Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi vauvatoiveinen, pidän ihan hirmuisesti sinulle peukkuja keskiviikkona!! Tuo pahoivointi lupaa kuitenkin hyvää! :) Ja tuosta keltarauhasesta, mulla oli kans ihan noille viikoille saakka tosi kipeenä se munasarja mistä ovuloin.... just tuntui turvonneelta ja pinkeeltä pallolta... helpotti...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täällä saatiin tänään rv 16+0 kunniaksi mitä parhaimmat uutiset lapsivesipunktiosta: Kromosomeiltaan terve TYTTÖ tulossa :heart: ONNI JA RIEMU olleet päällimmäisenä mielessä tämän päivän :heart: Onnesta soikea sarasofia 16+0
  3. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ei se mitään pihla, olihan meitä aikamoinen joukko silloin. Samoin oli joulukuisissa missä pyörähdin sitten vähän pidempään. Mulla oli muuten sama juttu, tai siis eka ultra oli vielä helmikuun puolella mutta vasta maaliskuussa sain tyhjennyslääkkeet kun lääkäri totesi vain että mulla on...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Pihla, minäkin olin silloin lokakuisissa. Hassua että vuosi sitten olin raskaana ja just näinä päivinä oli mennyt tietämättäni kesken. VUOSI! Kyllä tuntuu ku siitä ois ehkä max kuukausi, ja silti tähän vuoteen on mahtunut vaikka ja mitä... sarasofia 12+jotain
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Pihla, kiva kuulla kokemuksia tuosta pelkopolista. Musta on nyt päivä päivältä enemmän tuntunut että tarviin kans nyt jotain ns. henkistä tukea tähän odotukseen. Kai se kun rv 23 rajapyykki on viikko viikolta lähempänä niin tuntuu että huonostihan tässä käy. Mutta kyllä täällä toistaiseksi...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    vauvatoiveinen, aivan ihania uutisia, onnea! :heart: Melkein joka päivä käynyt katsomassa oletko päivittänyt tilannettasi. Oih, superia :)
  7. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mut on ne upeet vaunut. Oispa jo syksy et pääsis kärräilee vauvelii :heart: Mut miten mä selitän tän miehelle?
  8. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kah! WTF just happened?! Mun piti ihan tänne tulla ihmettelemään mitä hittoo menin just tekemään?!?! Uneton yö ja tuloksena on että ostin vaunut!!! :O Oli muka niin helvetin hieno tarjous (no oli se) ja en yhtään tienny kauan tarjous voimassa ja siellä oli just se makein väri vielä kaupan ja...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mun on pakko myöntää että katsoin ensimmäisen kerran vaunuja jo joku kuukausi sitten! Ihan älytöntä!!! :O Meinasin sitten rakenneultran jälkeen laittaa tilaukseen jos kaikki vaikuttaa ok:lta. Meillä oli tällä viikolla nt-ultra ja kaikki oli hyvin :) Ei isoja niskaturvotuksia mitä pelkäsin...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Niplis, no ohhoh, mikäköhän siinä naurujoogassa sitten on ettei sovi just ekaan raskauskolmannekseen? Ei varmaan hirveesti enää sen jälkeen naurattanu ku asia selvis? Ja tsemppiä tuohon epävarmuuteen! Mulla varmaan jollain tavalla helpottaa se että meillä on tiedossa syy aiempaan menetykseen ja...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    ralliruutu, tuo on hassu tunne tuo luottavaisuus, mistä se yhtäkkiä oikein kumpuaa? Olin ensimmäiset 2 viikkoa plussauksen jälkeen ihan järjettömässä paniikissa, mitä jos menee kesken tms. Mutta sitten iski kuin tyhjästä ihmeellinen rauhallisuuden tunne. En ole panikoinut läheskään niin paljon...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Eliza :hug: Voi kurjuuksien kurjuus... voimia kovasti! :( vauvatoiveinen: Miten voit tänään?
  13. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Niplis, meiltä löytyi patologisissa tutkimuksissa kromosomivika :( Eli periaatteessa hyvä että syy löytyi, mutta mutta... pelottaahan se että toistuu? Mä en oo nyt tuon hyvinmenneen ultran jälkeen uskaltanut doppleria käyttää. Löysin ekan kerran sykkeet jo reilu viikko sitten, hyvin hiljaa ja...
  14. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Samhe, mulla ois kaapissa yks Clerablue digitaalinen ovistestipaketti (avaamaton, sis. 10 kpl testiä) ja 20kpl Sofin ovistestiliuskoja. Kolmellakympillä lähtis, sis. postimaksut! :)
  15. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    viipulainen, mulla hyvin samantapaista tuo oviskipu, mulla se tuntuu kaikista kipeimpänä kuitenkin peräsuolessa! :O Se on ihan kamalaa kun viiltää ja pistää ja kivistää pepusta. Sen takia käytän ovistestejä kun ennakkoon merkkejä luen aika huonosti ja siinä oviksen aikaan olen täysin...
  16. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Zipuliini, tsemppiä tuohon epävarmuuteen! Yritäpä tosiaan soitella ja kysellä josko suostuisivat vielä uuteen hcg:n mittaukseen (älytöntä että sitä pimittävät!), koska se uusintamittaushan on se joka jostain jotain kertoo. Mä oon kans monestimiettinyt että miten se hcg oikein tuplaantuu...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi vauvatoiveinen, vasta tänään kerenny lukemaan kuulumisiasi ja kyllä henkeäni pidättelin tänne toiselle sivulle asti. Voi kun viikot menisivät nopeasti ja saisit ultrasta hyviä uutisia! Olisi niin kohtuutonta sinun kokea taas uutta keskenmenoa :( Iso :hug: Täällä oli eka ultra takana ja...
  18. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal, onko sulla paljon myöhässä menkat? Mulla siinä viimeisimmässä kemiallisessa menkat myöhästyi 5 päivää! :O Oli aika tuskaa ootella ku ties ettei oo mitään raskautta mutta vuoto ei vaan ala.
  19. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMini, ja se mikä on mulla pistäny silmään niin niitä aijaahankin laitettuja kuvia katsoo ihan tosi tosi moni, mutta tosi harva kommentoi yhtään mitään... :) Mulla ei oo kokemusta tästä ketjusta kuin noin vuoden ajalta niin en yhtään tiiä millaista meininkiä täällä ennen ollut...
  20. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Leonella, oletko testannut uudestaan, sofiko tuo sinun edellinen testisi nyt oli? :)

Yhteistyössä