Hakutulokset

  1. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Domi :love: :love: olipa niin ihana yllätys nähdä sinut täällä puolella! :) Niin ja heippa vaan kaikille muillekin :barefoot:
  2. Yrittäjä J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa tytöt ❤ Domi mulla oli vastaavia vatsatuntemuksia kiinnittymisen jälkeen. Samoin kovat vatsakrampit yöllä herättivät. Oi että, nyt on sun vuoro ☺ Siida, paljon onnea. Sun haaveesi kaksosista taitaa toteutua ❤
  3. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voimia Pussipiru <3 Kiitos onnitteluista :) Perjantaina 16.6. rv 37+3 klo 7 lorahti matkalla vessaan. Huomasin heti että neste oli vähän punertavaa, mutta mietin että saattoi olla pissaa ja jäin odottelemaan. Hetken päästä lorahti uudestaan ja kävin herättämässä miehen. Soitto synnärille ja he...
  4. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Pussipiru ja VienoUnelma :love::love: Edellisestä viestistä taisi kulua kaksi tuntia kunnes tyttö oli kainalossa :love: Kaikki meni hyvin. Mitat 3,2kg ja 50,5cm. Tulen kertomaan myöhemmin synnytyksestä :)
  5. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rv 37+3. Pussipirun kanssa samoissa hommissa <3 apua! :love: Tsemppiä :):barefoot:
  6. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onpa erilaisia käytäntöjä. Kyssillä ei pikatestiä enää oteta, koska viljely on tehty vasta muutamia viikkoja ennen syntymään. Tuskin mun kohdalla tulen edes saamaan koko antibioottia, ellei synnytys pitkity jostain syystä tai vedet mene. Tuossa yksi artikkeli asiasta...
  7. Yrittäjä J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Domi, piti ihan tarkistaa Inovan lääkäriluettelo, että onko tuttuja lääkäreitä. Kyllä, sieltä löytyy osaamista, yksilöllistä apua ja viimeistä tietoa. Klinikkana ei ole tuttu, kun mun hoidot tehtiin kunnallisella puolella. Suosittelen Kaisaa, ihana ja empaattinen lääkäri. Sekä Jonnaa, joka tosin...
  8. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tsemppiä Pussipiru, uskon että aika matelee! Kyssillä streptokokki testataan vikassa lääkärissä. En tiedä onko muualla eri käytäntö. Luulen että tietäsit jos se on otettu, tai ainakin meillä on siitä puhuttu paljon. Neuvolakortissa on sille oma paikkansa. Mä ymmärsin että se testataan nykyään...
  9. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihania uutisia Kesäheinä :love: VienoUnelma, mun sf-mitta menee yläkäyrien yläpuolella. Mä luulen että se johtuu mun pituudesta. Tilaa on riittävästi, vauvakin kääntyi vasta rv 35 oikein päin. Ja kyllähän se mitta laskee, kun vauva asettuu lähtöasemiin :) Täällä yksi streptokokki...
  10. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tsemppiä VienoUnelma :) Rv 36+1, uneton yö vaihteeksi... :coffee: Eilen lääkärikäynnillä paikat oli pehmeät ja kahdelle sormelle auki. Vauvan kooksi mitattiin 2,9kg. Kasvaa kuulemma joku 500g vielä. Saas nähdä, musta se kuulosti aika isolta jo tässä vaiheessa. SF-mitta 36cm :ROFLMAO: sen...
  11. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moikka kaikki ja tervetuloa uudet :) harmittavan vähän on tullut käytyä. Mandala ettei vaan vauvakuume valtaa mieltä :) Olen muuten miettinyt kotisynnytystä, mutta pelkään liikaa että jotain menee vikaan. Ammeeseen olisi miellyttävää synnyttää, mutta täällä sairaalassa se ei ole mahdollista...
  12. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea uunituoreille äideille :love: hurjan kuuloisia tapahtumia molemmilla. Kesäheinälle tsemppiä tuhrujen kanssa! Mulla vuoteli muistaakseni rv 8-11 aikoihin. Itsellä synnytys on jo mielessä. Mullahan on kaksi teini-ikäistä poikaa edellisestä liitosta, jotka olen synnyttänyt...
  13. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Mamido :love::love::love: Tsemppiä nyytinhakureissulle Reuna ja shelterme! :):barefoot::love: Tervetuloa tuoreet plussalaiset! Täällä rv 32+0. Kaikki hyvin <3 Ihan hirmu kiire ollut koko kevään. Työ- ja rahapaineet on painaneet päälle. Yrittäjyys... :poop: jäin "äitiyslomallekin" jo...
  14. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pahoittelut Jantzu :cry: Onnea Roxanne, oi sun plussaa on odotettu :barefoot::love: Täällä rv 27+4. Käytiin tällä viikolla kokoarviossa, painoi just himpun alle kilon <3 vähän alle keskikäyrän kasvaa, mutta tasaisesti. Meillä kunta tarjoaa ylimääräisen ultran hoitoalkuisissa raskauksissa :)...
  15. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Blob, uskoisin että on ihan harmitonta, limakalvot vuotavat herkästi. Ihania uutisia Vilijonkka :) Tuttuja pelkotuntemuksia on ollut täälläkin ja vasta kunnon potkujen jälkeen olen rauhoittunut. Vieläkin on välillä epäuskoinen olo, että tästä kaikesta seuraa ihan oikea vauveli <3
  16. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea plussanneille :) Ja tsempit vuotojen kanssa painiville! Mulla vuoteli myöhemmin rv 8-11. Siihen liittyi ilmeisesti tukilääkkeiden lopetus. Täällä rv 25+0, kaikki hyvin <3 Ensi viikolla on sokerirasitus ja sitä seuraavalla viikolla ylimääräinen ultra.
  17. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kysymästä Gerbera, mahassa taas enemmän liikeettä :) johtui varmaan vauvan asennosta, kuten Mandalakin sanoi. shelterme kuulostaa kurjalta, pikaista paranemista! Hyvä että pääset huomenna neuvolaan, vaikka varmasti kaikki on hyvin. Vipe jos kivut tai vuodot ei lisäänny, niin en...
  18. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Vipelle :) mäkin kuulun tuhruttelijoihin, tosin rv 9-11. Tsemppiä! Voi Vilijonkka, epätietoisuus jatkuu täälläkin, vaikka maha on kasvanut isoksi. Täällä rv 20 ja tällä kertaa panikoin sitä, että mahassa on ollut nyt neljä päivää hiljaista ja jotenkin maha on pehmentynyt ja...
  19. Yrittäjä J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lämmin halaus Bridge <3 :cry: Olen niin pahoillani. Voimia!
  20. Yrittäjä J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mielenkiintoista, meillekin on tosiaan tulossa icsi-tyttö :D pojathan ovat tunnetusti nopeampia uimareita, joka osittain selittäis ivf-pojat. Niin ja meille on kerrottu aina kummalla tavalla on alkio on hedelmöitetty.

Yhteistyössä