Hakutulokset

  1. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    9mm-annostelulaite-oma ohimo vs. väittely Argumentointikyvyttömän Mörön kanssa. Tässä kohtaa kuuluu syyttää Mörköäitiä avunannosta murhaan, ihan vaan periaatteen vuoksi. Tulin itse ja vapaaehtoisesti keskusteluun, missä ei ole kuin yksi voittaja jolla ei ainuttakaan järkevää argumenttia. Ei...
  2. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Sen kerran, kun treffeillä olen käynyt, olen pitänyt huolen siitä että en joudu epämukavaan tilanteeseen...'tavalla tai toisella'
  3. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Siis nimenkinomaan se hiekkahaitari, mikä allerginen darwinismille, vastuuttomalle käytökselle ja muiden syyllistämiselle ennen kuin tunnistaa omat virheet...Toki vastuu aina tekijällä, mutta kumpi aiheuttaa sinun vammasi, tilanteessa missä nouset rattijuopon kyytiin tietäen kaverin...
  4. Ilkeä Harmaa

    Hei, voisin tulla takas

  5. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Et voi tietää, ja nyt keskustelun avauksessakaan ei ollut kyse tästä, vaan siitä että pitääkö mennä hölmöilemään, tai luistelemaan ns. heikolle jäälle, mikä näyttä hyvälle mutta tuntuu vaaralliselle ;)
  6. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Hyvässä keskustelussa on hyvä pysyä aiheessa, ja toisaalta nämä eivät eroa mitenkään vastuukysymyksessä vähemmistöistä, ja edelleennkin enemmistö syyllistyy suurimpaan osaan rikoksista naisen itsemääräämisoikeuta vastaan.
  7. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    En, aina tulee vastaan ikäviä puolia, mutta uskon löytäväni hetken milloin luottamus on riittävällä tasolla...'Riittävä taso' ei ole 'Rami tai Markku'...tosta naapurista...vaan se että tunnet ja pystyt identifioimaan henkilön jos jotain ikävää tapahtuu...
  8. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Vittuilin nakkikiskalla luottaen itseeni, kaikki väisti mua, mulle tuli hyvä olo, olin yheksästä neljään eka ja ainut asiakas, kun kukaan muu ei uskaltanut...sit nakkikopista tuli ulos chuck norris ja kiskas mua filtteriin...Se että olin pelotellut koko päivän muita, ja rähjännyt muut asiakkaat...
  9. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Missä vaiheessa voit sanoa luottavasi kumppaniin?
  10. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Haha...tämä on ihanaa :D
  11. Ilkeä Harmaa

    Perjaintain provo.

    Mörköäiti: Jos astut karhunrautaan tai yrität viedä rotanloukusta evään, ja saat kynsillesi. Onko kynsillesaanti oma vai metsästäjän vika? Jos asetat itsesi vaaralle alttiiksi ja toimit vastoin tunnettuja järkeviä käytäntöjä, onko kyseessä oma virheesi vai mitä? Jos menet namusedän kyytiin ja...
  12. Ilkeä Harmaa

    Hotellit alkavat täyttymään mamuista, seuraava vaihe on kotimajoitus

    Sattuu aivoon lukea argumentointia...
  13. Ilkeä Harmaa

    Perjantain tiskoteekki!

  14. Ilkeä Harmaa

    Yhteiskuntasopimuksesta - mikä peruttiin

    Mikä on isotuloinen johtaja, olen esimies ja tienaan huonommin kuin ykskään kaveri omassa joukkueessani ;)
  15. Ilkeä Harmaa

    Miksi Ashley Madison ketju poistettiin taas?

    Ilmeisesti sohittu murkkukekoa...mut joo eipä noita kannata spammata, ja toisaalta siinä voi syyllistyä itsekkin johonkin tahtomattaan (tietoliikenteen häirintä tmv.)En muista noita lakipykäliä, mutta aineiston julkinen postaaminen rikos, ilman että aiheuttaa sen suurempia sanktiota tmv. Mut sit...
  16. Ilkeä Harmaa

    Ketju ihmisyyden puolesta :)

    Skudaa, kaikenlaisia aloitteita ja ilkeämielisiä ketjuja piisaa enemmän kuin hyttysiä mualimassa, mutta laitetaanpas yksi positiivinen. Mikäli meillä olisi hätä, ja joutuisimme taipaleelle...Toivoisimmeko inhimillisen kohtelun kohtaavan meitä? Todennäkäisesti...koska olemmehan me? - Mitä? -...
  17. Ilkeä Harmaa

    Yhteiskuntasopimuksesta - mikä peruttiin

    Määrittele pienituloinen duunari...
  18. Ilkeä Harmaa

    G: posliini vai karvoja (edes vähän)

    Keckkis laittanut kovan kovaa vasten, voisin toki omankin kurtun tänne tönästä...mut tuotarallaa, pidetään tämä nyt nättinä ja pannaan tänne pelkkiä pipareita ja tissejä...eiku, palsta nättinä kuten minä & kurttu lahkeeseen
  19. Ilkeä Harmaa

    Perjantain tiskoteekki!

    https://www.youtube.com/watch?v=g5Uph4Sn-r0
  20. Ilkeä Harmaa

    Perjantain tiskoteekki!

Yhteistyössä