Hakutulokset

  1. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Ensimmäinen yrityskierto käynnistyi tällä viikolla, nyt kp4. Nyt pitäisi malttaa odottaa joku kaksi viikkoa ovulaatioon. On tää yhtä odottamista :D Mut voisi lisätä listalle, kiitos! Jammaillen, 28v, kkm 12/18, yk1 kkm jälkeen
  2. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Onnea Ninnu118! Ihana juttu! Mä oon täällä taustaillut ja seuraillut keskustelua. Mulla tänään dpo6. Odottelen menkkoja kyllä alkavaksi jo viimeistään torstaina dpo10, koska mulla on edeltävästi ollut lyhyttä luteaalivaihetta. Tää on nyt vasta km-kierto eikä ekoja menkkoja oo vielä tullut...
  3. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kiitos teille vastauksista :love:
  4. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Okei, kiitos teille. Mä en tiedä yhtään mitä teen nyt :D yksityisellä gynellä todettu kp16 kohdun olevan täysin tyhjä, mut kropan käynnistyneen jo hyvin. Näki 15mm munarakkulan. Nyt kp19 alkaa ihan selvät ovisoireet ja ovistesti oli päivällä +. Raskaustesti näytti päiväpissasta viivanpaikkaa...
  5. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kuinka moni on täällä saanut ohjeistuksen odottaa yhdet menkat km jälkeen ennen yrityksen jatkamista? Kuinka moni ei? Ja miten olette sit lopulta toimineet?
  6. jammaillen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Onko täällä miten tiivis porukka, mahtuuko mukaan? Mulla todettiin kkm viikko ennen joulua neuvolassa, mikä kuitenkin lähti spontaanisti tyhjenemään niin, että sikiö poistui kotona nelisen tuntia ennen aikaa gynen polille, ja kun menin lääkärille hakemaan tyhjennyslääkkeitä, poistui istukka...
  7. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Minutkin saa poistaa listalta. Tänään todettiin kkm.
  8. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Varhaisultrassa oli kaikki hyvin! ❤
  9. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Täällä.myös tota etovaa oloa ja pahoinvointia. Mun hajuaisti on ihan ylikierroksilla, ja kaikki hajut tekee pahaa. Jopa kahvin tuoksu! Olin eilen yhdessä koulutuksessa, jossa oli tarjolla suolaista piirakkaa ja kahvia. En itse pystynyt ottamaan, kun jo vierustovereiden lautasilta ja kupeista se...
  10. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Onnea plussanneille! @ananasbananas mulla on torstaina ultra, iik! Tää väsymys on ihan järkyttävää. Aiemmat lapset ei mahdollista ihan sellasta nukkumista mikä ois nyt tarpeen :D
  11. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Tsemppiä! Tuu sit kertoo miten meni! Mullakin on ultrassa sit viikot about 6+3, ja jännittää just et näkyykö syke vai ei.
  12. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Mä sain nyt itelleni sen varhaisultran ensi viikon torstaiksi! Nyt alko jännittää ihan kamalan paljon! :eek::confused:
  13. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Siis joo, tiedän tämän olon! Koska mulla on kans pieni syyllisyys siitä, että ees ajattelen ns. keplottelevani itelleni sen ylimääräisen ultran :D:unsure: en oo vielä malttanut varata.
  14. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Tervetuloa uusille, onnea plussista! :love: Vitsi mun maha on taas mennyt samanlaiseksi kuin ekassa raskaudessa. Aina aamulla menee ihan löysälle, ja tuntuu et koko maha tyhjenee :D
  15. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Mites muilla syöminen sujuu? Mulla ei oo vielä pahoinvointia, mut tuntuu siltä, että saa syötyä vaan ihan pieniä annoksia ku sit tulee jo ähky. Ennen mulla on ollu ihan kyltymätön nälkä ja pohjaton vatsa, ja vuoden sisään on muutama kilokin tullut kerättyä, niin tää on aika jännä :D
  16. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    @Kuumeilija90 joo, täällä ainakin saa myös neuvolakäynnin yhteydessä jos haluaa :) kuulostaa kamalalta toi sun viime helmikuinen tauti! :eek: Raskaana olevalle tuo influenssa on usein vielä karseempi, ja sit kun ei oikein halua tai voi niitä lääkkeitäkään syödä oloa helpottamaan tavallisella...
  17. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Ehkäpä teen sit noin! Oon kyllä maailman surkein valehtelemaan, vaikka varsinaisesti en nyt valehtelekaan, vaan jätän vähän kertomatta :ROFLMAO: Mitäs te muut aiotte influenssarokotusten kanssa? Meidän koko perhe kävi eilen ottamassa.
  18. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Niin ja kehtaisinkohan mä pyytää neuvolasta ylimääräistä ultraa raskauden keston määrittämistä varten..? Mun kierto on heitellyt 28-60 päivän välillä. Tiiän kyllä himotestaajana millon mun ovis tässä kierrossa oli ja millon aloin saada ekat haamut ja vahvemmat plussat, mut mitä jos jätän sen...
  19. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Täällä on myös toi väsymys iskenyt rajusti päälle. Muita oireita ei vielä ookkaan, mut hitto et väsyttää! :sleep:
  20. jammaillen

    Heinäkuiset 2019

    Täällä turvottelee myös masua :D kohta saa kaivaa jo raskaushousut kaapista..:love:

Yhteistyössä