ei tule klönttejä veren mukana. Toivottavasti kaikki on hyvin. Onpa ihanaa lukea hyvistä ultrakuulumisista! ).( Olen odottanut kovasti ultraa, mutta nyt...
  20. T

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    ikiäiti Voimia hurjan paljon. Olen todella pahoillani :hug:. Fb-ryhmä Minäkin mietin, että voisin sinne liittyä ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. Sitten en muutenkaan raskautta pidä enää yhtä isona salaisuutena, vaikken nyt silloinkaan sitä aio täysin avoimesti puhua, mutta sitten ei...

Yhteistyössä