Hakutulokset

  1. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Moikka kaikille! Siirtyilen nyt tänne puolelle :) Laitan tämän saman tarinan tänne mitä kirjoittelin tonne odottajien puolelle. Kirjoittelen myöhemmin lisää :) Meidän pakkaspojat syntyivät 27.1. klo.17.18/17.24. A-poika 2860g 48,5cm, B-poika 2990g 47cm. (viikkoja oli 39+1) Synnytys...
  2. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Kiitos onnitteluista! :heart: Viikkoja oli 39+1 kun pojat syntyivät. Meillä on rattaina Emmaljungan Doublevikingit. Niihin saa kaikki kiinni, siis turvakaukalot, kopat ja ratasosat ja kaikki saa miten päin vaan kiinni runkoon. Olen tyytyväinen! Hyvät mutta kalliit. Mä siirrynkin sitten...
  3. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka kaikille! :wave: Tää kaikki on nyt vaan omaa napaa: :ashamed: Meidän pakkaspojat syntyivät 27.1. klo.17.18/17.24. A-poika 2860g 48,5cm, B-poika 2990g 47cm. Synnytys sujui suht. nopsaa. Sillon ma 27.1 aamulla klo.9 puhkastiin A:n kalvot. Supistuksia ei alkanut tulemaan joten...
  4. M

    Hämeenlinnan odottajat !

    Moikka! Meille syntyi kaksospojat 27.1. <3 :)
  5. M

    Hämeenlinnan odottajat !

    Moikka! Me asustellaan Ruununmyllyllä Hämeenlinnassa. Huomenna käynnistys <3 jippii
  6. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    No ni, se olis sitten meikällä lähtö lähellä! :wave: Kaikki kotona valmiina ja kassit odottaa oven vieressä aamua. Tosi hyvillä mielin olen lähdössä sairaalaan :) Aamulla 8:30 alkaa käynnistys. Veikkaan, että vähän voi alkaa yöllä jännittään, mutta sitähän sanotaan että pieni jännitys...
  7. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka Kaikille! Tipetsu: Tosi paljon voimahaleja sinne. :hug: Mä olen ollut kanssa tosi väsynyt viimeisen kuukauden. Unet yöllä ovat todella vähäisiä ja katkonaisia. Pyydä neuvolasta tosiaan lisää apua. Onko teilläpäin käytössä lapsiperheiden kotipalvelua, suosittelen pyytämään neuvolasta...
  8. M

    Hämeenlinnan odottajat !

    Moikka! Täällä olisi yksi 36 v. odottaja myös Hämeenlinnasta. Tosin odotus päättyy viikon tai kahden sisällä. :) Missäpäin asustelet? Jos vaikka törmättäis joskus! :) Minttu
  9. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka! Täälläkin voidaan paksusti ja painitaan erinäisten kipujen kanssa, argh! Hengittäminen on vaikeaa, lonkkia ja pakaroita kolottaa entistä enemmän ja nyt on alkanut sormien niveliä särkemään, varsinkin öisin. Ei ole meillä helppoo! ;) Mulla alkoi maha näkyä siinä 14 rv:n kohilla ja...
  10. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Paljon onnea Karcci ja pallerot! Perästä tullaan! :) -Minttu
  11. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka kaikki tuplamamat! Tai jopa tripla! :) Osuin ihan sattumalta tänne ja huomasin tämän ajankohtaisen ketjun myös itselleni! Tosi kiva, että löysin ihan sattumalta myös muita tuplaonnellisia :) Tässä mun tiedot: Minttu/36 v./tyttö 4 v./Di/K-HKS/2.2. Mulla siis viikkoja kasassa...

Yhteistyössä