Hakutulokset

  1. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tajusin, että en oo käynyt täällä kiittämässä onnitteluista.. Kiitos! :) Vauvoilla ikää jo 2 kk ja hyvin on sujunut. Isoimmat lapset ovat ottaneet vauvat hyvin vastaan. Tyytyväisiä vauvoja ovat ja nukkuvat hyvin ja pitkiä unia. Paljon saadaan osaksemme hymyjä. :) Paljon onnea kaikille...
  2. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Kaisuli ja hyviä vointeja odottajille! Meille syntyi 14.4. rv 37+5 poika 2810 g ja tyttö 2580 g. maamii ja poika & tyttö
  3. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tervetuloa Venetsia ja paljon onnea Arizonared! Onnittelut myös kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Äitiyspolikäynnillä lääkäri ei saanut kunnolla vauvoja ultrattua, koska päät ovat alhaalla. Painotti, että todellakin arviot ovat aina arviot. =) Merkkasi korttiin 2,4 kg ja 2,5 kg. Tyttö...
  4. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille ja onnea Tipetsulle vauvoista! En oo vielä tähän ketjuun kirjoittanutkaan. Välillä oon kyllä käynyt lukemassa, mutta kirjoittaminen jäänyt. On niin paljon pitemmällä tämä raskaus kuin monella muulla. Tänään rv 35+0!! =) Viimeksi kävin äitiyspolilla reilu...
  5. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Aika menee hurjaa vaihtia. Tänään jo rv 30+0!! Kovasti möngertävät mahassa molemmat vauvat. Neuvolassa kävin ja ei siellä mitään erityistä ollut. Kaikki kunnossa paitsi hemoglobiini alhainen, mutta oli se vähän edelliseltä käynniltä noussut. Painoa ei ole tullut yhtään lisää, päinvastoin...
  6. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! Tervetuloa mukaan tuplatoukat! Mulla oli tänään käynti äitiyspolilla. Kaikki hyvin niin vauvoilla kuin mulla. :) Nyt on rv 28+2 ja painoa molemmilla 1,2 kg. Vastaa viikkoja 28+0. :) A oli nyt rt ja B pt. Seuraava käynti kuukauden päästä. Mukavaa...
  7. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Kiitos Pohjoistuuli vastauksista! Tuota samaa imetystyynyä olen katsonut. Kuulun paikalliseen monikkoyhdistykseen ja sillä saisi pienen alennuksen kaupasta, jossa noita myydään. Ei oo sitä käytettynä edelleenkään lähettyviltä löytynyt. Meillä tosiaan myös ainakin esikoisen kohdalla imetystyyny...
  8. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Oonpa aktiivisesti aloittanut tänne kirjoittelun.. :laugh: Mulla oli sokerirasitus ja niin kävi, että arvot ylittyivät (tai se 2 t paastoarvo ylittyi). Sormenpäät jo ihan kipeänä, kun kotona joudun mittailemaan. Nyt tuntuu, että en edes uskalla syödä mitään. Painolukemat jo ihan hirveät, 15...
  9. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Hei, ilmoittaudun mukaan! Välillä olen käynyt näitä sivuja kurkkimassa, mutta nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä. Katsotaan osaanko käyttää.. Mulla on nyt menossa rv 24+5 eli LA on 30.4. Kaksi lasta meillä on ennestään. Esikoista yritettäessä käytiin lapsettomuustutkimuksissa, mutta...

Yhteistyössä