Hakutulokset

  1. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Terveisiä Lastenklinikalta :( Ollaan neljättä päivää täällä kun pikkuneidille nousi kuume ja tuli kovin limaiseksi. Diagnoosi rs-virus. Sai varmaan siskoilta kun ne oli ekana flunssassa. Nyt kuulemma pahimmat pari päivää ja sitten pitäisi alkaa helpottaa olo ja voitaisi päästä kotiin. Nyt hän...
  2. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Moi kaikille! :) Mulla on ollut todella hektistä etten ole ehtinyt tänne edes lukemaan teidän kuulumisia kun tänään! Me muutettiin viikko sitten uuteen kotiin ja se plus vauvan ja sisarusten hoito on vienyt joka hetken :D mutta ihanaa elämää tämä :love: Meidän pikkuneidille löydettiin...
  3. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Heippa :) Onnea vauvan saaneille :love:! Tässä synnytyskertomusta Ei ollut tämä vauva yhtä täsmällinen kun siskonsa, reilu viikko oltiin odottavalla mielellä että MILLOIN. 41+2 hän sit syntyi. Mua oli kahtena yönä supistellut niin että ehdin nukahtaa ja sitten aina heräsin supistukseen...
  4. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

    Pikana vaan päivitän meiltä vauvauutisen <3 Tänään syntyi meidän terve ja suloinen prinsessa rv 41+2 klo 11:46. Mitat oli 3908gr, 49cm,py 35cm. Ollaan täällä mahtavassa potilashotellissa nauttimassa ansaitusta levosta :D Synnytys oli aikamoinen mutta palkkio sen arvoinen. Luen teidän viestit...
  5. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *joulukuussa*

    Hyvää vuoden viimeistä päivää kaikille! Täällä taas vessareissu piristi mut.. Daisy85 kysyit pukamista, mulla on ollut jo kuukausien ajan, mutta ne ei oireile mitenkään vuotamalla tms. Oon lukenut että suurella osalla menee ohi synnytyksen jälkeen, toisille jää muistoksi raskausajasta...
  6. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *joulukuussa*

    Honeydew ihana kuulla että vauva oli kääntynyt itsekseen eikä tarvinut miettiä kääntöä!(y) Mulla oli tänään neuvola, siellä kaikki edelleen ok. Paino oli hiukan tippunut viime kertaisesta, sellaista ei aiemmissa raskauksissa olekaan käynyt! Mullekin Daisy85 seuraava neuvola merkattiin...
  7. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *joulukuussa*

    Moikka taas! En oo onnistunut kirjoittamaan niin tästä tulee taas romaani :LOL: Evangelinalle tosi paljon onnea pikkuisesta!! <3 huisia että eka meistä on jo saanut vauvansa masusta syliin :love: Honeydew toivottavasti menee pian ohi flunssa, ei oo kyllä yhtään mukavaa kun raskausolot vielä...
  8. Milagro

    Tammikuun Tarrasukat *joulukuussa*

    Kiitos Daisy85 uudesta ketjusta!! (y) Tosiaan seuraava kk onkin jo meidän kuu :love:! Huisia miten aika onkin kulunut niin vauhdilla.. Kath mäkin oon lukenut joulukuisten ketjua ja on kyllä kiva jännätä niiden kanssa kun siellä jo syntyy vauvoja ja kertovat synnytyskertomuksiakin, auttaa...
  9. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Kuka tekisi uuden ketjun?:)
  10. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Daisy85 sulla onkin ollut kaikkea ikävää sitten raskauden aikana.. Ja kyllähän sairaalaan saa mennä jos on tarve! Kyllä musta tänne saa kirjoittaa kaikenlaisia tuntemuksia.. sitä vartenhan tällaiset vertaistukipaikat on:) Kath mullakin laittamatta vauvan sänky ja hoitopöytä. Ne odottaa...
  11. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Heippa! Uusi kuu alkanut Kath toivottavasti sun vauva osaa käydä oikein päin vatsassa! Mulla oli edellisen kanssa siitä jännät paikat mut oli sit kääntynyt kun oli käännösyrityspäivä. Neuvolalääkäristä; Mulla oli just eilen viimeinen neuvolalääkäri käynti. Kohdunsuu oli mulla pehmeä ja...
  12. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Honeydew hieno kuulla että sulla on rautalisä auttanut! Mä olen syönyt kanssa kohta paketillisen ja toivon että auttaisi mulla kanssa nostamaan hb tä. Mulla se on aiheuttanut taas ennemmin vähän löysempää vatsaa, mun piti syödä 2 tablettia päivässä mutta vatsa meni ihan sekaisin niin en voi...
  13. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Daisy85 mulla katsottiin ekan kanssa jotenkin, en muista oliko ultraus vai käsillä kokeili mahan päältä kokoa, että minkä kokoinen about on ja sanottiin vaan että mahtuu varmasti alakautta kun on keskikokoinen ja itsekin olen ”keskikokoinen” :D . En tiedä mitä tapoja muilla on ollut? Tokan...
  14. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Kiva kuulla teidän kuulumisia! Musta olisi mukava päästä synnytysvalmennukseen mutta ne on varmaan yksityisen kautta uudestaansynnyttäjälle ja sit kalliita.. Täällä sataa lunta :love: mä oon jo ihan joulutunnelmissa! Selvisi että muutto jää vuoden vaihteen=vauvan syntymän jälkeen niin mukava...
  15. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Hyvää uutta viikkoa kaikille! :) Mä olen töissä koko ajan heh kun olen kotona tyttöjen kanssa. Onneksi mies on auttanut tosi paljon kaikessa, kun olen myös ollut kipeänä jo yli viikon. Muuten en jaksaisikaan.. esikoisen kanssa jäin saikulle pari viikkoa ennen äippälomaa kun ei fyysinen työ enää...
  16. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

    Heippa kaikille! :) Joo on aika rauhalliseen tahtiin täällä keskustelua! Mullakin on ollut muut jutut mielessä viime aikoina, käyn kyllä aina tsekkaamassa uusimmat kuulumiset täällä. Me ollaan innostuttu etsimään uutta kotia ja siinä on kulunut paljon vapaa ajasta. Toivotaan että työ kantaa...
  17. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

    Hei kaikille! Kiitos uuden kuun ketjusta Täällä jotkut puhuneet tunnekuohuista, mullakin on todella mennyt ihan vuoristorataa viime aikoina. Tänään postiluukusta kolahti meidän perhe-lehti ja siinä sopivasti aiheesta artikkeli. Miten ääripäidenkin tunteet kuuluu vanhemmuuteen ja monet on...
  18. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Heippa mamat! Mullakin oli sokerirasitus eilen, eikä se ollut lainkaan kamalaa :) litku maistui vahvalta mehulta. Jännitin tuloksia ja rukoilin että ei ole huonot arvot. Ne jäi sitten alle ylärajojen, mistä olen tosi iloinen. Ei pitäisi olla ainakaan sitten siitä kiinni jos tämäkin vauva...
  19. Milagro

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Heippa kaikille! :) Mukava lukea teidän kuulumisia. Mun on pitänyt kirjoittaa mutta niin vaan se oma aika on jäänyt aika vähiin. Tai sitten olen nukkunut jos on ollut ekstra-aikaa. Täysin vetämättömälle ololleni, joka on nyt ainakin joitain viikkoja vaivannut, löytyi hyvä syykin viime...
  20. Milagro

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Heippa :) Munkin pitää hankkia tuo vartalotyyny!! Mulla oli jo visio ostaa itse tyynyjä ja ommella, mutta jos noin edullisesti saa valmiin niin varmasti haen sellaisen (y) Mulla on pari viime yötä kanssa ollut ihme potkuesitys vatsassa, ihan kun vauva villiintyisi oikein ja potkii kovia...

Yhteistyössä