Hakutulokset

  1. M

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Heissan! Saisikohan tänne vielä liittyä joukkoon...? En ole tällä palstalla hirveästi pyörinyt mutta nyt tuntui että olisi kiva tutustua uusiin heinävauvojen äiteihin, se on vaan niin hauska sitten vaihtaa ajatuksia kun on samanikäisiä lapsia. rekisteröidyin joskus ajat sitten tänne mutta...
  2. M

    seinäjoelta

    moi! täällä ois 24v äippä ja 4 v tyttö seinäjoelta. mulle voit kirjoitella tänne: paivi_m_o@hotmail.com
  3. M

    minkä ikäisenä aloitte yrittämään vauvaa?

    me alettiin kun minä 23 ja ukko 24 ja heti tärppäs, nyt poika 10kk.
  4. M

    ysäviä kouvola/anjalankoskelta

    Täällä kouvolalainen kohta vuoden ikäsen pojan äiti.....olis kiva tapailla muita äippiä ikään ja lapsilukumäärään katsomatta. mailia saa laittaa osotteeseen nikkila80@hotmail.com
  5. M

    tummaihoiset lapset

    Moikka! Olen naimisissa mustan amerikkalaisen kanssa ja meillä on kohta vuoden ikäinen poika.....minulle saa mailata osoitteeseen nikkila80@hotmail.com
  6. M

    helou!

    meilailu ja mese kavereita ois kiva saada! ite asun seinäjoella =) kirjoitelkaahan paivi_m_o@hotmail.com :wave:
  7. M

    sjoki

    olisiko seinäjoelta päin uusia kavereita? 4v tytölle ja 24v äipälle. :wave:
  8. M

    mesekavereita

    =) ois kiva saada mesekamuja ympäri suomea, täällä kirjoittelee 24 vuotias äippä ja 4v tyttö. meseosoite on: paivi_m_o@hotmail.com
  9. M

    sjoki

    moikka! ois kiva saada lisää kavereita täältä seinäjoelta. uusia kavereita kaipailee 24 vuotias äippä ja 4v tyttö. mailia voi lähettää ossaan sunny.day@netti.fi
  10. M

    yksin/yhteishuoltajat

    hei! olen 24v. äiti ja haluaisin uusia ystäviä etelä-pohjanmaalta. =) kirjoitelkaa osoitteeseen: sunny.day@netti.fi B)
  11. M

    messenger

    mesekavereita kaivataan. täällä 24v. äiti ja 4v. tyttö. paivi_m_o@hotmail.com =)
  12. M

    kirjekamuja

    Kaivataan kirjekamuja. Täällä 24v äiti ja 4v tyttö seinäjoelta. B) osoite: sunny.day@netti.fi =)
  13. M

    äitikavereita

    messengerkavereita tai mailikavereita kaipailee 24v. neljä vuotiaan tytön äiti seinäjoelta. :wave: =) kirjoita: sunny.day@netti.fi
  14. M

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    moi! täältä seinäjoelta kaipailee uusia ystäviä 24v äippä ja 4 v tyttö :) :wave:
  15. M

    seinäjoki

    moi! olisiko 80-vm äidille ystäviä seinäjoen suunnalla ja 4v. tytölle leikkikavereita =)
  16. M

    yh-äidit seinäjoen suunnalta

    olisi kiva tutustua muihin yh-äiteihin, mä olen 24v. ja olen ollut kaks vuotta yksinhuoltajana.
  17. M

    seinäjoki

    uusia ystäviä seinäjoen suunnalta! täällä odottelee mailia 24 vuotias äiti ja kohta neljä vuotias tyttö. paivi.ojala@netikka.fi =)

Yhteistyössä