Hakutulokset

  1. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onneksi olkoon Jimima! Ihana kuulla! Meidän pätkä on kohta puolitoista vuotta ja vauhtia riittää! Onnellista loppuodotusta, kaikille muillekin! Tyydeli 44v
  2. T

    40+ so what wol.13

    Jimima! Vanha akka, minkä teit!! Ei ehkä mikään muu olisi saanut minua tänne korjaantumaan! ONNEA!! Nyt on täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin! Tyydeli ja tyty3kk
  3. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Apua! Täytyy rehellisesti myöntää, että mä unohdin teidät! Viikoksi. Anteeksi. Tämä vauvaelämä vaan vie jotenkin osan aivokapasiteetistäni tai ainakin muististani... Ihana tyttö syntyi 7.5. Painoi 4100g ja oli 52cm pitkä! Perjantain kontrollista supistukset pikkuhiljaa alkoivat. La aamuna vähän...
  4. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Olen pahoillani, Onni! Niin surullista. Ja onnittelut ollakkovai prinsessasta! Ihania vauvantuoksuisia hetkiä! Itse edelleen yhtenä kappaleena... Eikä oikeastaan mitään merkkiäkään. Tänään 41+3. Perjantai aamuna yliaikaiskontrolli. Nähtävästi tästä viimeisestä raskaudesta saa "nauttia" aivan...
  5. T

    40+ so what wol.13

    Myönnän, että kyllähän mä täällä välillä käyn kurkkailemassa, mutta harvoin mikään ylittää kommentointikynnystä, mutta nyt ei voi olla onnittelematta! Voi vitsi Pirtsi, minkä teit! Onnea ja nyt vaan pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin loppuun asti ja sulla on alkuvuodesta oma vauva...
  6. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voimia ja kärsivällyyttä, Onni! Mäkin olen ymmärtänyt, että saattais korjaantua itsestään. Onneksi sitä nyt seurataan tiiviisti. Toivottavasti seuraavalla kerralla jo parempia uutisia! Tyydeli
  7. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ollakko vai, joko? Elotar, mä en edes nähnyt mun riskilukuja koskaan. Luotin siihen, kun kirjeessä sanottiin, ettei kohonnutta riskiä ole ja np ultra oli muuten niin rauhoittava kokemus. Ennen sitä olin varma, että menen Niptiin, vaikka yksityiselle. Sun lukusi on oikein hyvä! Eikös ne ole...
  8. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tervetuloa Onni! Ja ollakkovai, onko jotain selvinnyt? Vai onko jo käynnistetty? Itsellä vähän tuskaisempaa. Ei supistuksia, mutta muuten niin täynnä vauvaa ja potkut tuntuu jo inhottavasti. Ja jotenkin kipeä maha myös, välillä. Ei tosin nyt, kun vieläkin makoilen sängyssä vaikka kello on jo...
  9. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hehee, on vähän huumori vähissä meillä huhti-toukokuisilla odottajilla... ;):censored: muuten niin leppoisa palsta... :D hih. Muuten ei kyllä juuri täällä kotona naurata.
  10. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sorry Zenmama, en nähnyt sun purkausta eilen kun kirjoitin samoihin aikoihin. Et kuulostanut kovin zen eilen... ;) Josko tää kuitenkin antais poistumisen merkkejä itsestään ennen laskettua aikaa?! Kaikkihan on aina mahdollista. Pääsetkö silloin heti sektioon? Joo, tähän asti on mennyt melko...
  11. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Pegonia! Ja kurjaa, että jo synnyttäneitä nyt noin koetellaan tulehduksin. Taidan jo tunnustaa häviöni ollakko vai... Olen ihan varma, ettei tämä tajua tulla ulos, ennen kuin viimeistään sit kun häädetään, eli käynnistetään... Joskus vappuna, tai toukokuussa. Ehkä zenmamakin kirii...
  12. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hurjaa, mä olen kuin olenkin listassa ensimmäisenä! Vielähän tässä voi kolme viikkoa mennä... tai sitten lähdetään laitokselle minä päivänä hyvänsä.
  13. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Tyydeli................(42) ...... 2... 24.04.2016 (tyttö) Ollakovai........... (41) ...... 4..... 27.04.2016 (tyttö) Zenmama............(40) .... 5 ...... 14.05.2016 Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika)...
  14. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Karoliina! Onnea pienestä pojasta! Ja onnea Niittys! Ja tervetuloa Almandiini! Päivittää saa kuka vaan, milloin vaan. Toi otsikko on vaan niin monta vuotta vanha... Listalle nimimerkki, ikä, monesko ja LA. olikohan muuta...? Täällä nykyään on aika hiljaista, mutta se vaihtelee. Itsellä...
  15. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Vai meinaatte te jo synnyttää hyvissä ajoin, Karoliina ja niittys! Meitä oliskin tuossa huhtikuussa niin monta pullauttamassa. Minä tosin luultavasti vedän toukokuulle asti. Tuskin mitään syytä käynnistää aiemmin. Nytkin kohdunsuu neljä senttiä, joten ei se ole sieltä vielä tulossa. Tervetuloa...
  16. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Toukka16..........(39).... 3 ... 10.04.2016 Karoliina74 ..........(40) ......1..... 11.04.2016 (poika) Pegonia ..............(44) ..... 10 .... 12.04.2016 Niittys.................(40) ...... 3.... 13.04.2016 (poika)...
  17. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onneksi olkoon, o0o! Ihania uutisia. Nyt vaan rentoutuen ja nauttimaan odotuksesta. Seulan tulokset voivat tulla yllättävänkin nopeasti ts. ne voivat milloin vain olla luettavissa oma kannassa. Muistaakseni sain kirjeen kotiin parin päivän päästä ultrasta. Vaikka esim eilen oli varsin tukala...
  18. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mä en kyllä pystyisi sun ruokavalioon, zenmama! Hatunnosto! Mun heikkous on jugurtit, rahkat, jäätelöt, murot ja hedelmät. Pientä tankkausta 24h... Tai ei edes niin pientä... Kuten taisin jo sanoa, massakuuri menossa. Itselleni uskottelen, että se on juuri nyt vauva joka vaatii lisää...
  19. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Niittys, isyyspakkaukseen vois laittaa energiajuomaa, korvatulpat, suppoja ja särkylääkettä vauvalle ja iskälle. I love daddy muki/body/tms. Tai jotain alkoholia. Eiks sikari ole tapana polttaa kun saa vauvan? Joku "lahjakortti" vapaailtaan tai päinvastoin isin ja vauvan oma ilta. Ja kaikki...
  20. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Aamulla jumitti palsta niin pahasti, että jätin kirjoittamisen kesken. Piti vaan sanomani, että kiloja tulla ropisee juuri tällä hetkellä. Muuten panon nousu ollut jopa maltillista. Nyt kohta alkaa olla +12kg. Esikoisesta tuli 18kg. Sain sen kyllä pois. Pikkuhiljaa alkaa olla myös paksu olo ja...

Yhteistyössä