Hakutulokset

  1. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heido! Minua karmeasti kiusais jo tietää kumpi on tulossa, muuta kohta ajattelekkaan. vielä pitäis 3vk kitua rakenneultraan =( Liikkeitä tuntuu jo kivasti ajoittain, vatsa venyy ja paukkuu. On jo ihan vauvamasun näköinen ja sa alkaa pitää tiukkoja vaatteita. Eteenpäin siis mennään Ruttu...
  2. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Ja en meinaa kestovaippailla täysin, pienenä jkv varmasti. Äp en ota, koitan netistä ostaa ne osat jotka haluan, pussikin oli aivan karmea ( makuasia). Monta kivaa vaatetta tosin oli.
  3. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Karmea ahdistus iski, kun ei tiedä kumpi tulee ;) Kohta alkaisi alet ja saisi ens kesän vaatteita ostettua, mutta eihän niitä saa puolivuosikkaalle kuin joko/tai. Täytyy varttua 15.7 ultraa. Miten tämä aina menee näin vaiheessa 1. pysys sisällä 2. kumpi tulee? 3. tulis jo... Liikkeitä tuntuu...
  4. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Voimia parisuhteessa murheita kantaville. Se on kyllä harmi, kun perheissä on ongelmia ja joutuu liian rankalle. Sitä joskus miettii, että miksi niin paljon kunnollia hyviä miehiä jää ilman puolisoita kun samaan aikaan tulevaisuudenpelossa moni roikkuu todella huonossa suhteessa. Täällä oli...
  5. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Lurtsi: jos saat iv antibiootit niin kysy mahdollisuutta kotisairaalahoitoon? eli käyväst tiputtamassa iv biootit kotona sovitusti. Monissa kaupungeissa täysin mahdollista ja potilaalle paljon mukavampaa. Ottavat samalla kontrolli verikokeetkin tarvittaessa kotona. Voisin vaikka vannoa, että...
  6. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Olipa kurja tulla pitkän tauon jälkeen kun heti harmittavia uutisia =(, otan osaa Metsäläinen. Totta puhut, henkinen kipu tuossa kohtaa kyllä voittaa sen ruumiillisen. Itsellä nyt 13vk täysi, LA muuttui ulrassa niin, että on 1.12. Kaikki toistaiseksi hyvin siis ja heinäkuun puolivälissä olisi...
  7. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heissan kaikille. Aina kun lukee edelliset niin tuntuu, että joka asiaan tekisi mieli jotan kommentoida ja kun on lukenut kaikki loppuun niin unohtaa mitä piti laittaa... ja laittaa kaiken itsestään. Täällä tänään 11 täysi, ihana luku. Alkaa näyttää jo niin kivalle =) Suorastaan vartun, että...
  8. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Äitienpäivän onni on saada äitienpäivälahjaksi sähköhammasharja... aina ihan yhtä persoonallisia lahjoja.... EI KUKKIA =( Olisin lienee ollut 3e tulppaaneista ihan onnessani. No minä tyttö menin ja ostin 150€ kukkia ( yhteinen pankkitili) ja ilmoitin sitten miehelle asiasta jälkikäteen. Tätä...
  9. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heippa kaikille ja kiva kun Sarasofialla oli kaikki hyvin! Itse pääsin tänään taas vahingossa ultraan kun oli töissä ultralaitteen esittely ja lupauduin koekaniiniksi =) Kaikki näytti olevan ihan ok, tosin niin kummallisen malliselta näytti että kauhulla odotan vk 12 ultraa, että onkohan ihan...
  10. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Eilen on sitten neuvolaura aloitettu, kaikki ok. Seuraava aika vasta 6vk päässä ja ihan hyvä niin kun ei mitään karmeaa hinkua sinne päästä ole, varsinkaan vaa´alle =) Itse olen cola juomien suuri ystävä ja meinaan sen yhden ottaa silloin tällöin tiedostaen että jenkeissä irrottelevat...
  11. E

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heipparallaa! Sarasofia kyseli raskaana matkustelusta, itse ( hullu mikä hullu) meinaan matkustaa Rhodokselle vielä vk 26, vain 3h lennot niin eipä sen suhteen pitäisi rasittaa. Ed kerran kävin vk 24 Pariisissa, se oli vika tikki kun piti kävellä niin paljon että alkois supistella. Nyt meinaan...
  12. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Olen ehkä hiukan yksinkertainen, mutta en ole tähän ikään koskaan oikein hoksannut niiden kalaöljytuotteiden tarpeellisuutta kenellekkään. Ehkä tämä luento unohtui myös koulussa =) Haittoja sen sijaan on tullut nähtyä joten en ole kova ystävä. Hiukan tuota sykeraja asiaakin oudoksun...
  13. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Muistakaapa te omega-3 popsijat että se vaikuttaa verenhyytymiseen reiluksi aikaa, esimerkiksi leikkauksissa karmea ongelma jos joku salaa popsinut. Ennen leikkauksiakin juuri tuon takia lopetettava. ei ymmärtääkseni ole raskaana oleville mitenkään pakollinen joten olkaapa varovaisia. Täällä...
  14. E

    tehdäänkö taysissa suunnitellut sektiot tiettynä päivinä?

    Tayssissa sektioille 1+1 salia jatkuvasti käytössä, ei ole keskitetty tietyille päiville vaikkaikin muistelen, että perjantaisin olisi ollut vähemmän.
  15. E

    Päivystysasetuksen muuttaminen synnytysten osalta

    Ei se pienten paikkojen lopettaminen ole mielestäni mikään raha-asia vaan koko sote-uudistuksen ydin on se, että kun ihminen menee sairaalaan hän saisi aina apua. Pienissä sairaaloissa ei ole tarjota päivystyksellistä hätäsektiovalmioutta, lastenlääkäriä kattavasti tai osaan on haalittu 77v...
  16. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Minä painoin esikoisen odotuksen alkaessa 68, lihoin noin 15kg jotka oli poissa jälkitarkistukseen mennessä. Toisen alussa 71 kg, tuli 16-17kg, 13 jäi ja laihdutin painonvartioissa imetysaikana (oma ohjelma oli imettäville) kaikki pois 8kk aikana. Kolmannen alussa paino 74 ja taisi tulla 16kg...
  17. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ei minullakaan mitään oloja ole, väsymys ja ajoittainen etominen jos ruokaväli venyy. Ja kauhistukseksi jo ensimmäinen kysyi olenko raskaana, vatsa on karmean turpea ja ihan turha kuvitella että mahtuu farkkuihin. Kiva ilmiö siis olemassa kun makkaraa puskee housusta turvotuksen tieltä pois...
  18. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ja minun kohdalla kiinalainen kalenteri pitää hyvin paikkaansa 3 ensimmäistä poikaa, nyt lupaa tyttöä. Toivottavasti sekin pitäisi paikkansa =)
  19. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Voi Hippu =(, en ainakaan ajan ja osaamisen puolesta voi jatkaa mutta toivottavasti joku muu. Tosi kurja homma.
  20. E

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ultrassa käyty! Hienosti sykki pieni sydän oikeassa paikassa ja viikot 7+0 Kyllä tuli maagisen hyvä mieli =)) Ruttu 7+0 tai 6+6 miten nyt sitten vaan, ei sillä yhdellä päivällä mitään väliä =)

Yhteistyössä