Hakutulokset

  1. L

    Helsinki, Naistenklinikan IVF käytäntö, Tietoa kellään?

    Moikka! Tuli vaan tällainen mieleen, kun juttelin tuossa kaverin kanssa, joka hoidossa pohjois-savossa KYS:issä. Ja siellä on kuulemma sellainen käytäntö, että kun tehdään eka IVF ja siitä ei saada alkioita pakkaseen, niin seuraava IVF tehdään vasta muutaman kuukauden kuluttua edellisestä...
  2. L

    Fertinova ja takuuhoito. Kokemuksia?

    Moikka! Kartoitin tuossa yksityisten IVF/ICSI hintoja ja silmään pisti Fertinovassa tarjolla oleva Takuuhoito-juttu? Onko kellään tästä kokemusta? Miten toimii? Mitkä ehdot?
  3. L

    Siemenneste analyysi. Tulkinta apua.

    Moikka kanssa toverit. Mieheni kävi tuossa siemenneste analyysissa ja kirjen tuli kotiin tuloksista ja lääkäri aika myöhemmin, mutta hätäinen kun olen ja en tuloksista ymmärrä mitään..niin voisiko joku ns tulkata. eli väri kellertävä sameus samea tilavuus 3ml viskositeetti tavallinen...
  4. L

    Siemenneste analyysi. Tulkinta apua.

    Moikka kanssa toverit. Mieheni kävi tuossa siemenneste analyysissa ja kirjen tuli kotiin tuloksista ja lääkäri aika myöhemmin, mutta hätäinen kun olen ja en tuloksista ymmärrä mitään..niin voisiko joku ns tulkata. eli väri kellertävä sameus samea tilavuus 3ml viskositeetti tavallinen...
  5. L

    Siemenneste analyysi.Apua tulkintaan..

    Moikka kanssa toverit. Mieheni kävi tuossa siemenneste analyysissa ja kirjen tuli kotiin tuloksista ja lääkäri aika myöhemmin, mutta hätäinen kun olen ja en tuloksista ymmärrä mitään..niin voisiko joku ns tulkata. eli väri kellertävä sameus samea tilavuus 3ml viskositeetti tavallinen...
  6. L

    Proge testi ja ovulaatio?

    Moikka kanssa toverit! Käytiin mieheni kanssa ensikäynnillä perjantaina tuolla lapsettomuus öö klinikalla vai mikä se virallinen nimi ny olikaan...Niin joka tapauksessa jäi askarruttamaan eräs asia.q. Mulla oli pe menossa kp 16, ja kierto ollut ylipäänsä aika vaihteleva. Ovista olen...
  7. L

    Cerazette..

    Laitan tämän myös tänne, josko täällä kävisi aktiivisemmin porukkaa ja liittyy vauvakuumeeseen.... Niiin.... Itse syönyt kyseistä pilleri merkkiä noin 10 vuotta ja nyt olisi vauva haaveet mielessä, mutta mutta......Valmistun toukokuussa uuteen ammattiin ja sen varjolla tässä...

Yhteistyössä