Hakutulokset

  1. I

    tulis jo 2007 vuoden pakkauksen kuvat...

    Jep, kelan sivuille itsekin noita kuvia odottelen, vaikka olenkin pakkauksen nähnyt livenä. Jotenkin ne on niin hyvin esitelty siellä kelan sivuilla, että olisi kiva päästä niitä tarkastelemaan lisää. B)
  2. I

    Itkuisen vauvan äidit, huomio!

    laitan teille sähköpostia kunhan ehdin;o)
  3. I

    ekan äidiksi

    Voih. Onko muita yli 30 v., joilla ei vielä lasta...? Please ilmoittautukaa, tarvitsen vertaistukea, sillä oma ikä tuntuu niin ahdistavalta. Mutta minkäs sille voi, että se kunnon isäehdokas löytyi vasta vähän ennen kolmeakymppiä ja vasta nyt 31 veenä voi alkaa ensimmäisen yritys. Toivottavasti...
  4. I

    Kysymys lapsen puheesta...

    Hei! Luitko jutut "puheen viivästymä". Sama palsta, hiukka aiemmin kirjoitettu. Siellä kun kerron puheen viiveestä, nimeämis vaikeudesta ja kuitekin siitä miten antoisaa ja rikasta elämä on!
  5. I

    tätäkö tämä nyt on?

    Elämä heittelee. Juurikun on tottunut / ajatellut että se on tässä niin HUMPS!! Ja taas ollaan peruskysymysten äärellä. On koti, lapset ja kiltti mies. Ja sitten tulee joku joka saa sinut ajattelemaan jotain muuta / enemmän. Jossain palstalla puhutaan voiko välittää / rakastaa kahta yhtäaikaa...
  6. I

    Lapsen nukuttaminen

    SINULLE FUUTBALLERS FIFE!! OLET YMMÄRTÄNYT LAPSISTA JA SADUISTA JOTAIN SELLAISTA MIKÄ ON TODELLA ARVOKASTA. ITSEKKÄÄN EN SELLAISEEN KÄRSIVÄLLISYYTEEN PYSTY, VAIKKA HALUAKIN OLISI!
  7. I

    Puheenviivästymä

    meillä 6.5v iloinen ja seurallinen tyttö! jo vauvasta saakka huomasimme, ettei kaikki ole ehkee niinkuin pitäisi. itkuinen, nukahtamisvaikeuksia, ei ryöminyt, kottasi vain hieman. tästä huolimatta muutoin kehitys normaalia. pienestä saakka paljon "omaa" puhetta. ei tavaroiden asioiden...
  8. I

    Katariinat

    Meillä Hanna-Kaisa Katariina. Kun kysytään nimeä ilmoittaa aina koko nimensä. :) Hanna-Kaisa siis kutsumanimi.
  9. I

    mitä pääsiäisen jälkeen järvenpää

    Aurinkoista kevätpäivää järvenpääläisille! Hitsi, löysin tämmöisen ringin täältä :)! Olen itse kyllä vasta odottaja Järvenpäästä ja laskettu aika edessä ma:na 4.4. Toivottavasti tää pysyy kasassa niin jos minä sitten vähän myöhemmin kun vauva on syntynyt ja voisi jo liikkua jossain...

Yhteistyössä