Hakutulokset

  1. S

    minkä väriset haluaisit hiustesi olevan luonnostaan??

    Vaaleat! Sopisi niin hyvin kalpean ihoni ja sinisten silmieni kaveriksi.
  2. S

    Mitä tekisit jos naapurin mies halaisi ja suutelisi sinua?

    Riuhtaisisin itseni irti ja juoksisin kotiini kertomaan miehelleni.
  3. S

    olen työtön

    Kyllä tuo minusta outoa on. Eikö naapurissa tai sinun kavereidesi kautta ole lapselle kavereita edes viikonloppuisin?
  4. S

    ei aamupalaa, mitä mieltä tästä?

    Minusta on outoa ylipäätään, että lapsen saa viedä sinne päiväkotiin, mikäli itse on päivät pitkät terveenä kotona.
  5. S

    Alle vuoden ikäinen lapsi mummolassa 5 yötä, mitä mieltä?

    Olosuhteiden pakosta voisin jättää. Muuten en kyllä uskaltaisi, koska koko ajan kävisi mielessä, että mitenköhän vauva voi.
  6. S

    Jos kaikki maailman miespuoliset henkilöt ja alle 18v tytöt katoisivat

    Lasiset säilykepurkit katoaisivat elintarvikehyllyistä, koska kukaan meistä naisista ei saisi niitä auki :/
  7. S

    Kasvisruuista ym..

    Syön maitotuotteita, munia, kalaa ja joskus kesäisin jotkin oikein maustetut grillimakkarat saattavat mennä alas. Muuten en lihasta tykkää.
  8. S

    ABC-asemien ruoka, yöks!

    Olen todennut niin monta kertaa saman :D Ihmettelen mitenkä jotkut vielä oikein ylpeilivät isänpäivän aikaan sillä, että menivät ABC:lle syömään...
  9. S

    Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

    Ai, pitäisikö tässäkin asiassa olla niin muodinmukainen?
  10. S

    Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

    Oi! Tulee ihan lapsuusajan sisälle rakennetut majat mieleen :)
  11. S

    kai kasvatat lapsesi tasa-arvoon? vai vieläkö pokia ja tyttöjä kasvatetaan eri-arvoisina?

    Tottakai kasvatan. Ärsyttää jo tarpeeksi, että itse olen saanut kasvattaa miehen kotitöiden pariin, kun äitinsä teki aina kaiken tämän puolesta.
  12. S

    Tässä teille mammavartalon mallia!

    Keskikoisuus on paljon kauniimpaa :)
  13. S

    Onko kukaan yhdessä vain lasten vuoksi? Kun liitosta puuttuu läheisyys...

    Itse en vaan voi ymmärtää teitä. Miksi olla yhdessä ihmisen kanssa toisen ihmisen takia? Tuhlata vuosiaan onnettomaan parisuhteeseen? Voittehan te yhdessä asua tai lähellä toisianne, vaikka eroaisittekin. Näin olisitte lasten arjessa molemmat koko ajan mukana.
  14. S

    Mikä joitakin lapsia riivaa nykyään?

    Vanhemmat eivät komenna, antavat lapsen hyppiä silmille ja yrittävät mennä helpoimman kautta. Tai sitten lapsi on saanut vääränlaisia vaikutteita ympäristöstä. Itsenikin asia ärsyttää!
  15. S

    Miksi lapsiperheet menevät katsomaan Putousta ihan yleisöön asti?

    Vuosi sittenhän joku oli sinne lapsensa vienyt ja sitten valittanut jälkeenpäin kuinka sopimattomia vitsejä lasten korville siellä oltiin heitelty :D Oivoi...
  16. S

    Minua hävettää kirjoittaa ylioppilaaksi aikuislukiosta.

    Ole nyt ylpeä siitä, että olet päässyt jo noin pitkälle ja sinulla on korkeita tavotteita! Moni joilla on samat lähtökohat kuin sinullakin, ei välttämättä olisi pystynyt tuohonkaan!
  17. S

    G: Mitä ajattelisit 19-vuotiaasta tytöstä näiden eri tekojen perusteella?

    Mitä ajattelisit 19-vuotiaasta nuoresta naisesta joka: 1. olisi tehnyt viisi aborttia? No huhuh! Olisiko jo aika ottaa sitä vastuuta ja opetella käyttämään ehkäisyä? 2. menisi naimisiin oman serkkunsa kanssa? Eihän siinä, jos ovat onnellisia yhdessä :) 3. leikkisi barbeilla monta...
  18. S

    Pitäsköhän viedä tolle naapurille nikotiinipurkkaa?

    Avaapa vähän? Mekastaako tupakalla käydessään vai mitä tarkoitat? :D
  19. S

    Jos olisit 40v tekisitkö toisen lapsen vaikka et tietäisi miten taloutesi jatkossa menee?

    Olisin luultavasti henkisesti liian vanha tuon ikäisenä elämään pienen lapsen kanssa, mutta yhtälailla sitä nuorena ei voi olla varma, mitä elämässä tapahtuu ja millainen taloudellinen tilanne on tulevaisuudessa. Ehkä parempi, ettei mieti liikaa.

Yhteistyössä